iPad topic

Started by Staaled, January 19, 2010, 17:09:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

VlisChris

Thanks. Duidelijk antwoord.
Even zoeken wat Zeelandnet is.

Aangezien wij boer'n uut Zeeland bin' zal dat nog wel POP3 zijn :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

_ MarcelloW _

Wie gebruikt er dan ook nog de mail van zijn provider?

Als je overstapt mag je iedereen weer op de hoogte brengen van een nieuw emaladres...

Hier zijn andere oplossingen voor.

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

VTEC_genieter

Misschien is Christiaan nog ouderwets haha! :)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Kjelt

Quote from: _ MarcelloW _ on February  9, 2016, 12:00:57
Wie gebruikt er dan ook nog de mail van zijn provider?
Als je overstapt mag je iedereen weer op de hoogte brengen van een nieuw emaladres...
Hier zijn andere oplossingen voor.
Vertel, je eigen domein naam met bijbehorende kosten en ook weer problemen met verhuizen mocht de provider failliet gaan?
Of doel je op organisaties zoals Google met Gmail die de inhoud van de emails lekker gebruikt om hun personal information database aan te vullen?
Of is er een echt goede oplossing?

_ MarcelloW _

Quote from: Kjelt on February  9, 2016, 14:30:30
Vertel, je eigen domein naam met bijbehorende kosten en ook weer problemen met verhuizen mocht de provider failliet gaan?
Of doel je op organisaties zoals Google met Gmail die de inhoud van de emails lekker gebruikt om hun personal information database aan te vullen?
Of is er een echt goede oplossing?

Ja, want inlezen van webmail op je iphone garandeert je privacy.

Of je n u door de hond of door de kat gebeten wordt.. Ze bijten je toch wel.
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Raphie

Webmail? Al mijn clients hebben IMAP?
JBL PRX Power!

Hanky Panky

Gewoon Exchange, werkt perfect.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

VlisChris

Draai al jaren met zeelandnet als mail adres.
Toen ik tijdelijk geen zeelandnet had heb ik mijn mailadres via het account van mijn ouders aangemaakt.
Had ik nog steeds mijn vaste mailadres. Ik zou niet anders willen.

Het enige nadeel is dat ik niet kan ontdekken of er een manier is om op ieder device je inkomende en vooral uitgaande mail synchroon te hebben. Volgens mij niet. Maar dat is een andere discussie die niet in een iPad topic hoort ;)

Ik kwam als laatste nog wel tegen dat je vrij eenvoudig kunt overstappen van POP3 naar Imap of vice vers.
Dus daar ga ik nog wel even naar kijken.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

HereIsTom

Quote from: VTEC_genieter on January  8, 2016, 20:03:18
Bij de zoekfunctie kan ik zoeken op web, op Appstore en op kaarten.
Niet op iPad????

@Marcellow,
Heb ik al met verschillende PDF readers geprobeerd. Wel andere PDF bestanden gevonden, maar niet die ene die ik wil.
Thanks!

Als er op mijn iPad gevraagd wordt of ik een bestand wil opslaan op apparaat, dan wordt er toch mee bedoeld.....op mijn iPad?

Anders op een cloud (Dropbox/GoogleDrive etc), maar een cloud is geen apparaat neem ik aan?
Gewoon opslaan op een iPad kan niet, dat gaat altijd via een App!
Als ik scan met mijn HP printer dan slaat hij 'm op in de HP App, vandaaruit kan ik 'm nog bewerken of ergens anders opslaan bijv. iBooks of Dropbox.
Bij Canon zou het ook zo ongeveer moeten werken.
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

VTEC_genieter

Gisteren de IOS 9.3.5 update op mijn iPad Mini Retina uitgevoerd, want ik zag op het nieuws dat er een serieuze lek is op de iPhone en de iPads: Vreemdelingen (lees: criminelen) die in jouw mailbox en Whatsapp komen en meelezen [emoji61]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Richi

Bedankt voor de tip. Net geïnstalleerd op alle iOS devies hier in huis. Dat zijn er inmiddels al 7 (een oude iPod Touch niet meegerekend).  :blink: Een hele klus dus.  :D
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

