Het grote SVS topic

Started by mel, November 28, 2009, 16:38:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

fluissie

Quote from: RA SUBS on January 24, 2015, 17:43:53
ik ga zeer waarschijnlijk upgraden, en dus mijn sb12nsd schubjes opruimen.

Mooie kans snicky!, en ja je kunt beter identieke subs nemen.
(Is mij eens verteld door svs)

Gr jeroen

DofN

Welke upgrade ga je doen RA Subs?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

yorkie13

#2177
de nieuwe PC2000 eens aan de tand voelen  8)

met de nadruk meer op HT in deze

gast_001

Quotede nieuwe PC2000 eens aan de tand voelen  8)

met de nadruk meer op HT in deze

Je wisselt die kastjes zo vaak, kan het geeneens meer bijhouden :) :) :)
Wel altijd enigzins vergelijkbaar spul wat je in huis haalt.


yorkie13

klopt, en moet ook in de woonkamer staan en moet ook in stereo aan bepaalde wensen voldoen.
Heb helaas geen dergelijke kelder voor HT.

snicky

Ooh zeer aantrekkelijk RA!!!

Maar kan helaas nu niet dat geld missen[emoji24]

Iemand interesse in Ray-Ban, Oakley of Persol zonnebrillen? En nee het zijn geen neppers. Ik spaar zonnebrillen[emoji6]

Want dan kan ik wel de subwoofer kopen[emoji16]
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

fluissie

Quote from: RA SUBS on January 24, 2015, 17:58:56
de nieuwe PC2000 eens aan de tand voelen  8)

met de nadruk meer op HT in deze

Heb er 1 besteld vandaag ralf!, bij lsound op voorraad.....

ben benieuwd wanneer ik m krijg :clapping:, en hoe die in t echie eruit ziet en presteert

Gr jeroen

yorkie13

twijfel erover om er gelijk een 2de bij te bestellen

beetje afhankelijk van de verkoop van de 2 svs sb12nsd schubjes.

fluissie

Hadden we eerder moeten weten....

Hadden misschien wel wat met de prijs gedaan bij afname van 4.... :omg:




yorkie13

twijfel nog over een 2de PC2000 of een PB2000  8)

even onderhandelen hierover met de WAF

fluissie

Ook niet onbelangrijk :D

Maar weet je nog hoe groot die pb was :wow:,
Heb groen licht voor 2 pc's maar 2 pb's was een dikke nee vd waf

yorkie13

#2186
met 30 m2 is ruimte niet echt het probleem.

meer wat erop komt te staan aan decoratie, en op een PB2000 kan meer staan.

zo ziet een PC2000 er naast mijn Kef ls50 uit als het goed is.

fluissie

Quote from: RA SUBS on January 24, 2015, 18:51:41
met 30 m2 is ruimte niet echt het probleem.

meer wat erop komt te staan aan decoratie, en op een PB2000 kan meer staan.

zo ziet een PC2000 er naast mijn Kef ls50 uit als het goed is.

nice!

denk ook niet dat ze mistaan naast q900  staanders :D :clapping:

ze zijn ook niet zo gruwelijk hoog, 86cm. beter




Joost80

Quote from: fluissie on January 24, 2015, 16:05:01
Hey joost

Nee helemaal niet, had al een paar maand terug gevraagd of verzenden naar nederland mogelijk was.

Vermeid de corner liever namelijk.

Gr jeroen

Ah oke. Ik dacht dat ze dat niet deden. Top.

Ralf is ook weer lekker bezig  ;D. Jullie houden de sub sectie leuk  :clapping:.
- LG 55 C1 Oled - Denon AVC-X4800H - Emotiva BasX A-300 - Panasonic UB424 - 7.1.4 met Mordaunt-Short Mezzo 8 fronts, Mezzo 5 center, 4x Mezzo 1 surrounds , 4 Mordaunt Short Genie heights, SVS PC12 Plus - PS5 -

PC: i9 13900k, RTX4090, 32 gb DDR5 6400, LG 42 C2 Oled.

fluissie

Quote from: Joost80 on January 24, 2015, 19:43:13
Ah oke. Ik dacht dat ze dat niet deden. Top.

Ralf is ook weer lekker bezig  ;D. Jullie houden de sub

Heb inderdaad al een aardige svs collectie achter de rug inmiddels :wow:

Nog helemaal happy met jouw mooie aanwinst joost? :thumbs-up:

Joost80

Jazeker. Zonder meer moet een sub inspelen. De eerste indruk was echt net vers uit de doos en na een kleine 2 uur was  de bas nog veel beter aanwezig en hoor en voelbaar. 

Enige is dat ik de Black oak niet mooi vind. Ik vind het bekrast hout met een laag verf erover. De vineer wrap van de 'goedkopere serie' vind ik veel mooier gek genoeg. Ga hem dus omruilen voor een gloss black. Die vond ik altijd erg mooi maar was bang voor krassen en dacht dacht dat Black oak mooi zou staan bij de rest. Ik heb hem uit fair play dus al weer in de doos staan in afwachting van reply van de corner.
;D.
- LG 55 C1 Oled - Denon AVC-X4800H - Emotiva BasX A-300 - Panasonic UB424 - 7.1.4 met Mordaunt-Short Mezzo 8 fronts, Mezzo 5 center, 4x Mezzo 1 surrounds , 4 Mordaunt Short Genie heights, SVS PC12 Plus - PS5 -

PC: i9 13900k, RTX4090, 32 gb DDR5 6400, LG 42 C2 Oled.

GPO

#2191
Quote from: Joost80 on January 25, 2015, 13:15:11
Jazeker. Zonder meer moet een sub inspelen. De eerste indruk was echt net vers uit de doos en na een kleine 2 uur was  de bas nog veel beter aanwezig en hoor en voelbaar. 

Enige is dat ik de Black oak niet mooi vind. Ik vind het bekrast hout met een laag verf erover. De vineer wrap van de 'goedkopere serie' vind ik veel mooier gek genoeg. Ga hem dus omruilen voor een gloss black. Die vond ik altijd erg mooi maar was bang voor krassen en dacht dacht dat Black oak mooi zou staan bij de rest. Ik heb hem uit fair play dus al weer in de doos staan in afwachting van reply van de corner.
;D.

Ik heb verschillende speakers en subs gehad die 'gloss black' waren of panelen hadden die zo waren. Het grote probleem is stof en idd krassen. Als iemand ook maar 1 x besluit om tijdens het schoonmaken ff iets op je sub te zetten, dan hang je er in.... :) En je blijft stoffen, want je ziet er alles op.... :)

Het is wel mooi hoor dat 'gloss black', maar eigenlijk voornamelijk voor 'demo'-doeleinden, niet zozeer voor een praktisch huishouden... hahaha.

Dus ben benieuwd of je je SB13 netjes kan houden. Deed hifi-corner niet moeilijk over de omruil? Naar mijn beleving zijn ze niet zo meegaand (stugge groningers zeker....  :clapping:)

Wel bizar dat het goedkopere vinyl beter overkomt dan 'echt' black oak....  :crazy:

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

Joost80

De enige die mijn HT spullen mag schoonmaken ben ik zelf  ;D. Ik heb geen idee of ze moeilijk gaan doen. Ik ben niet  tevreden en ga zeker niet voor dat geld denken laat maar zitten. 100 procent blij is belangrijk voor goederen waar je komende jaren mee doet en toch echt even voor moet werken.  Ik wacht het af. Buiten dat doet svs zelf nergens  moeilijk over en vind ik dat je als importeur van een product de mentaliteit van de fabrikant over moet nemen of het lekker aan een ander over moet laten. 45 dagen op proef doen ze ook niet bij hificorner.

Een happy customer is een returning customer. Ik hoor het maandag denk ik.
- LG 55 C1 Oled - Denon AVC-X4800H - Emotiva BasX A-300 - Panasonic UB424 - 7.1.4 met Mordaunt-Short Mezzo 8 fronts, Mezzo 5 center, 4x Mezzo 1 surrounds , 4 Mordaunt Short Genie heights, SVS PC12 Plus - PS5 -

PC: i9 13900k, RTX4090, 32 gb DDR5 6400, LG 42 C2 Oled.

GPO

Quote from: Joost80 on January 25, 2015, 15:06:21
...
45 dagen op proef doen ze ook niet bij hificorner.
...

