End of life promotie TW5000

Started by home@the movies, October 27, 2009, 15:21:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Hallo iedereen

Naar aanleiding van de introductie van de TW5500 zal de TW5000 aangeboden worden aan leden van het forum aan een zeer aantrekkelijke "end of life "promotie, dit zolang de voorraad sterkt, het toestel zal nog steeds aangeboden worden met extra gratis lamp en calibraties aan een prijs van 2400 euro.
Vanaf de tweede helft van November zal Home@The Movies ook officieel ISF certificaat dragen en zullen al onze projectoren dan ook alsdusdanig gecalibreerd zijn.

De TW5500 zal een introductieprijs meekrijgen van 2990 euro voor bestellingen tot eind December.

Met vriendelijke groeten

Werner

www.homeatthemovies.be


THX-UltraII

kijk aan, 3000 euro. Da s al weer 300 minder dan wat ik op de VAD show hoorde. Nu nog de PT-AE4000 die opduikt voor rond 2000 en ook Epson zal wel omlaag moeten met de prijs. Concurrentie, heerlijk  ;D

neptune

#2
Ik neem aan dat Werner een introductie korting bedoeld en dat de prijs na 31 december weer naar 3299 euro gaat?

Trouwens is het aanbod van de TW5000 nu 2400 euro of is dat de normale prijs? Zo ja, wat is dan de end of life promo?
persoonlijk zou ik liever wat extra korting hebben en geen extra lamp.
zet hier iets neer

home@the movies

Hi

Even voor alle duidelijkheid, het is inderdaad een introductieaanbod dat enkel geldig is bij voorbestellingen tot eind December, daarna gaat de prijs inderdaad terug naar 3290 euro.
De end of life korting is dus 2400 euro, geen gratis lamp en een extra korting is ook eventueel mogelijk, mocht je dat willen.


Vriendelijke groeten

Werner

garmtz

De normale adviesprijs van de TW5000 is nu 2499 Euro. Dat was 2999 Euro, dus die prijsreductie is gelijk de end-of-life aanbieding en geldt voor alle dealers die de TW5000 voeren.

rbormans

Quote from: home@the movies on October 27, 2009, 15:21:10
Vanaf de tweede helft van November zal Home@The Movies ook officieel ISF certificaat dragen en zullen al onze projectoren dan ook alsdusdanig gecalibreerd zijn.
Ah, fijn om te weten dat er iemand meer "in de buurt" ISF calibraties kan doen.
Is er in het aanbod ook hercalibratie inbegrepen na x uur ?

THX-UltraII

#6
zullen we erom wedden dat de prijs in december niet terug omhoog zal gaan  ;)

wel een leuke actie trouwens!

home@the movies

Hi,
QuoteAh, fijn om te weten dat er iemand meer "in de buurt" ISF calibraties kan doen.
Is er in het aanbod ook hercalibratie inbegrepen na x uur ?

Hi raf, hercalibraties na 200,1000, en 2000 uur zijn inderdaad inbegrepen, wat noem je "in de buurt" waar kom je ergens vandaan als ik vragen mag?

Wat de prijs betreft THX ultra, als Epson eventueel beslist om een prijsdaling door te voeren tegen eind van het jaar dan is natuurlijk alles mogelijk, echter dat verwacht ik niet aangezien het toestel pas dan net op de markt zal zijn;

Groeten

Werner

THX-UltraII

hij zou toch vanaf begin november leverbaar zijn?

home@the movies

Hi
Quotehij zou toch vanaf begin november leverbaar zijn?

Ik bedoelde het niet zo letterlijk hé ;) eind december is in mijn opzicht "nog maar pas" als hij in November uitkomt  ;)

Groeten

THX-UltraII

Quote from: home@the movies on October 27, 2009, 16:01:29
Hi
Ik bedoelde het niet zo letterlijk hé ;) eind december is in mijn opzicht "nog maar pas" als hij in November uitkomt  ;)

Groeten


nou, een maand is tegenwoordig nogal wat in PJ-land. De boys van Epson (maar ook JVC, Panasonic, Sony enz) kondigen tegenwoordig in aug/sept van het volgende jaar al weer de opvolger aan. Een trend die voor velen hier op het forum niet echt wordt gewaardeerd (het blijven-upgraden-virus)

home@the movies

Hi

Quotenou, een maand is tegenwoordig nogal wat in PJ-land. De boys van Epson (maar ook JVC, Panasonic, Sony enz) kondigen tegenwoordig in aug/sept van het volgende jaar al weer de opvolger aan. Een trend die voor velen hier op het forum niet echt wordt gewaardeerd (het blijven-upgraden-virus)

Daar heb je absoluut een punt, jammer genoeg is dit een beetje een trend die we niet meer kunnen stoppen vrees ik, al moet gezegd zijn dat de verschillen tussen de projectoren toch steeds kleiner worden.
Iemand die bvb een jaar geleden pakweg een TW5000 kocht heeft ook nu nog steeds een perfecte machine in huis, alleen is de prijs natuurlijk een stuk gedaald.

