JeroenGRT’s setje

Started by JeroenGRT, December 31, 2009, 18:34:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

MarkD

Oef, da's balen! Zonder de Rega te kennen zou ik dat toch niet hebben verwacht uit de verhalen die erover lees. :nopompom:
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

MarkD

Kan het nog iets te maken hebben met de ondergrond? Hier schijnen Rega platenspelers heel gevoelig voor te zijn.
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

JeroenGRT

Hij staat in een solid steel rack, tja ik zit zelf te denken aan het element of naald...maar deze kan bijna niet aan vervanging toe zijn....omdat de rega nog niet zo oud is. Er zit nog garantie op, kan natuurlijk altijd even een bezoek brengen aan het hifihuis. In ieder geval blijft de rega naast de s klanken weinig laag geven en is het hoog niet echt sprankelend te noemen.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

lynch1979

Quote from: JeroenGRT on October 14, 2014, 06:13:30
Hij staat in een solid steel rack, tja ik zit zelf te denken aan het element of naald...maar deze kan bijna niet aan vervanging toe zijn....omdat de rega nog niet zo oud is. Er zit nog garantie op, kan natuurlijk altijd even een bezoek brengen aan het hifihuis. In ieder geval blijft de rega naast de s klanken weinig laag geven en is het hoog niet echt sprankelend te noemen.

Het kan aan veel factoren liggen:

Ondergrond
Combinatie element en Phono Pre
Opnamekwaliteit van het vinyl
Enz..

Hoe jong is je Rega en het element wat erin zit?

JeroenGRT

Is van eind mei 2014, met standaard rega Carbon element.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

lynch1979

Quote from: JeroenGRT on October 14, 2014, 08:20:37
Is van eind mei 2014, met standaard rega Carbon element.

Dan zou ik inderdaad contact opnemen met het hifihuis.

Maar je zegt ook dat het bij de ene plaat niet voorkomt en bij de andere wel, ik denk zelf dat het dan ook aan de persing zou kunnen liggen.
Mijn ervaring met nieuwe persingen is over het algemeen niet goed.

Wat je ook kan doen is je platen meenemen naar mij....weet niet of je in de buurt van Rotterdam woont?

JeroenGRT

Rotterdam is een beetje uit de buurt, ik kom uit de Achterhoek. Maar MarkD woont vlakbij, misschien kan ik een keer de rega bij hem testen?  :D  neem ik de phono en wat platen mee...kijken wat hij daar doet.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

MarkD

Dat kan natuurlijk altijd een keertje.
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

Xander32

 :thumbs-up:

Wel vreemd dat de dt het zo laat afweten. Behoeft idd. nader onderzoek.


Quote from: JeroenGRT on October 14, 2014, 22:12:35
Rotterdam is een beetje uit de buurt, ik kom uit de Achterhoek. Maar MarkD woont vlakbij, misschien kan ik een keer de rega bij hem testen?  :D  neem ik de phono en wat platen mee...kijken wat hij daar doet.
Quote from: MarkD on October 14, 2014, 22:40:28
Dat kan natuurlijk altijd een keertje.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

JeroenGRT

Een tijdje terug hebben we mijn rega rp1 vergeleken met MarkD zijn VPI , ik had ook enkele platen meegenomen. Mijn pearl jam lp klonk op de VPI wel iets beter dan op de rega, maar het is gewoon een niet al te beste lp. We waren toch wel onder de indruk van de rp1 in MarkD zijn set, zeker als je kijkt naar het prijskaartje. De VPI is wel wat mooier, een mooi vol midden en klinkt net wat natuurlijker. De rega had een wat meer opgepept hoog zo leek het.

Nu heb ik er vorige week een ander element op laten zetten, een ortofon 2m red . Dit klinkt net weer wat mooier dan de standaard rega Carbon. Iets dynamischer en meer resolutie. Ook wat meer platen aangeschaft, een mooie jazz plaat van chet baker, Eric clapton unplugged en norah Jones met come away with me

Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

MarkD

Het oogt in ieder geval mooi! Hoe is het hoog nu? Dat vond ik iets te aanwezig (zelfs op mijn Harbeths!).