Ja, die vind ik ook een beetje apart zeker omdat SVS het wel toestaat.... Moet je maar naar Groningen (andere kant van het land voor de meeste mensen) en dan kijken of het wat is en hopen dat het thuis hetzelfde klinkt. Om vervolgens vast te stellen dat het thuis niet klinkt en dan mag je weer terug naar Groningen om de spullekes terug te brengen/in te ruilen... jammer zeg ik dan....  O0

Ook hebben ze de 1-year upgrade policy niet overgenomen van SVS.... verder hebben ze geen Primes. Ook de PC-2000 hebben ze niet en ik heb ook niet de ultra surrounds bij hun gespot.... dus ze zijn wel SVS importeur, maar wel een beetje selectieve. Zover ik weet heeft Lsound wel alles van SVS in hun assortiment....  :pompom: weet overigens dan niet zeker of Lsound alle policies van SVS (45 dagen proef en 1-year upgrades) wel overgenomen heeft...  :nopompom:

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

broodro0ster

Lsound.eu heeft wel 45 dagen try & buy (op al hun producten, niet enkel SVS), maar terug sturen is op eigen kosten dacht ik.
Ofdat ze de upgrade policy hanteren weet ik ook niet, maar ik vermoed van niet.

Ik vind het ook jammer. Ik een PB-1000 gekocht en 5 maand later wou ik upgrade naar de PB-2000. Het had leuk geweest moest ik zonder verlies kunnen upgraden :-)
HT: Dolby Atmos 7.2.2 | NAD T758 V3 (Full Dirac), KEF R700, KEF R600c, 4x KEF R300, BA A25 atmos, 2x SVS PB-2000
Sony HW55es isf, Kingpin VFS-240, Shield TV
Living: LG 77G2, Boston Acoustics A25, Denon X-2000, Shield TV

Joost80

En dan betalen we ook nog meer hier  >:(
- LG 55 C1 Oled - Denon AVC-X4800H - Emotiva BasX A-300 - Panasonic UB424 - 7.1.4 met Mordaunt-Short Mezzo 8 fronts, Mezzo 5 center, 4x Mezzo 1 surrounds , 4 Mordaunt Short Genie heights, SVS PC12 Plus - PS5 -

PC: i9 13900k, RTX4090, 32 gb DDR5 6400, LG 42 C2 Oled.

TopGun2010

Denk dat de marge voor hfc niet zo groot is, je kunt niet eindeloos service verwachten. 2 weken is toch prima!
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

fluissie

Denk dat dat nogal meevalt.....

bij lsound zijn sommige subs 100 euro goedkoper en worden ze GRATIS verzonden vanuit Noorwegen

eindeloze service is natuurlijk overdreven maar na 2 weken is de sub pas ingespeeld dus 45 dagen is helemaal niet gek of overdreven.

dan erbij die 2 weken zijn ze zo ie zo wettelijk verplicht

gr jeroen

Raymond187

Quote from: GPO on January 26, 2015, 00:03:49
Ja, die vind ik ook een beetje apart zeker omdat SVS het wel toestaat.... Moet je maar naar Groningen (andere kant van het land voor de meeste mensen) en dan kijken of het wat is en hopen dat het thuis hetzelfde klinkt. Om vervolgens vast te stellen dat het thuis niet klinkt en dan mag je weer terug naar Groningen om de spullekes terug te brengen/in te ruilen... jammer zeg ik dan....  O0

GPO
Als de sub thuis niet klinkt zou een andere sub op die plek waarschijnlijk ook niet klinken :)

Is die PC 2000 beter afgewerkt dan de vorige PC modellen?

fluissie

Quote from: Raymond187 on January 26, 2015, 15:45:07
Als de sub thuis niet klinkt zou een andere sub op die plek waarschijnlijk ook niet klinken :)

Is die PC 2000 beter afgewerkt dan de vorige PC modellen?

Dat kan ik je vrijdag vertellen, volgens ups komt ie dan.

Heb 2 oude pc modellen gehad dus kan goed vergelijken,
Al ziet t op papier er al beter uit; soundpath dempers eronder ipv die lelijke plastic schijf, mooi deksel ipv rooster wat er indedaad niet heel geweldig uitzag en mooiere stof qua bekleding....

Ben zelf ook benieuwd :clapping: