Waarom ziet HTforum er bij mij zo uit?

Started by backslap, January 16, 2010, 12:44:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

backslap

Waarom ziet HTforum er bij mij zo uit?



Het hoort toch met kleurtjes te zijn enzo?

Mvg, Elwin

MaxxMark

Ziet er naar uit dat de CSS bestanden niet worden geladen/gebruikt/oid.

Dit kan komen door een bugje aan de kant van HTForum (misschien dat iemand wat aan het testen was). Als dat zo is zou het nu wel weer moeten werken.

Alternatief kan zijn dat je browser misschien CSS disabled heeft, of de css file(s) niet kan inlezen.

Uiteraard kan het ook een caching probleem zijn. Probeer je cache eens leeg te gooien en/of te reloaden.

Als het dan niet werkt kan je ook even Internet Explorer proberen, kijken of het daar wel werkt.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

backslap

Hee! In IE werkt het wel! Ik zit dus al de hele tijd 'notepad stijl' tegen het forum aan te kijken...

Wat zou ik in FF moeten veranderen om het goed te krijgen?

Bart_M


backslap


MaxxMark

ik zou eerst proberen eens te refreshen (F5) of de hardere methodes (ctrl-f5 of shift-f5). Daarna geforceerd de hele cache leeg gooien (staat ergens in preferences).

Anders rondkijken door de preferences of daar niet ergens iets raars staat.

Als dat niet werkt weet ik het ook niet :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

backslap

Ok, in ieder geval bedankt.

Ik heb vorig voorjaar een tijdje op het forum gezeten en vervolgens niet meer zo met m'n beamer bezig gehouden maar ben de laatste tijd weer fanatiek bezig! Een paar weken geleden ben ik weer begonnen op het forum en sinds dien ziet het er dus zo uit... Geen kwestie van een keertje refreshen in ieder geval!

Ik zal eens naar de cache gaan kijken dan!

Grtx Elwin

maxtrash

heb ik ook wel eens gezien bij slechte internetverbinding (traag). Gewoon F5 en over het algemeen is het dan wel weg

backslap

Nee, helaas ligt het daar niet aan. Ik zit op glasvezel en het forum loopt ook gewoon goed.

Heb zojuist de cache leeggegooid en gerefreshed maar er gebeurt niks! :(

Jeroen de Waal

Probeer eens een nieuw profiel aan te maken voor FF...

FF sluiten dan je Windows Bol linksonder aanklikken en bij Programma's en bestanden zoeken vul je in: firefox.exe -ProfileManager
Maak een nieuw profiel aan (moet lukken), en zorg dat "Don't ask at startup" uitgevinkt staat.

Vervolgens start je FF op en kies je het nieuwe profiel en kijk je of de site er dan wel zo geweldig eruit ziet als dat hij eruit moet zien.
Mocht het dan wel goed zijn, dan is je oude profiel om de een of andere rede corrupt.


Jeroen.

backslap

Tis gelukt!

In m'n nieuw aangemaakte profiel deed ie t wel gewoon... En toen ik m'n oude  profiel weer opstartte kwam ik op t idee om AdBlockerPlus uit te zetten... En toen deed ie t weer!

Bedankt!

Jeroen de Waal