Het nieuwe HTForum logo, stemmen maar!!

Started by Madhouse, October 12, 2009, 08:15:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Welk logo is voor jou het nieuwe HTForum logo?

Koen K
Gianno (A)
Gianno (B)

Robbert54

Quote from: Tube-freak on October 14, 2009, 20:25:52
Er zit toch niet stiekem iemand in de database te rommelen.  Nummer een stijgt wel heel erg verdacht hard.

nummer 1 :pompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

celerontje

Hebben jullie trouwens voldoende bandbreedte voor vanavond?
Want ik ga vanavond laat continu op F5 drukken! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

riwi

Ik stem helemaal niet. Ik vind ze alle 3 lelijk.  :(

Komt er ook een optie in de forum software om de htforum banner te blocken, zoals je dat met sig's kan doen?

Dirc

Quote from: riwi on October 14, 2009, 20:57:21
Ik stem helemaal niet. Ik vind ze alle 3 lelijk.  :(

Komt er ook een optie in de forum software om de htforum banner te blocken, zoals je dat met sig's kan doen?

dan had je er zelf een in moeten sturen

Alex Groningen

Quote from: Blue-Eyes on October 14, 2009, 20:27:31
25.000 leden.
we krijgen dagelijks veel leden erbij.


Valt me dat toch vies tegen dat er nog maar 180 keer is gestemd met zoveel leden.

riwi

Quote from: Dirc on October 14, 2009, 21:18:57
dan had je er zelf een in moeten sturen

Er stond al een prima logo boven.

Het administrator level keldert ook met de dag.

Dirc

???

Waar doel je op met de opmerking?

We hadden inderdaad een logo en er zijn ook mensen die deze al wat ouder vonden en graag een nieuwe wilden.
Uiteindelijke zijn er een twintigtal ingestuurd waar deze top 3 uit voort komt waar iedereen op kan stemmen.

Lijkt mij dat iedereen een keuze heeft hier. Daarnaast had ieder zijn eigen logo in kunnen sturen als optie.

riwi

Quote from: Dirc on October 14, 2009, 21:45:25
???

Waar doel je op met de opmerking?

Dat je  enkele posts hierboven had kunnen lezen wat mijn insteek was. Een voorbeeld van de "posten zonder te lezen" mentaliteit die mij tegen staat en die ik hier steeds vaker zie.
Mijn insteek was dus het behouden van het logo en niet het insturen van een ander pruts logo. Als ik er zelf een had geknutseld had het er ongetwijfeld nog beroerder uit gezien.

beunky

Het behouden van het logo is een optie geweest, maar zoals gezegd: niemand, ook Frank niet, heeft daar voor gestemd.
Lijkt me dat het daarmee voldoende is toegelicht, toch?
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

riwi

Quote from: beunky on October 14, 2009, 22:04:47
Het behouden van het logo is een optie geweest, maar zoals gezegd: niemand, ook Frank niet, heeft daar voor gestemd.
Lijkt me dat het daarmee voldoende is toegelicht, toch?

Tuurlijk. Ik klaag dan ook niet over de toelichting. Alleen over de logo wijziging.

Misschien moet het aantal nietstemmers tellen als "voor" behoud van het oorspronkelijke logo.

Dirc

er zijn ook mensen minder actief op dit forum, of mensen die niet eens mee willen stemmen omdat het hen niet uit maakt.

Audiofiel

Quote from: beunky on October 14, 2009, 22:04:47
Het behouden van het logo is een optie geweest, maar zoals gezegd: niemand, ook Frank niet, heeft daar voor gestemd.

Mis ik iets?.... ??? Ik zie binnen de opties geen enkele mogelijkheid om te stemmen voor 'het oude logo'... anders had ik het zeker overwogen! ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Koen K


celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Koen K

Oh... En heb ik het nu goed dat de verkiezing over 20 minuten afgelopen is? ;D

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Miesepies

De 3e is naar mijn mening toch wel de meest creatieve, jammer alleen dat hij niet helemaal past binnen het kleuren thema van het forum.

Eigenlijk is het zowieso lastig, er is slecht beperkte ruimte boven in de balk (dat moet toch beter kunnen ?) en die scrollende reclame zut helpt niet mee voor een mooie cleane interface met een strak nieuw logo.

(mwah... uiteindelijk gaat het om het forum, logo is leuk maar bijzaak :) )

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Ghosty J

jammer jammer...
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Jimmy Conway


Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Robbert54

Quote from: riwi on October 14, 2009, 20:57:21
Ik stem helemaal niet. Ik vind ze alle 3 lelijk.  :(

Komt er ook een optie in de forum software om de htforum banner te blocken, zoals je dat met sig's kan doen?
als je niet ging stemmen waarom dan hier reageren?

Quote from: riwi on October 14, 2009, 21:42:00


Het administrator level keldert ook met de dag.
en wat is dat nou weer voor opmerking. Beetje kinderachtig bezig vind je zelf niet?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub