Blu Ray Amazon.co.uk aanbiedingen

Started by Michel8, January 18, 2010, 13:24:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Michel8

Misschien handig om een centraal aanbiedingen topic aan te maken voor amazon.co.uk. Kom je leuke aanbiedingen tegen, meld het dan hier!!

Ik zag nl zojuist dat Bluy ray the Dark Knight 7 pond is. Jammer van de 2,50 verzendkosten, maar dan nog een goede deal.

GH

Had zelf meer interesse in de BR: Terminator 2 - Judgment Day (Skynet Edition) voor GBP 7.98.


Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

djaxx

Ik woon in Belgie, wat zijn de verzendkosten ongeveer? Kan het niet direct vinden daar, binnen uk lijkt het gratis te zijn.

Robbert54

Quote from: djaxx on January 24, 2010, 01:00:32
Ik woon in Belgie, wat zijn de verzendkosten ongeveer? Kan het niet direct vinden daar, binnen uk lijkt het gratis te zijn.
verschilt per bestelling. je moet gewoon aanklikken wat je wilt en voor je moet betalen kun je nog zien wat de bezorgkosten zijn. het heeft mij nog nooit tegengehouden om iets te kopen iig!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

GH

Quote from: djaxx on January 24, 2010, 01:00:32
Ik woon in Belgie, wat zijn de verzendkosten ongeveer? Kan het niet direct vinden daar, binnen uk lijkt het gratis te zijn.

Het staat er toch echt duidelijk: http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=200402870

Als je een paar DVD's of BR's tegelijk besteld valt het allemaal reuzen mee...