Jammer genoeg is iedereen hier alleen maar tevreden met het beste, en dan is het natuurlijk moeilijk om te weerstaan aan het upgrade virus ;D

greets

werner

THX-UltraII

Quote from: home@the movies on October 27, 2009, 16:15:12
Hi

Daar heb je absoluut een punt, jammer genoeg is dit een beetje een trend die we niet meer kunnen stoppen vrees ik, al moet gezegd zijn dat de verschillen tussen de projectoren toch steeds kleiner worden.
Iemand die bvb een jaar geleden pakweg een TW5000 kocht heeft ook nu nog steeds een perfecte machine in huis, alleen is de prijs natuurlijk een stuk gedaald.

Jammer genoeg is iedereen hier alleen maar tevreden met het beste, en dan is het natuurlijk moeilijk om te weerstaan aan het upgrade virus ;D

greets

werner

ik zou toch liever zien dat er om de 3 jaar een nieuw lijn uitkomst. Nu moet je elk jaar je pj weer te koop zetten, met een andere gaan zeulen enz. :)

Audiofiel

Quote from: THX-ultraII on October 27, 2009, 16:42:46
ik zou toch liever zien dat er om de 3 jaar een nieuw lijn uitkomst. Nu moet je elk jaar je pj weer te koop zetten, met een andere gaan zeulen enz. :)

Je moet helemaal niets. :P


Ik begrijp niets van mensen die na een jaar hun projector verruilen voor een nieuwere betere... Je weet dat je het jaar daarna weer aan de beurt bent. Terwijl je ook prima 3 jaar kunt kijken naar een projector. Kost je uiteindelijk echt een stuk minder afschrijving. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

THX-UltraII

Quote from: Audiofiel on October 27, 2009, 16:48:21
Je moet helemaal niets. :P


Ik begrijp niets van mensen die na een jaar hun projector verruilen voor een nieuwere betere... Je weet dat je het jaar daarna weer aan de beurt bent. Terwijl je ook prima 3 jaar kunt kijken naar een projector. Kost je uiteindelijk echt een stuk minder afschrijving. ;)

kan wel 3 jaar naar een pj kijken, maar niet luisteren :) Heb nu een HD100. Die was toch stil in het begin. Maar nu ik de 750 heb gehoord komt die er

Audiofiel

#15
Quote from: THX-ultraII on October 27, 2009, 17:03:08
kan wel 3 jaar naar een pj kijken, maar niet luisteren :) Heb nu een HD100. Die was toch stil in het begin. Maar nu ik de 750 heb gehoord komt die er

Dat bedoel ik dus. ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

RonG

Quote from: Audiofiel on October 27, 2009, 16:48:21
Ik begrijp niets van mensen die na een jaar hun projector verruilen voor een nieuwere betere... Je weet dat je het jaar daarna weer aan de beurt bent. Terwijl je ook prima 3 jaar kunt kijken naar een projector. Kost je uiteindelijk echt een stuk minder afschrijving. ;)

Als je de mogelijkheid hebt waarom niet?
Ik kan dat bv niet maar geniet misschien niet minder van mijn HT :), wanneer mijn upgrade eraan komt (zal een TW3500 worden) zal ik er weer een paar jaar mee vooruit moeten.

Audiofiel

Quote from: RonG on October 27, 2009, 18:05:25
Als je de mogelijkheid hebt waarom niet?
Ik kan dat bv niet maar geniet misschien niet minder van mijn HT :), wanneer mijn upgrade eraan komt (zal een TW3500 worden) zal ik er weer een paar jaar mee vooruit moeten.

Ook aan de andere kant kennelijk een moeten. ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

5-alive

Hi

Is deze calibratie inclusief cms

mvg,Dimitri




Quote from: home@the movies on October 27, 2009, 15:55:40
Hi,
Hi raf, hercalibraties na 200,1000, en 2000 uur zijn inderdaad inbegrepen, wat noem je "in de buurt" waar kom je ergens vandaan als ik vragen mag?

Wat de prijs betreft THX ultra, als Epson eventueel beslist om een prijsdaling door te voeren tegen eind van het jaar dan is natuurlijk alles mogelijk, echter dat verwacht ik niet aangezien het toestel pas dan net op de markt zal zijn;

Groeten

Werner


home@the movies

Hi Dimitri,

Dat is inderdaad calibratie inclusief cms.


Groeten

Werner