Dexter vanaf 8 november elke avond in HD op Ned. 3

Started by Shorty, November 6, 2009, 13:14:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shorty

In het ander topic gaat het alleen maar over het downloaden van deze serie, dus een nieuw topic leek me op z'n plaats....

Vanaf zondag 11 dagen lang iedere avond  :) op Nederland 3, in HD. De eerste avond vanaf 22.15 uur (dubbele aflevering), vanaf maandag elke dag om 23.05 uur.

Dexter werkt bij de afdeling moordzaken van de politie in Miami. Zijn specialiteit is bloedsporen. In zijn vrije tijd vermoordt hij misdadigers die niet op legale manier bestraft kunnen worden. En Dexter doet dat op gruwelijke wijze - hij is een psychopaat....  :ph34r:

VrGr,

Bart J.

edit: typo

Paul Landsmeer

Topserie mensen! Nog niet gezien = zeker kijken!

JeKa

Ik ben absoluut geen seriemoordenaar uhhh seriekijker bedoel ik, maar deze is ECHT GOED!

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

gerard1

wordt ieder jaargang alleen maar beter,zelden zo'n goede serie gezien.

Robbo


Marcel_T.

Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Peerless Monster

Volg hem nu vanaf afgelopen zondag.
Briljante serie!
Had een recensie gelezen en de psychopaat werd als schattig bestempeld...
Ongelofelijk fictie, maar heel cool.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

the witchking

Deze serie is werkelijk waar briljant. Heb nu de eerste 2 seizoenen af maar dat smaakt echt naar meer, veel meer.

Shorty

Nou, ik moet zeggen... de serie valt me nogal tegen. Ik vind het ten eerste te traag, en de karakters worden weinig uitgediept. Dat is logisch met een hoofdrol voor een gewetenloze mensenslachter. Het zwakke in deze serie is dat je wél het gruwelwerk van de Ice Truck Killer te zien krijgt (althans: de lijken), maar als Dexter met z'n messen en elektrische boren/zagen zijn vastgebonden slachtoffers te lijf gaat dan wendt de camera zich discreet af, en de overschotten worden netjes verpakt in vuilniszakken afgevoerd - schoon, klinisch. Kennelijk in een poging om bij de kijker nog enige sympathie voor deze psychopaat op te wekken. Bij mij werkt dat niet voldoende, en het feit dat zijn slachtoffers zelf ook gemoord hebben is geen rechtvaardiging voor zijn wandaden.
Het is wel spannend of Dexter nou gepakt wordt of niet, maar eigenlijk mag hij wat mij betreft zsm in een gesloten inrichting worden gestopt.
Maar die zus van 'm is wel tof....  :inlove:

VrGr,

Bart J.   

Koen K

#10
Op zich een goede serie, maar ik vind de karakters eveneens wat oppervlakkig en de pogingen om sympathie voor Dexter op te wekken kunnen mij ook niet voldoende "mee krijgen". Wat ik wel kan waarderen is dat het niet zo'n snelle plotwending-op-plotwending-standaardserie is maar een wat beter uitgesponnen verhaal waar ook genoeg verrassende elementen in zitten.

Als serie dus naar mijn mening wel de moeite waard, maar aan het betere werk (Law & Order SVU in mijn geval) kan het voor mij niet tippen.

Snutchz

#11
Ik kan mij goed verplaatsen in Dexter.. ben zelf namelijk óók gevoelloos... moet voortdurend relativeren... ook míjn muurtje brokkelt langzaam af  ;D
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Shorty

Quote from: Snutchz on November 16, 2009, 17:22:09
Ik kan mij goed verplaatsen in Dexter.. ben zelf namelijk óók gevoelloos... moet voortdurend relativeren... ook míjn muurtje brokkelt langzaam af  ;D


Moderator, moderator!  :police:  ;D

VrGr,

Bart J.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Onne

Heb alle afleveringen gezien op NL3!! Fantastisch!! Intro filmpje is al briljant,
Volgens mij was het ook goed voor kijkcijfers dus kom maar op met seizoen 2,

Erg erg vermakelijk!

Shorty

Op vrijdag 8 januari start de VPRO met de tweede serie van Dexter. Helaas niet weer elke dag een aflevering, maar 'gewoon' eens per week.... :police:

VrGr,

Bart J.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Peerless Monster

De serie is natuurlijik te koop op DVD. :)
EN ik heb hem van de Sint gehad!
Ik moet nog 3 afleveringen en ik kan je verzekeren het wordt spannend...
Voor Dexter Morgan ;).

Veel kijkplezier!!!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

denoontje

als je al zo ver bent...het einde van serie 4 is echt oef!!

Peerless Monster

Quote from: denoontje on December 21, 2009, 08:51:29
als je al zo ver bent...het einde van serie 4 is echt oef!!

Gisteravond serie 2 afgekeken en dat was al oef...
We waren (!) enorme Doakes fan... ;)
Grappig dat Dexter hem echt als een vriend zou kunnen beschouwen.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Shorty

Quote from: Peerless Monster on December 21, 2009, 10:56:17
Gisteravond serie 2 afgekeken en dat was al oef...
We waren (!) enorme Doakes fan... ;)
Grappig dat Dexter hem echt als een vriend zou kunnen beschouwen.

Zou aardig zijn als je geen spoilers zou plaatsen..... :nopompom:

VrGr,

Bart J.

Snutchz

tjongejongejongejonge zeg hey....  :withstupid: ..vieze spoilerd!
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

gerard1


denoontje

Quote from: Shorty on January 13, 2010, 16:48:26
Zou aardig zijn als je geen spoilers zou plaatsen..... :nopompom:

VrGr,

Bart J.

Gewoon snel tm serie 4 kijken ;-)

Shorty

Quote from: jowi on January 13, 2010, 18:06:47
Ja want dat is natuurlijk een héééle andere serie :wacko:

Jowi,

Zó ingewikkeld is het toch niet? Laat alle downloaders die al vier series gezien hebben niet in deze draad de boel verzieken voor mensen die nog old-skool de serie op de televisie volgen. Djieeezus.......  :-X

VrGr,

Bart J.