2500-bt Denon

Started by denoontje, October 11, 2009, 12:03:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Snowmaster

Wat is er zo mooi aan München ?  Waarom?
Anders ga ik er ook eens kijken. Ik was er alleen in 1988  ;).
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

denoontje

ik heb gewoon 2 jaar garantie gekregen vanuit de winkel en via de importeur kun je dit gratis uitbreiden naar 3.
Doet penhold dit ook?

Ook op de demo ;-)

Het is trouwens een echte audio zaak, vor hen is heim kino bijzaak. Dus echt veel heeft de bt niet gespeeld.

Als je nu ook naar de vad gaat, neem wat weissbier en wurst mee voo bj de m&g ...


Maximus_Aurelius

En al wat gehoord hoe het ervoor staat met de Denon 2500bt?
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Snowmaster

Maximus,  ik heb nog geen antwoord op mijn vraag over Munchen.

Is het een leuke stad?  Oud?   
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Maximus_Aurelius

Quote from: Snowmaster on October 23, 2009, 21:09:25
Maximus,  ik heb nog geen antwoord op mijn vraag over Munchen.

Is het een leuke stad?  Oud?   

Oops helemaal vergeten  :blush: was even de aandacht verloren omdat ik net een operatie heb gehad.

München is een leuke , vriendelijke gezellige stad.Deze stad heeft alles wat een stad moet hebben , helaas zijn die steden erg schaars.(Heb al heel veel steden gehad)
Qua cultuur hebben ze ook veel te bieden buiten de biercultuur om  :laugh:. Absolute aanrader is Schloß Nymphenburg en Schloß Schleißheim(ligt iets buiten München). Voor de wandelaars is dit ook een ideale stad omdat het een stad is wat voetganger vriendelijk is.Er zijn ook mooie parken waar je lekker kunt wandelen.München heeft het op een na grootste park ter wereld.Zo zijn er nog vele dingen die aanraders zijn.Het heeft een aardige geschiedenis , wat men mooi terug vind.
München is ook een stad waar je ideaal naar andere plaatsen of steden kunt gaan.Salzburg als voorbeeld , voor 28 euro(Bayern Ticket) retour met de trein en op dit ticket mogen tot 5 personen mee.

Qua biercultuur is het de stad(Er is geen andere stad op de wereld die zo'n biercultuur kent) maar iedereen gaat gelijk naar Hofbräu Haus en terecht maar er zijn ook nog andere die echte aanraders zijn zoals Paulaner BrauHaus waar Paulaner gebrouwen wordt , dit is een grote Bierstübe en Garten men tapt er lekker ongefiltert Helles  8) .Löwenbräu Keller absolute aanrader. In de Zomer of bij goed weer in het voorjaar kun je door het park wandelen en kun je bijkomen bij de Chinese Türm in de Biergarten.Even energie tanken en dan weer verder.

Ik kan hier een hele lap tekst neer schrijven maar men moet er zelf een keer geweest zijn en je zult zien München verveelt nooit en je raakt er verliefd op. Je moet niet zomaar even naar München toe gaan wanneer er een high-end messe is of voetbalwedstrijd want dan krijg je München niet helemaal mee mits je natuurlijk een week blijft dan is het wat anders ;).

Het gaat er gemütlich aan toe , freundlichkeit steht oben an der Liste.
Er is ook een nadeel en dat is de echte Bayern keuken.Dit is niet geweldig. SchweineHax mit Knödeln oder Sauerkraut mit Würst oder Die traditionele Weißwürst. Is echt persoonlijk te vette kost. Je krijgt er ook ander eten ;)

Ik zou zeggen ga eens 4 daagjes München en geniet ervan , laat alles rondom je los en geniet van de cultuur , sfeer en rust.

Hoe de inwoners van München zeggen. München is een grote stad maar heeft de ambience van een groot dorp.
En zo is het. Ich Liebe München. Ik kan niet wachten totdat ik er weer heen ga en dit is in week 51.Ik weet er nog beter de weg als in mijn eigen gemeente  :hehe:

P.S. München is de dicht bevolkste stad van Duitsland qua oppervlakte en vierkante meter gezien.

De boven getypte tekst is puur uit persoonlijke ervaring.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

denoontje

Quote from: Maximus_Aurelius on October 23, 2009, 18:16:44
En al wat gehoord hoe het ervoor staat met de Denon 2500bt?

maandag staat ie terug bij de dealer en verzend hij 'm

kannie wachten

Maximus_Aurelius

#56
Quote from: denoontje on October 24, 2009, 10:04:25
maandag staat ie terug bij de dealer en verzend hij 'm

kannie wachten

Daar kan ik inkomen dat je niet kunt wachten  ;D. Geduld is een schone zaak  ;)

Maar dan is het toch vrij snel gegaan vind ik.

Is hij gerepareerd of krijg je een nieuwe?
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Snowmaster

Quote from: denoontje on October 24, 2009, 10:04:25
maandag staat ie terug bij de dealer en verzend hij 'm

kannie wachten

Oh, dat is is inderdaad vrij snel.

