The lovely bones

Started by Maartje, November 27, 2009, 09:11:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maartje

Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

J.A.F._Doorhof

Lijkt me weer helemaal te gek, maar goed Peter Jackson :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

svmnb

Vreemde film, met veel symboliek, bijna feeëriek qua beeld en effects. Niet mijn ding, maar wel bijzonder gemaakt.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Raymen

ja gistere ook gekeken, wat je zei vreeemde film.

Vondt hem wel goed, want ik ben ook vreemd 8)
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

simsatit

Quote from: Raymen on April  4, 2010, 22:19:14
Vondt hem wel goed, want ik ben ook vreemd 8)

raarrrrrrrrr :wacko: ;D

aren't we all, aren't we all ;D
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

celerontje

Ik geef 'm wel een keer een kans, want na het einde van de film ''Knowing'' valt alles wel mee, lijkt mij! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

gerard1

Gisteravond gekeken, Ik vond het een hele mooie film.
Het verveelde geen moment, Zeer mooie beelden, beetje dromerig, soms spannend.
Vond het echt de moeite waard, Zeker een aanrader.

hifiman

Zojuist gekeken, goede film, heel apart/kunstzinnig gefilmd, maakte op mij zeker indruk. Wat mij betreft een bovengemiddelde score!  8)

JCL

Quote from: Audioloog on April  5, 2010, 18:34:24
Zojuist gekeken, goede film, heel apart/kunstzinnig gefilmd, maakte op mij zeker indruk. Wat mij betreft een bovengemiddelde score!  8)

Dat is denk ik ook wat mijn gevoel het beste omschrijft. Het is lastig uitleggen wat ik van deze film vind. Hij is iig boeiend! Heel erg goeg gemaakt en de sfeer is erg appart. Een film anders dan alle anderen. Hij zou beter zijn geweest als er iets meer diepgang in had gezeten en als hij iets minder zoet zou zijn geweest. Een beetje vreemd maar wel lekker. Het enige wat ik wel mis is een goed einde, film was ineens afgelopen ofzo. Jammer dat ze daar niet iets meer mee hebben gedaan.

mimic

Ik heb me gisteren door deze film moeten worstelen. Niet mijn ding wellicht maar ik vond hem vrij "saai", en de CGI niet bijzonder. Of het moest nog meer over de top, of juist minder maar dit vond ik het net niet!
KEF LS50W - Velodyne DD12