JeroenGRT’s setje

Started by JeroenGRT, December 31, 2009, 18:34:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xander32

Snel gedaan Jeroen. Ben nieuwsgierig naar het eindresultaat en dan ook jouw bevindingen.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

dre73

ze zien er keurig uit jeroen!! 8)
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

JeroenGRT

Bedankt! Ben zeker blij met adviezen die ik van jou, jeroen_d en de rest van zelfbouwaudio forum heb gekregen. Ben nu wel erg benieuwd wat het eindresultaat word, ik ga straks mijn bevindingen hier wel posten.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

dre73

nou jeroen,de berichten zijn veel belovend! 8)
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

JeroenGRT

Inderdaad! Maandagavond ga ik samen met mijn astin trew at2000plus en at3500 naar jeroen_d toe. Daar zullen we de Vifa Vertigo's eens gaan beluisteren. Jeroen heeft het eerste prototype klaar van het filter. Ben zeer benieuwd!
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

dre73

gisteren ook gaan luisteren naar de nieuwe aanwinsten en moet zeggen dat ze zeer fraai klinken!! 8)
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

JeroenGRT

#81
Bedankt Andre! Klinkt inderdaad zeer fraai! Heb ze vandaag aangesloten in de woonkamer...klinkt toch nog wel anders als bij jeroen_d, ondanks zelfde versterker, bron, bekabeling, etc...blijkt maar eens weer dat de akoestiek voor een groot gedeelte het geluid bepaald. Bij sommige nummers heb ik nog het idee dat de mid te hard speelt, maar kan ook verbeelding zijn. Moet eerst weer even wennen aan deze speakers....de scan speak vertigo's zijn (tijdelijk) verhuisd naar de 'gang'  ;) . Geluid van deze speakers zou ik omschrijven als erg dynamiekrijk en open met flink veel fundament.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

MarkD

Gisteren deze speakers even beluisterd bij Jeroen thuis. Eerste indruk viel niet echt mee. :-\  Hij had een gebrand CD'tje opstaan van de nieuwe Editors. Zelf omgezet vanaf MP3 (foei!) en de toch al niet bijster goede productie van dit album zetten me even op een dwaalspoor. Het klonk kaal, hard en zeer dunnetjes.
De CD's (o.a. Morphine, MTV Unplugged diversen en Marantz demo CD) die daarna aan de beurt kwamen legden echter een heel ander karakter bloot. Ineens was daar tonale rijkdom en een goed in balans zijnd hoog, mid en laag. Minder ver doorlopend in het laag dan de Scanspeak Vertigo's lieten deze Vifa-broertjes toch een wat energiekere indruk achter. Het geluid is wat minder warm en laidback, je zou kunnen zeggen meer neutraal (lastig begrip) dan de Scanspeaks. Het hoog is bij de Vifa's wat minder verfijnd, maar overall klinken ze gewoon erg lekker. Ik begreep dat er zelfs nog wat ruimte voor verbetering in het filter zit. 8)

Echt mooi wat je voor dit geld zelf kunt bouwen. Daar legt menig veel duurdere fabrieksspeaker het echt tegen af. En dan te bedenken dat deze op een zoldertje komen te staan... :o
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

Xander32

Quote from: MarkD on April 21, 2010, 20:36:42
Echt mooi wat je voor dit geld zelf kunt bouwen. Daar legt menig veel duurdere fabrieksspeaker het echt tegen af. En dan te bedenken dat deze op een zoldertje komen te staan... :o
Jeroen: shame on you :police:.


Maar gaaf hoor wat je met een stukje huisvlijt kan bereiken.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

JeroenGRT

#84
De Vifa is inderdaad geen toverdoos  ;D , als je er bagger kwaliteit instopt dan laat hij dit ook horen  ;) .
Maar die cd van de Editors blijft erg mooi! Als ik de volgende keer weer cd's ga bestellen dan neem ik deze ook mee.
De Vifa Vertigo heeft een zeer complete, open en levendige weergave, met flink veel dynamiek. Jeroen_d heeft hem zo gefilterd dat het mooie middengebied van de Vifa PL18 goed tot zijn recht komt. Hij is dit weekend toch nog zo'n 5,5 uur bezig geweest om het filter te tunen, het hoog is wat minder geworden (rendement) 87,5dB. Het midden (de bovenste woofer) op 89dB. Met de onderste woofer erbij wordt het ietsje meer dan 90dB voor het middengebied beneden 1000Hz. Voor vergelijken met de originele scan speak vertigo moesten we de versterker 2dB zachter zetten (de vifa heeft dus ca 2dB hoger rendement).

