ISF certificaat

Started by home@the movies, December 1, 2009, 12:21:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Hi Iedereen,

Bij deze zijn we toch een beetje trots om te kunnen meedelen dat Home@The Movies nu ook ISF gecertificeerd dealer is :pompom:, voor alle duidelijkheid, je gaat ons in de lijst op de officiële ISF website pas over enkele weken terugvinden wegens administratieve romslop.

Het is in ieder geval weer een stap in de juiste richting om onze klanten nu en in de toekomst de juiste service te kunnen aanbieden, aan iedereen die ondertussen reeds het vertrouwen aan ons heeft geschonken onze hartelijke dank  :worship:

see you home at the movies

Met vriendelijke groeten
werner
Christine

Home@The Movies
www.homeatthemovies.be






sj0er-D


home@the movies


floeper

Mijn set:
Denon PMA720ae, Panasonic TX-50DXW704, Sony UBP-x800m2, Topping E30 DAC, Thorens TD160 met Stanton element. TPA3255EVM eindversterker. Leonidas Krill XL zelfbouw speakers.

nielvm

Proficiat!

Bieden jullie de calibratie ook (gratis) aan bij de aanschaf van een nieuwe projector?
Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

home@the movies

Hi


Bedankt

QuoteBieden jullie de calibratie ook (gratis) aan bij de aanschaf van een nieuwe projector?

Inderdaad, bij aankoop, na 200h, 1000h 2000h en lampwissel

groeten
Werner
Christine

ACQUA

Super :clapping:, Ik probeer alvast wat budget vrij te maken voor mijn plasma.  Is veel handiger als er iemand van mijn regio '1880' een ISF kan uitvoeren  :pompom: :headbanging:

Koen

home@the movies

Hi
Quotemijn regio '1880' 

Dat is wel zeer dicht in de buurt  ;)

Groeten

ACQUA

Quote from: home@the movies on December  1, 2009, 17:28:58
Hi
Dat is wel zeer dicht in de buurt  ;)

Groeten


idd en nog nooit langs geweest, foei van mij  :-\

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

home@the movies

Quoteidd en nog nooit langs geweest, foei van mij 

Altijd welkom hé even een babbeltje doen wat dingen bekijken gewoon de freaks onder elkaar  :wacko:, wel eerst even een seintje geven.

Groeten

squeek

very nice! vanaf wanneer kan een projector gecalibreerd worden?

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

ACQUA

Quote from: home@the movies on December  1, 2009, 18:22:51
Altijd welkom hé even een babbeltje doen wat dingen bekijken gewoon de freaks onder elkaar  :wacko:, wel eerst even een seintje geven.

Groeten

Gaan we zeker is doen, alleen is de agenda stampvol tegenwoordig.  Maar het komt er wel eens van  ;)

home@the movies

Hi

Quotevery nice! vanaf wanneer kan een projector gecalibreerd worden?

Bedoel je het aantal uur? in principe kan het uiteraard vanaf hij nieuw is( en dat gebeurt dus ook), echter na de eerste paar honderd uur verandert er behoorlijk veel in de lamp waardoor een hercalibratie echt wel wenselijk is, daarna gaat het meer geleidelijk aan en kan je wat langer wachten om te hercalibreren.

Groeten

Werner

donaldk

Quote from: squeek on December  1, 2009, 18:34:34
very nice! vanaf wanneer kan een projector gecalibreerd worden?

greetz

Doet ie al langer, alleen heeft ie nu een papiertje dat ie ingelijst aan de muur kan hangen. Toch gefeliciteert Werner.

home@the movies

Hi,

Dank je donald, ik heb de vraag van squeek blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd :withstupid:, hij bedoelde blijkbaar vanaf waneer ik het doe my bad, dank je voor de correctie.


Groeten

squeek

ja sorry, de vraag was blijkbaar wat dubbelzinnig  :)

ik heb in augustus een epson gekocht, en wilde hem laten calibreren, maar wist niet dat jij dit ook deed. ik ben van temse afkomstig, dus dat scheelt me wat afstand. ik ga binnenkort nog zeker contact met je opnemen dan.

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

donaldk

Quote from: home@the movies on December  1, 2009, 18:55:44
Hi,

Dank je donald, ik heb de vraag van squeek blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd :withstupid:, hij bedoelde blijkbaar vanaf waneer ik het doe my bad, dank je voor de correctie.


Groeten

Werner jouw reply en die van mij hebben elkaar gekruist, want toen ik keek stond jouw antwoord er nog niet. Dit was hoe ik het las, jouw interpretatie kan ook, maar er stond al 0, 200, enz. ergens;-).

Anyway, hoeven de Belgische tour topics ten minste niet meer anderhalf jaar te vergeefs open te staan;-). Mr. ISF Europe had destijds ook geen tijd voor die Barco bij hem om de hoek en nu ie ook nog Benelux Directeur bij DPI is, zal ie wel helemaal geen tijd voor non-DPI calibraties hebben, dus vermoedelijk heb je de komende tijd de Vlaamse ISF Calibratie markt voor je zelf;-).

Dirc

dat komt mooi uit Werner als de PJ deze richting op komt  8)

celerontje

Kalibratie is nog gewoon hetzelfde hoor, Werner is niet herboren ofzo. :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Dirc


celerontje

Nee, hoor. ;)
't Is meer een compliment, want als je al goed kan kalibreren... ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

home@the movies

Hi iedereen,

Van harte dank voor de leuke reacties,dit doet echt veel deugd,  :worship: ik had al zeer lang naar de cursus uitgekeken, had mij ingeschreven voor een sessie in Februari van dit jaar maar een week voor aanvang bleken er te weinig inschrijvingen te zijn waardoor de cursus werd afgelast bummer :(
Gelukkig hebben ze een tweede maal een poging ondernomen, nu met iets meer deelnemers, de volle 7 personen waarvan welgeteld 2 vlamingen, ikzelf en een ingenieur van Philips.

In januari gaan we samen met het gezin naar de CES beurs in Las Vegas,http://www.cesweb.org/ daar heb ik mij ook ingeschreven voor de THX home cinema cursus, ben zeer benieuwd wat dat gaat geven. :smile:
Ik ga zeker proberen wat foto's te maken op de beurs en eventueel een verslagje als ik de tijd kan vinden welliswaar, het is nl ook nog een beetje vakantie voor mij en mijn gezin.

groeten

werner
Christine

Robbert54

klinkt allemaal al erg goed! :pompom: :pompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

home@the movies



Hi

Inderdaad, we kijken er echt naar uit ik heb de afgelopen maanden wat gezondheidsproblemen gehad en ben mijn huisgenoten wat verschuldigd. ;)

Bij deze wil ik ook nog even het volgende melden, begin Februari 2010 nemen we samen met onze domotica partner Domo@vantage deel aan de beurs Wonen 2010 in de Nekkerhallen te Mechelen.http://www.wonen.eu/( grote bouw en interieur beurs)

Wij hebben een stand van 16 bij 4 meter waarvan 4 bij 4 zal worden ingenomen door een volledig pikzwart HT, de nieuwe Epsons zullen er hangen, de audio zal worden verzorgd door Onkyo versterking in combinatie met Klipsch luidsprekers, verder zal de nieuwe popcorn C-200 er werkend te zien zijn alsook de Niveus media servers.
Het volledige HT zal worden aangestuurd door domotica van Vantage, vermoedelijk met een combinatie van een pronto remote.
De lekker zachte Roma zetels zullen voor het nodige zitcomfort zorgen en uiteraard mag de nodige popcorn niet ontbreken.

Voor iedereen van het HT-Forum die interesse heeft om langs te komen liggen er bij ons vrijkaarten klaar, geef ons gewoon een seintje per mail en ze worden jullie via post tijdig bezorgd.
Uiteraard zullen er tijdens deze periode de nodige promoties verschijnen, ik zou het zeer fijn vinden om wat ht forum leden over de vloer te krijgen om eens kennis te maken en indien we tijd hebben een babbel te slaan.

Bij deze zijn jullie van harte uitgenodigd. :pompom:

Vriendelijke groeten

Werner

Christine

Home@The movies
www.homeatthemovies.be