Voor de rest een fijne draaitafel (helemaal voor het geld), waarbij me vooral opviel dat ie zo lekker levendig klonk. Dit is voor mij aanleiding geweest om nog eens kritisch te luisteren naar de instellingen van mijn phono pre. Uiteindelijk de weerstand aangepast van 220 Ohm naar 1 kOhm. Klinkt toch beter! :)
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

JeroenGRT

Het hoog klinkt erg verfijnd, mooi helder zonder schreeuwerig of schel te worden. Klinkt nog steeds levendig, vind het wel een (kleine) verbetering t.o.v. het rega carbon element. Die klinkt ook helemaal niet verkeerd, bij w&w audio hebben we die ook even goed schoongemaakt. Heb ook gelijk een borsteltje gekocht.

Mooi dat je de instellingen van je phone pre kunt aanpassen, wat klinkt er nu anders?
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

MarkD

Iets helderder, iets meer leven, iets minder bedompt. Ik had deze instelling helemaal in het begin al eens geprobeerd. Toen vond ik het te helder, te veel richting cd-weergave. Nu niet meer. Heeft wellicht met inspelen te maken.
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

remco320


Quote from: MarkD on January 11, 2015, 21:00:45
Iets helderder, iets meer leven, iets minder bedompt. Ik had deze instelling helemaal in het begin al eens geprobeerd. Toen vond ik het te helder, te veel richting cd-weergave. Nu niet meer. Heeft wellicht met inspelen te maken.
Mooi element. Ben er zelf ook erg blij mee.. Al wil ik misschien upgraden naar de blue of orange. De black is qua sound en looks het mooiste in een zwarte arm vind ik, maar die prijs.. Oef.

JeroenGRT

#964
Vanmiddag een testje gedaan met  Daphile , deze image op een oude computer gezet...installatie binnen 10minuten. Vervolgens via de webbrowser er naar toe, wat muziek toevoegen...en via ipeng op mijn ipad verbinding maken met de Daphile server. Geweldig! Klinkt beter dan met mijn Windows 8.1 laptop en Jriver media center. Ik moet er nog even goed voor gaan zitten maar het klinkt bijna identiek aan de sbtouch, ik zal er nog wat langer na moeten luisteren. De Jriver op Windows 8.1 klonk wat meer ingetogen, bleef een beetje plakken aan de speakers waardoor je niet echt betrokken werd bij de muziek.

Het is dus eigenlijk de software van de sbtouch welke je installeert op een pc, en je kunt hem blijven bedienen via de Ipad. Je hebt de sbtouch dan helemaal niet meer nodig aangezien het een streamer en server is. De combi van sbtouch + edo mod + mdac heeft soms problemen met de usb aansluiting op de mdac...ik krijg dan niet gelijk geluid. Dat heeft niet met de mdac te maken maar met de sbtouch die nog een verouderde usb interface heeft. Met Daphile kun je dus nieuwe pc hardware gebruiken i.c.m. de goede logitech server en bediening via Ipeng.


Features Daphile

    Headless music server OS
    Bitperfect and gapless playback of common audio formats up to 192kHz/24bit
    Supports native DSD playback with DSD-over-PCM
    Automatic configuration of music player for each audio device
    Multiplayer support (eg. multiple USB DACs)
    CD ripping with AccurateRip™ verification, automatic metadata tagging and cover art
    Supports external file servers as music source (CIFS, NFS, sshfs & ftp)
    Easy configuration and installation through the web interface
    WiFi hotspot support (if compatible hardware exists)
    Software update via web interface
    Whole system image ISO-file is below 200MB

Daphile is based on the open source Squeezebox Server, SqueezePlay and Linux.
Since Daphile is used and configured completely via the web interface the user is not required to have any Linux skills.

paar screenshots...





op andere forums...

http://www.diyaudio.com/forums/pc-based/240040-daphile-audiophile-music-server-player-os.html
http://www.pinkfishmedia.net/forum/showthread.php?s=3d9729d46e6cab4a241c0337d9355b47&t=149788

ook een leuke mini server: http://www.itemaudio.co.uk/prestashop/home/15-sotm-sms100-mini-server.html
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