Dit was de reactie van jeroen_d:

Bij de originele vertigo lijkt de bas wat losser te staan van de rest van de muziek. Het middengebied heeft iets meer warmte en presence, het hoog speelt wat zachter dan neutraal.
Bij de vifa vertigo loopt de bas vloeiend over in het middengebied, er is geen onderscheid. Hij is vol, diep en strak, maar net wat minder gearticuleerd als bij de originele vertigo. Het hoog en midden klinken heel schoon en helder. Het midden heeft wel net wat minder detail.


Nu kan het filter waarschijnlijk nog meer verbeterd worden, jeroen_d gaf aan dat hij nog graag zou hebben geëxperimenteerd met de spoelwaarde van 4,7mH en daar een spoel van 3.9mH en/of 3.3mH te gebruiken. Een filter met een goede kernspoel van 3.9mH en een 0.56mH luchtspoel van 1.4mm in plaats van de huidige 1.0mm zou een verbetering kunnen geven voor het laag en middengebied. De filteronderdelen hiervoor zouden besteld moeten worden. Eerst maar even wennen aan dit geluid, dan wil ik nog wel een keer een gokje wagen met andere filtercomponenten. Ik weet nu wat het filter doet met je luidsprekers :)

Quote from: Xander32 on April 21, 2010, 20:57:58
Jeroen: shame on you :police:.


Maar gaaf hoor wat je met een stukje huisvlijt kan bereiken.


Sander.

:D Tja het is wel een beetje overkill, ze zijn ook behoorlijk groot voor op zolder. Binnenkort komt er denk ik een setje Vifa Premium 11 te koop  :D
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

JeroenGRT

Gisteren de Vifa's van de spuiter opgehaald, ik ben zeer onder de indruk van het uiteindelijke resultaat  :D
Heb er lang over nagedacht hoe ik ze wilde afwerken, maar het is toch hoogglans zwart geworden.
Vindt het er gewoon zeer strak uitzien, enige nadeel is dat je er echt alles op ziet.
Filter is nog bij jeroen_d , wordt nog e.a. aan gewijzigd o.a. andere 3,9mH kernspoel IXQ en een 1,4mm 0.56mH luchtspoel .

Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

JeroenGRT

en nog een paar foto's...
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

B.

Dat ziet er strak uit :) Hoe ervaar je de Vifa's in vergelijk met de Scanspeak's?

JeroenGRT

jeroen_d heeft het wel mooi verwoord, hier kan ik me ook wel in vinden:

Bij de originele vertigo lijkt de bas wat losser te staan van de rest van de muziek. Het middengebied heeft iets meer warmte en presence, het hoog speelt wat zachter dan neutraal. Bij de vifa vertigo loopt de bas vloeiend over in het middengebied, er is geen onderscheid. Hij is vol, diep en strak, maar net wat minder gearticuleerd als bij de originele vertigo. Het hoog en midden klinken heel schoon en helder. Het midden heeft wel net wat minder detail.

Wat mij verder opvalt is dat de Scan Speak Vertigo wat meer laid back klinkt...de Vifa Vertigo klinkt wat pittiger. Ook vindt ik het wel prettig dat de bas wat minder los staat van de rest van de muziek...klinkt coherent / als 1 geheel. De Vifa Vertigo is ook minder kritisch voor plaatsing i.t.t. de Scan Speak Vertigo met de mooie middentoner. Die vereist toch wel een goede plaatsing van de speakers (goed vrij van de wanden) , dit klinkt het mooiste. De Vifa Vertigo heeft in ieder geval een hoger rendement en dynamisch bereik. Scheelt toch zeker zo'n 2-3db.

