Lazyeye

Started by lazyeye, January 3, 2010, 20:29:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lazyeye

Hallo,

via wat gegoogle hier terecht gekomen en eigenlijk bevalt het me wel zo. na een tijdje mee te hebben gelezen toch maar eens de moeite genomen om mijn eigen voor te stellen
ik ben dus Willem, 26 jaar en woon in een klein dorpje nabij de Efteling.

thuis ben ik ook langzaam aan het uitbreiden, lijstje wat ik op het oog heb wordt alleen maar groter en langer. Maar ik heb verder geen haast.
Onlangs eindelijke mijn plasma mogen ontvangen: panasonic 42s10e. samen met een humax 5000c zorgt dat voor een mooi tv beeldje
via mijn werk ook een hush mediacenter geregeld. voordeel van deze hush is dat er geen 1 ventilator inzit. super stil dus! engiste nadeel is dat hij zilver is.. nieuwe zwarte behuizing staat op het lijstje.

mijn geluid.. ik ben geen audiofiel.  Het zal vast wel met de tijd komen maar ik ben snel tevreden met een mooi geluidje.(ook gekeken naar mijn budget)  ik heb kijkend naar het uiterlijk en de mogelijkheden ook richting de toekomst mijn ogen laten vallen op een reciever van pioneer de vx-819. Hoogglans zwart past mooi bij de tv, en straks bij de htpc. nu zoek ik daar nog een leuk speaker setje voor, niet van de kleine sattelietjes maar speakers die ook voor het oog mooi zijn. 2 bookshelfs of zuilen

al met al komt er zo langzaam wel een leuk setje hoop ik. en met de info op dit forum zal dat ook zeker wel lukken!


Martijnst1990

#1
Welkom :)

Ben benieuwd naar je foto's! Ik heb zelf ook een pioneer receiver, de VSX-919 en daar ben ik meer dan tevreden over. Let wel, ik ben ook geen audiofiel en dit is eerlijk gezegd mijn eerste echte versterker  :P

Ik weet natuurlijk niet wat jou budget is, maar misschien is XTZ een kijkje waard? Speakers zijn ook in hoogglans zwart, zuilen of boekshelfs. (Hoewel nog meer glans misschien teveel word?)

www.intosurround.nl
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

lazyeye

oeeh dat zijn wel hele mooie speakers! maar ik hoopte een hele set te hebben voor de prijs van 1 speaker :P.
foto's komen snel. Heb ze staan op het geheugenkaartje van mijn telefoon, alleen die is in reparatie dus kan er niet bij :(