MarkD

Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

JeroenGRT

Gisteren wel, maar is nu weer weg. Was even een testje, deze pc is een beetje te groot voor in de woonkamer. Moet ik dus eigenlijk iets van een intel nuc of iets dergelijks gaan aanschaffen, of zelf iets kleins bouwen...ik zal nog eens even de mogelijkheden bekijken.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

JeroenGRT

Van de week een HP t5730 THIN CLIENT gekocht, en hierop Daphile geïnstalleerd. Leuke (goedkope) pc met o.a. een AMD Sempron 2100+ 1 GHz processor en 1GB Flash/1GB Ram...op zich voldoende. Om Daphile geïnstalleerd te krijgen op een 1Gb flash kaart dien je eerst 2 Linux ext4 partities aanmaken gelabeld DaphileBoot en DaphileData , je kunt dit doen met het programma gparted welke je via http://gparted.sourceforge.net/livecd.php kunt downloaden en op een usb stick kunt zetten.

Vervolgens boot je met een usb stick waar Daphile op staat en kies je bij System Firmware "New installation" en selecteer je de flash kaart. Rebooten en de usb stick kan eruit. Ik heb hem nu draaien alleen ik merk dat de pc wel stoort, ik hoor namelijk een bepaalde ruis over de speakers als de hp thin client aanstaat. Zou dit met de voedingsadapter te maken kunnen hebben?

Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

JeroenGRT

Vandaag samen met MarkD ook nog bij Beter Beeld en geluid geweest in Hilversum. Mark had zijn Lavardin IT en Linn Klimax Renew DS meegenomen. Deze mocht het opnemen tegen de Devialet 200, weergevers waren de bekende Harbeth Monitor 30.1 . Ik moet zeggen dat de stiltes tussen pauzes goed waarneembaar is en dat de SAM (Speaker Active Matching) technologie goed werkt, het laag uit de Harbeth ging een stuk dieper dan met de Lavardin/Linn combi en klonk erg fijn en gecontroleerd. Ik dacht echt eerst dat er een subwoofer zat mee te spelen. Om er een beetje 'leven' in te krijgen moest je de volumeknop van Devialet wel aardig opendraaien, onze niet al te audiofiele muziek collectie klonk niet altijd even best op de Devialet, de betere opnamen klonken dan wel weer erg goed. Maar ik was samen met MarkD nog niet meteen overtuigd.

Bjorn stelde nog even voor om - gezien onze muzieksmaak - nog even te luisteren naar de Naim Superuniti https://www.naimaudio.com/product/superuniti . Dat klonk toch wel erg lekker, miste hier niet zoveel t.o.v. de Lavardin / Linn combi. Ik had nog nooit Naim gehoord maar het smaakt naar meer :) .

Daarna nog de Harbeth Super HL 5 gehoord op de Naim Superuniti , tja dit was een heel ander soort speaker dan de Monitor 30.1 en ik begrijp wel waarom MarkD voor de Monitor 30.1 heeft gekozen. Ik vond het eigenlijk een beetje een saaie speaker om naar te luisteren, waardoor ik wat minder betrokken werd bij de muziek. Hij gooit er een beetje een sausje overheen, in tegenstelling tot de Monitor 30.1 die wat puntiger klinkt en meer laat horen. Maar goed er zijn heel veel mensen die de SHL5 wel mooi vinden dus het is maar net wat voor een muziek je luistert denk ik. In ieder geval hebben we een leuke middag gehad bij BB&G , mooie verzorgde ruimte ook..de kleinste kamer gaf een mooi huiskamer gevoel :) . Bedankt BB&G en weer een ervaring rijker.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Xander32

Quote from: JeroenGRT on March  7, 2015, 20:49:54
Vandaag samen met MarkD ook nog bij Beter Beeld en geluid geweest in Hilversum. Mark had zijn Lavardin IT en Linn Klimax Renew DS meegenomen. Deze mocht het opnemen tegen de Devialet 200, weergevers waren de bekende Harbeth Monitor 30.1 . Ik moet zeggen dat de stiltes tussen pauzes goed waarneembaar is en dat de SAM (Speaker Active Matching) technologie goed werkt, het laag uit de Harbeth ging een stuk dieper dan met de Lavardin/Linn combi en klonk erg fijn en gecontroleerd. Ik dacht echt eerst dat er een subwoofer zat mee te spelen. Om er een beetje 'leven' in te krijgen moest je de volumeknop van Devialet wel aardig opendraaien, onze niet al te audiofiele muziek collectie klonk niet altijd even best op de Devialet, de betere opnamen klonken dan wel weer erg goed. Maar ik was samen met MarkD nog niet meteen overtuigd.