De Vifa XT300 tweeter klinkt iets minder verfijnd en wat rauwer dan de Scan Speak r2904/7000 tweeter. Maar goed de Scan Speak kost bijna het 10-voudige als de Scan Speak  ;). Prijs/kwaliteit verhouding van de XT300 is ontzettend goed. Nu geeft de Scan Speak Vertigo ook veel meer bas dan de Vifa Vertigo...van mij mag de Vifa iets meer mid en bas geven..daarom wordt het filter nog iets aangepast...met een 3,9mH kernspoel IXQ gaat zowel de bas als mid iets harder spelen dan dat je nu hoort. Het filter schema is nog verder vereenvoudigd...verwachting: meer middengebied en wat afgetopt hoog.

In de toekomst ben ik nog wel benieuwd wat een ander filter voor de Scan Speak Vertigo doet...in principe kun je dit mooi naar wens aanpassen...dit geeft meer resulultaat dan het tweaken met kabeltjes :D
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Xander32

Quote from: JeroenGRT on May  9, 2010, 18:58:28
Gisteren de Vifa's van de spuiter opgehaald, ik ben zeer onder de indruk van het uiteindelijke resultaat  :D
Heb er lang over nagedacht hoe ik ze wilde afwerken, maar het is toch hoogglans zwart geworden.
Vindt het er gewoon zeer strak uitzien, enige nadeel is dat je er echt alles op ziet.
Filter is nog bij jeroen_d , wordt nog e.a. aan gewijzigd o.a. andere 3,9mH kernspoel IXQ en een 1,4mm 0.56mH luchtspoel .


Stark wark ;).


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

skoebiedoe

Heel mooi inderdaad.
Koop u maar al een zachte poetsdoekje. ;)

MarkD

Heb je ze nu helemaal klaar, incl. de laatste filteraanpassingen?
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

JeroenGRT

#92
Jazeker! Vandaag de gewijzigde filters van jeroen_d gemonteerd, zitten o.a. nieuwe spoelen in van jantzen audio. Wat een verschil! Bas en mid is nu duidelijk meer aanwezig, maar de bas is diep en zeer strak. Het hoog is nu net wat mooier afgerond...en klinkt erg mooi...laat behoorlijk wat detail horen maar word nooit scherp. Het middengebied heeft nog wel wat minder detail als ik het vergelijk met de Scan Speak Vertigo. Volgens mij klopt het plaatje nu helemaal, een zeer mooie speaker!

Nu maar eens gaan vergelijken met andere speakers, ben benieuwd hoe deze zich staande houden t.o.v. de dure jongens . Hieronder nog een plaatje van het nieuwe filter met spoelen van jantzen audio
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

MarkD

Gisteren samen met Jeroen de Vifa Vertigo's bij mij thuis beluisterd op mijn Electrocompaniet versterker en CEC CD-speler (met Cardas Hexlink Golden 5c-interlink en Crosslink LS-kabels). Dat viel beslist niet tegen! 8) Het zijn zeer volwassen klinkende speakers die het over het hele frequentiebereik van laag tot hoog erg goed doen. Een mooi vol geluid, waarbij hoog, mid en laag naadloos in elkaar over vloeien. Hier luister je uren naar weg zonder een spoortje luistermoeheid.

Het gaat wat mij betreft om een fraai staaltje huisvlijt, waar menig fabrieksspeaker in een hogere prijsklasse het tegen moet afleggen. De afwerking door een professionele spuiter maakt het plaatje helemaal af (hoewel ze mij iets te hard glimmen ;)).

Zijn er dan helemaal geen punten van kritiek? Jawel, maar het is wel een beetje zoeken:

  • Bepaalde mannelijke zangstemmen klinken een beetje "neuzig", net of ze iets verkouden zijn. Heeft misschien mede  te maken met het wat warme/donkere karakter van de EC-versterker en de Cardas-bekabeling.
  • Details in het laag lijken soms wat versmeerd, niet duidelijk gearticuleerd. Na betere plaatsing, verder van de achtermuur af, was dit probleem overigens grotendeels verholpen.
  • Het hoog mag voor mijn smaak een tikje pittiger. Dit is echter een bewuste keuze van Jeroen en bij bepaalde moderne opnames ook juist weer een zegen. Bij mijn eigen Proacs zou het dan juist weer een tandje minder mogen.

