Doek vervangen electrisch scherm

Started by Spacebass, August 14, 2003, 21:18:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spacebass

Hi  ;D

Ik zit met een volgend probleem.

Ik heb een tijdje terug een electrisch scherm gekocht. na aankoop bleek het doek op een vervelende plek een beschadiging te hebben en hij heeft bovendienwat naar binnengebogen zijkanten en is bobbelig.

Maar goed de vorige eigenaar bood mij 200 euro als compensatie. Nu heb ik uiteraard liever een goed doek  :)

Mijn vraag is dan ook, is het doek te vervangen (met zwarte kaders).

Het scherm heeft een afmeting van 2,45 meter breed (+ 2x 2,5 cm zwarte rand) en +/- 1,72 meter hoog (alleen onderin zit een zwarte rand)

er zit een stikker op van projecta, maar goed het type nummer weet ik dus niet.

Iemand enig idee?

Jinsu

Bijna alle doeken op enkele uitzonderingen na worden in Italie door een en dezelfde fabriek gemaakt. Maar projecta heb ik al eerder gehoord maar waar :( .
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Spacebass


Spacebass

Niemand die weet of je het doek van een electrisch scherm kan vervangen?
en zo ja waar ik dat kan kopen?

FrankL

Waarom neem je geen contact op met Projecta?
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Spacebass

Omdat het niet persé een projecta vervangingsdoek hoeft te zijn.

zo kan ik ook een beetje de prijzen vergelijken.

FrankL

 ???  ???
Je vraagt:

Quote from: Spacebass on August 14, 2003, 21:18:48
Mijn vraag is dan ook, is het doek te vervangen (met zwarte kaders).

Iemand enig idee?

Lijkt me dat je dan gewoon bij Projecta moet navragen of het doek te vervangen is. Daar heb je meer aan dan speculatie door forumleden.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Spacebass

Quoteer zit een stikker op van projecta, maar goed het type nummer weet ik dus niet.

Daar zit het probleem. Ik kan die mensen wel bellen maar ben bang dat het 1. alleen maar een sticker is. 2. de mensen een typenr moeten hebben wat ik niet kan geven.



jaco

Foto naar ze opsturen en vragen of het een product van hun is. Het lijkt me dat ze hun eigen handel wel moeten herkennen.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Spacebass