Help!! Hulp gevraagd voor Theta Casa Nova Processor in te stellen.

Started by audiophile, August 17, 2003, 15:07:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

audiophile

 :'(
Ik heb een gebruikte Theta Casa Nova gekocht zonder nederlandse handleiding. Ik probeer hem te installeren maar krijg geen beeld of geluid.
Begrijp weinig van de priogrammering, totaal anders opgezet dan mijn vorige processor. Wie heeft een Nederlandse handleiding of kan me helpen met installeren en programmeren. Kosten worden uiteraard vergoed. Woonplaats Veendam.

Groeten Harry


diceman

Inderdaad Patrick heeft er ook één,misschien dat hij je kan helpen,neem aan dat de basis structuur gelijk is.

Een andere mogelijkheid is om de importeur te bellen en  te vragen voor een kopie van de handleiding.

More music is de importeur.

http://www.moremusic.nl/theta.html

Veel succes en nog gefeliciteerd je hebt een stukje kwaliteit in huis gehaald.

Bart_M

Als je hem wilt ruilen tegen mijn TAG McLaren AV32R, dan kom ik hem wel helemaal instellen bij je thuis. De TAG is behoorlijk duidelijk, en ik help je van dat lastige ding af, geen enkel probeem.  ;)

Grtn,
Bart


patrick_vdb

Hoi Harry,

Congrats met de Theta, alweer een gebruiker erbij ;D

Zelf heb ik de Casablanca, iets anders van opzet maar scheelt volgens mij niet veel.

Volg gewoon deze link en dan moet het eigenlijk wel goed komen ;) Voor de volledige manual (alleen in het engels) klik op de link gepost door "guest".

Mvrgr

Patrick

patrick_vdb


audiophile

Het gaat gestaag verder maar wat wel opvalt is dat het fantastisch klinkt.

Gr. Harry

garmtz

De Theta processoren behoren wat mij betreft ook tot het beste op de markt. Hun klank kan zo goed als gekenmerkt worden als 'perfect'... 8)

patrick_vdb

Quote from: audiophile on August 20, 2003, 08:01:29
Het gaat gestaag verder maar wat wel opvalt is dat het fantastisch klinkt.

Dat het fantastisch klinkt zal ik absoluut niet tegenspreken ;D

Als er nog vragen zijn dat weet je me te vinden he? ;)

Mvrgr

Patrick

Jinsu

Quote from: garmtz on August 20, 2003, 08:11:44
De Theta processoren behoren wat mij betreft ook tot het beste op de markt. Hun klank kan zo goed als gekenmerkt worden als 'perfect'... 8)

Hoor ik daar iemand overstappen van Lexicon naar Theta ;D .
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

garmtz

Quote from: Whistler on August 20, 2003, 12:08:08
Hoor ik daar iemand overstappen van Lexicon naar Theta ;D .

Nee hoor, ik word tegenwoordig niet meer zo snel zenuwachtig... :) Was wel het mooiste dat ik ooit hoorde in mijn HT met muziek. Was wel met de Xtreme DAC's. 7000 Euro voor 4 kanalen, dus 14.000 voor 8 kanalen en dan nog de processor zelf. Is toch een slordige 20.000 Euro... Ach... ;D

Mijn MC-12 is nog steeds ongeslagen met films.