Bjorn stelde nog even voor om - gezien onze muzieksmaak - nog even te luisteren naar de Naim Superuniti https://www.naimaudio.com/product/superuniti . Dat klonk toch wel erg lekker, miste hier niet zoveel t.o.v. de Lavardin / Linn combi. Ik had nog nooit Naim gehoord maar het smaakt naar meer :) .

Daarna nog de Harbeth Super HL 5 gehoord op de Naim Superuniti , tja dit was een heel ander soort speaker dan de Monitor 30.1 en ik begrijp wel waarom MarkD voor de Monitor 30.1 heeft gekozen. Ik vond het eigenlijk een beetje een saaie speaker om naar te luisteren, waardoor ik wat minder betrokken werd bij de muziek. Hij gooit er een beetje een sausje overheen, in tegenstelling tot de Monitor 30.1 die wat puntiger klinkt en meer laat horen. Maar goed er zijn heel veel mensen die de SHL5 wel mooi vinden dus het is maar net wat voor een muziek je luistert denk ik. In ieder geval hebben we een leuke middag gehad bij BB&G , mooie verzorgde ruimte ook..de kleinste kamer gaf een mooi huiskamer gevoel :) . Bedankt BB&G en weer een ervaring rijker.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

JeroenGRT

Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

marcelvandekamp

Vraagje,

die daphile software, kun je die ook live booten vanaf stick? Kan dat niet duidelijk terugvinden. Wil het wel eens testen, maar om nu mijn XBMC installatie er voor op te geven, gaat iets te ver.
met vriendelijke groet,

marcel

MarkD

Was weer een leerzaam dagje bij BB&G... De Devialet 200 klonk technisch goed en pakte me in bepaalde opzichten zeker in: prachtig gedefinieerd laag (SAM!), dynamiekrijk, geen versmeerdheid en een inktzwarte achtergrond (deze versterker is echt stil). Wel wat weinig diepte in het geluid en vocalen die er minder uitspringen dan ik gewend ben. Iedereen was ietwat bleker om de neus dan normaal. Dat was met de Lavardin aangesloten gelukkig grotendeels verholpen. Wel drie stappen terug in het laag en wat minder dynamisch, maar toch echt meer mijn sound.

Bjorn hoorde ons gejammer en onze muziekkeuze eens aan en dacht dat Naim wellicht meer ons kopje thee zou zijn. En verdomd, de Superuniti pakte ons meteen bij het eerste nummer al in.  :worship: Hij laat in audiofiel opzicht echt wel wat steekjes vallen t.o.v. de Lavardin en Devialet, maar oh wat klinkt ie lekker! Waarschijnlijk niet het ultieme voor tingel-tangel-liefhebbers, maar de muzikale lijnen en invulling zijn fantastisch om te volgen. Tot nu toe wegens bepaalde vooroordelen nog nooit echt naar Naim geluisterd, maar daar gaat zeker verandering in komen! :)
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

JeroenGRT

Quote from: marcelvandekamp on March  8, 2015, 15:29:36
Vraagje,

die daphile software, kun je die ook live booten vanaf stick? Kan dat niet duidelijk terugvinden. Wil het wel eens testen, maar om nu mijn XBMC installatie er voor op te geven, gaat iets te ver.

Hoi Marcel,

Je kunt hem live booten vanaf USB stick , daphile krijgt dan automatisch een ip adres toegewezen. Via een webbrowser kun je hem dan benaderen om bijv. een netwerkshare toe te voegen. Via een tablet kun je dan ipeng gebruiken, dat werkt erg mooi. Aan je xbmc installatie verandert dus niets.

@MarkD mee eens, ik denk dat er binnenkort wel een Naim set bij je thuis staat :-) , mooi spul!
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

marcelvandekamp

Werkt daphile alleen maar een ipad app? Heb alleen maar een android tablet/phone in huis :(
met vriendelijke groet,

marcel