Ik krijg hier misschien ook wat probleempjes met mijn 3930. Hij blijft af en toe eventjes hangen bij gebrande dvd's.
Dat hebben werkelijk al mijn Denon spelers gehad. Sommige hadden direct die problemen en zijn gerepareerd.
Het begint vaak met een hapering.  Alleen is er dan geen Denonservice die daar iets mee doet, want met gebrande DVDs doen ze niets. Pas als het zo erg iets dat ook originele DVD's blijven hangen, willen zij repareren.
Duim maar dat het toevallig "flink geparde" downloads zijn en mijn 3930 gewoon nog fris is.

Heb jullie de test van de 4310 gelezen?  Die doet het bijzonder goed en staat duidelijk boven de 4308 ondanks dat het een vervanger voor de 3808 is.
 
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Palu

Quote from: Snowmaster on October 24, 2009, 12:57:20
Oh, dat is is inderdaad vrij snel.

Ik krijg hier misschien ook wat probleempjes met mijn 3930. Hij blijft af en toe eventjes hangen bij gebrande dvd's.
Dat hebben werkelijk al mijn Denon spelers gehad. Sommige hadden direct die problemen en zijn gerepareerd.
Het begint vaak met een hapering.  Alleen is er dan geen Denonservice die daar iets mee doet, want met gebrande DVDs doen ze niets. Pas als het zo erg iets dat ook originele DVD's blijven hangen, willen zij repareren.
Duim maar dat het toevallig "flink geparde" downloads zijn en mijn 3930 gewoon nog fris is.

Heb jullie de test van de 4310 gelezen?  Die doet het bijzonder goed en staat duidelijk boven de 4308 ondanks dat het een vervanger voor de 3808 is.
 


Je kunt voor een paar tientjes een nieuwe laser aanschaffen.
GO FOR ARCAM
FINAL FULL RANGE ESL

denoontje

Hij is binnen de 2500BT en speelt nu als een zonnetje!

WilcoL

Quote from: denoontje on November  3, 2009, 21:17:30
Hij is binnen de 2500BT en speelt nu als een zonnetje!


Nice & enjoy!
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

Snowmaster

Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

denoontje

kort: duidelijk beter als ps3

Snowmaster

Quote from: denoontje on November  3, 2009, 22:39:56
kort: duidelijk beter als ps3

Da's geen review, maar een feit  :-X.
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Maximus_Aurelius

 :thumbs-up: :thumbs-up: :pompom: :pompom:

Al met al heeft toch snel gegaan.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

denoontje

Klopt wel maar voor mijn gevoel toch lang ;-)

Snowmaster

Hij speelt nu een paar weken. Is hij nog vooruit gegaan?

Heb je een vergelijk met bv. een 3910 of 3930? 
Ik kan een nieuwe voor bijna "niks" krijgen.
Moet ik de Weihnachsmarkt zaterdag even sturen richting de goede stad  :P.
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

WilcoL

Ik heb er nu eindelijk ook één sinds een dag of 5: zéér tevreden!

En inderdaad: als je een zilveren exemplaar oké vind, is ie echt te krijgen voor een bijna weggeefprijs! Wat me wel al opviel is dat zelfs de AVR-2808 beter upscaled dan de 2500BT dat doet (eigenlijk alleen nog maar getest met DVD-R's uit de recorder: die werden voorheen via S-Video naar de AVR gestuurd en geupscaled, nu via HDMI vanaf de 2500BT en upscaling op de AVR staat uit)). Maar daarvoor heb ik hem ook niet gekocht en ook gebied de eerlijkheid te zeggen dat er nog geen goede HDMI-kabel tussen zit, vandaag weer een Silver Serpent van better Cabels besteld. Toch spint ie zo op het zicht Blu-Rays een stukje beter -lijkt rustiger- dan de PS3 en de CD-weergave is ook prima!

Err content zoals ik al zei!
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

Snowmaster

Quote from: WilcoL on November 25, 2009, 21:56:44
Ik heb er nu eindelijk ook één sinds een dag of 5: zéér tevreden!


Ooooooh....hij is nog vers  :pompom:.   Natuurlijk kan hij nog niet upscalen, hij kan nog nauwelijks iets weergeven, want hij is nog kakelvers "out of the box".
Ik overdrijf een beetje, maar zo'n speler draait de eerste 20-30 uur nog niet op zijn echte niveau. Na zo'n 100 uur spelen is hij pas lekker los.
Dus je wordt nog blijer als je set deze vooruitgang kan weergeven
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

WilcoL

Quote from: Snowmaster on November 25, 2009, 22:04:53
Ooooooh....hij is nog vers  :pompom:.   Natuurlijk kan hij nog niet upscalen, hij kan nog nauwelijks iets weergeven, want hij is nog kakelvers "out of the box".
Ik overdrijf een beetje, maar zo'n speler draait de eerste 20-30 uur nog niet op zijn echte niveau. Na zo'n 100 uur spelen is hij pas lekker los.
Dus je wordt nog blijer als je set deze vooruitgang kan weergeven

Hehe: dus ik ga nog meer genieten naarmate de tijd vordert :clapping:!

Wat kan het leven toch mooi zijn he :laugh:...
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

denoontje

Quote from: Snowmaster on November 25, 2009, 21:09:57
Hij speelt nu een paar weken. Is hij nog vooruit gegaan?

Heb je een vergelijk met bv. een 3910 of 3930? 
Ik kan een nieuwe voor bijna "niks" krijgen.
Moet ik de Weihnachsmarkt zaterdag even sturen richting de goede stad  :P.


Ben net terug van vakantie, zal 'm morgen eens laten verder indraaien....