Het bovenstaande doet niets af aan de zeer aangename luisterervaring die deze speakers leveren! :)

O.a. geluisterd naar Morphine (The Night), Andy Sheppard (Movements In Colour), Muse (Black Holes And Revelations), Led Zeppelin (Remasters), John Hiatt (Crossing Muddy Waters), Mark Lanegan (I'll Take Care Of You), Johnny Cash (American III: Solitary Man), David Bowie (Earthling), Radiohead (Kid A), Los Lobos (Kiko), Miles Davis (Kind Of Blue), Sixteen Horsepower (Folklore), 2 Meter Sessie (Het Beste Van 10 Jaar), Editors (In This Light And On This Evening).

Hmm, helemaal geen vrouwelijke vocalisten beluisterd, zie ik nu...
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

Xander32

Al met al een mooi resultaat voor Jeroen: lof :worship:.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

JeroenGRT

Ik was zeer benieuwd hoe deze speakers het deden op de set van Mark...hij heeft een mooie uitgebalanceerde hi-end set. Bovendien heeft hij een veel grotere woonkamer, dus ik vroeg me af hoe de Vifa's het daar deden. Nou erg goed! Klonk eigenlijk nog geeneens zoveel anders dan bij mij thuis, wel moesten ze wat vrijer opgesteld staan, anders was er een laagprobleem. Maar hier hebben de ProAcs ook last van in de woonkamer, lijkt dus meer op een akoestiek probleem.

Als ik het verschil nu zou moeten benoemen tussen de ProAc D25 en Vifa Vertigo: bij de ProAc D25 speelt het hoog wat harder dan neutraal, daardoor klinkt het in mijn oren wat "spectaculairder" dan de Vifa Vertigo. Dit is meer een smaakkwestie, ik houd zelf niet zo van een pittig hoog. Ik heb dit juist door jeroen_d in het filter laten aanpassen. Bij de Vifa Vertigo lijkt de zang wat losser te staan van de rest van de muziek, hij word als het ware losgetrokken van de rest van de muziek, een mooie 'open' geluid. Bij een bepaalde mannenstem klonk dit inderdaad een beetje "neuzig" ...maar goed Mark gaf zelf ook al aan dat hij misschien verkouden was haha . De Vifa's lieten in ieder geval veel detail horen. Bij de Vifa Vertigo loopt de bas vloeiend over in het middengebied, er is bijna geen onderscheid. Een mooi vol, diep en strak geluid, maar net wat minder gearticuleerd als bij de ProAc D25.

Al met al zeer tevreden...aangezien de ProAc's een nieuwwaarde hebben van 5500 euro...dan doet deze zelfbouwluidspreker daar niet voor onder. Integendeel zelfs....maar het blijft natuurlijk een smaakkwestie...
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

MarkD

Over smaak valt niet te twisten... Met de Vifa's zou ik goed kunnen leven, maar uiteindelijk zijn het toch de ProAcs die mijn voorkeur hebben. Ik ben dan ook een liefhebber van de ProAc-sound. Kan me goed voorstellen dat veel mensen dit minder kunnen appreciëren vanwege het inderdaad wat opgepepte hoog.

Maar mijn set is echt geen hi-end hoor! Zit meer in de categorie "aardige middenmoter"... ;)

En het laagprobleem is in onze ruimte duidelijk aanwezig bij een niet optimale opstelling. Dat is voor veel mensen herkenbaar denk ik. De woonkomer blijft in mijn geval een compromis, waarbij de optimale opstelling conflicteert met de doelstelling van het in stand houden van een duurzame relatie met iemand van het vrouwelijk geslacht. :)
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

JeroenGRT

Quote from: MarkD on May 20, 2010, 08:03:09

Maar mijn set is echt geen hi-end hoor! Zit meer in de categorie "aardige middenmoter"... ;)


Nou ik denk niet dat iedereen zo'n set heeft thuis staan :) . Ik heb de speakers nu op zolder staan...en ik moet zeggen dat klinkt met allerlei soorten muziek erg goed! Op zolder moet ik nog de kabels wegwerken...maar het kan er mooi staan zo. Eigenlijk een beetje overkill zo'n set op zolder maar goed...





Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Xander32

#98

Idd. behoorlijk luxe voor op zolder, patser ;D.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

dre73

verkoop ze aan je vader! :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.