VlisChris

En,

Zou vandaag(?) een nieuwe iPad aangekondigd worden?
Ik ben stiekem wel benieuwd. Binnenkort ga ik denk ik de overstap van Macbook Pro naar ipad maken (laptop is ondertussen 7 jaar oud), en dus ben ik benieuwd of er een nieuw model komt, en zoja: tegen welke prijs.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Kjelt

Was aan het wachten op de air3 maar die zou volgens de geruchten niet komen ivm kannibalisatie vd pro. Pro vind ik te duur.
Wellicht een mini5 volgens de geruchten. We gaan het zien.

HAL

Quote from: Christiaan S on September  7, 2016, 03:21:38
Binnenkort ga ik denk ik de overstap van Macbook Pro naar ipad maken

Hoe doen mensen dat toch? Overstappen van een laptop naar een iPad? Je kunt zo veel niet met een iPad.

J.A.F._Doorhof

Maar ook veel wel :)
Als je mailed, surft, consumeert, tekstverwerkt etc dan is de pro zelfs erg goed.
Maar daarna ..... Tja dan toch de MacBook pro.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

BJF

Ik gebruik al jaren de/een iPad, maar heb er al die tijd toch ook een pc naast gehad. Sommige zaken gaan nu eenmaal beter c.q. gemakkelijker op een pc of laptop.
NAD M10 V2
Elac FS247

Raphie

#2266
Precies. De iPad zorgt er bij mij voor dat ik 80% v/d tijd die ik privé eerst achter de laptop doorbracht, nu met meer comfort via de iPad doe.
100% vervangen? Nee, het gross v/d dagelijkse taken overnemen, zeker.
Email
Telebankieren
Surfen
Shoppen
Lezen
Marktplaats
Creditcard online
Adresboek
Postnl
Etc.

Waar hier voorheen meerdere keren per dag de laptop pakte, grijp ik nu de iPad.
JBL PRX Power!

VlisChris

Wat Raphie schrijft.
Het vervangt de laptop niet 100%. Maar wel ver.
Voor photoshop enenz heb ik de gewone computer nog in
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Kjelt

Asjemenou, als je nu klikt op de bestelknop bij de ipads in de apple.nl shop om te kijken wat deze nu kosten dan krijg je de volgende teaser:
"we have something special in store for you"
Nu ben ik wel benieuwd of er toch een nieuwe ipad aankomt......

VlisChris

Och.

Het heeft me er niet van weerhouden om met een iPad Pro 9.7" thuis te komen 8) 8)

Bevalt alvast goed ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Kjelt

Doe maar duur   :o

VTEC_genieter

#2271
Ik heb een iPad Mini 2 al sinds de introductie en heb sindsdien mijn laptop niet meer aangeraakt.

Met mijn iPad doe ik:

Mailen,
Surfen,
Bankieren,
Shoppen,
Muziek (en streamen),
Videoclips kijken (Youtube),
Social Media en fora,
Chatten,
Gamen (apps race simulators),
NAS/servers beheer,
Download taken maken zodat mijn NAS de taken kan uitvoeren,
Foto's downloaden via wifi van mijn camera,
Foto's bekijken,
Foto's bewerken JPG + RAW.

Mensen, wij zijn te verwend! [emoji119][emoji119][emoji119]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Kjelt

Nou dat was een deceptie, geen nieuwe ipad.  :(
What are they thinking?
Hopelijk over een maand ofzo alsnog de A10 chip in een nieuwe ipad anders weer een goedkoop jaartje.

Dura

 valt mij ook tegen. Ik ben een enorme ipad- junk, en had gehoopt op een ipad met de  A10. Even geduld dan maar, hoewrl, mijn iphone 5c kan ook wel een upgrade gebruiken en de 7 en 7+ zien er best goed uit. Niet revolutionair, maar wel goed.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

denoontje

draadloze oortjes.....geinig .....al vallen die Apple dingen altijd uit mijn oor



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk