2500-bt Denon

Started by denoontje, October 11, 2009, 12:03:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

denoontje

Heb me gister een 2500BT van denon aangeschaft en aangesloten op mijn AVR3808A

Sluit ik 'm aan, geen beeld en geen geluid :mad:
op display zie je de tijd wel lopen en kan ik schakelen van tracks etc

Heb op de avr de dvd ingang gekozen; hdmi 3 als input, analoog uit, digitaal uit, videoconversie auto

Diverse HDMI kabels geprobeerd (2 goedkope en een oelbach)
Direct aangesloten op de projector
etc

ps 3 doet het wel en ook hdx geen probleem (ook met dezelfde kabels)

Volgens de gebruiksaanwijziging moet ik via een keuzeknop op het front de resolutie kunnen veranderen, hier reageert ie ook niet op.

Ik zal wel terug moeten naar de dealer, maar heeft iemadn nog een optie.

Volgens mij loopt er geen signaal naar de avr, synct ie dus ook niet


Iemand nog een idee?

WilcoL

Nee toch he :( :(! Geen wazige output selector in het menu van de 2500BT vergeten of iets dergelijks???

:confused: :confused:
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

denoontje

Doorat ik geen beeld heb, kan ik niet eens instellingen veranderen via set-up..

bmateijsen

Sluit hem eens direct aan op en TV of projector...

mack

Quote from: denoontje on October 11, 2009, 12:03:01


Volgens de gebruiksaanwijziging moet ik via een keuzeknop op het front de resolutie kunnen veranderen, hier reageert ie ook niet op.



Dit werkt alleen wanneer je niet afspeelt !!

denoontje

Quote from: bmateijsen on October 11, 2009, 14:41:17
Sluit hem eens direct aan op en TV of projector...
ookdirect via de hdmi op de epson: geen signaal

denoontje

Quote from: mack on October 11, 2009, 14:44:28
Dit werkt alleen wanneer je niet afspeelt !!

he op stop gedrukt en geprobeerd;
ook zonder cd/dvd/bd erin doet ie niets, ook niet tezien op schermpje

bmateijsen

Dan zal ie terug moeten... Tenzij de manual iets zegt over de installatie, wat je zelf niet hebt gedaan ;)

bigbro

staat de speler op 'pure audio'??

denoontje

Quote from: bigbro on October 11, 2009, 15:21:50
staat de speler op 'pure audio'??


krijg ook geen geluid eruit...

Scherm van de avr verandert ook niet als ik de bd aanzet.

mack

probeer eens deepcolour in het menu een op uit te zetten ( staat standaard op auto)


denoontje

Quote from: mack on October 11, 2009, 15:38:34
probeer eens deepcolour in het menu een op uit te zetten ( staat standaard op auto)



lastig als ik het menu niet geprojecteerd krijg ;-)

stevefilmfreak54

Quote from: denoontje on October 11, 2009, 15:13:30
ookdirect via de hdmi op de epson: geen signaal

Weet niet of deze tip van toepassing is, laatste was ik bij een vriend zijn Denon1940 via HDMI aan het aansluiten, kreeg steeds te zien in het venster "geen signaal" honderd keer alles van achter gecontroleerd, diverse HDMI kabels, uiteindelijk kwam iemand anders kijken en hij ging (toen schiet het bij mij ook binnen) op de voorkant de "input" veranderen naar HDMI, gelijk alle problemen opgelost.
Ik weet niet of je dit hebt bij een Denon bluray speler.

greetz Steve
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

bigbro

Ben benieuwd. Meestal is het inderdaad een kleinigheid, die tot grote verwarring leidt. Stuk zijn apparaten tegenwoordig nog maar heel weinig, vanuit de doos. Succes. Overigens zijn ze bij Look en listen, de importeur ook heel vriendelijk. Als je morgen met hen belt is waarschijnlijk je probleem opgelost.

denoontje

Quote from: bigbro on October 11, 2009, 17:06:11
Ben benieuwd. Meestal is het inderdaad een kleinigheid, die tot grote verwarring leidt. Stuk zijn apparaten tegenwoordig nog maar heel weinig, vanuit de doos. Succes. Overigens zijn ze bij Look en listen, de importeur ook heel vriendelijk. Als je morgen met hen belt is waarschijnlijk je probleem opgelost.


in die Heimatt gehaald, maar ik kan het proberen ;-)

bmateijsen

Quote from: denoontje on October 11, 2009, 17:15:07
in die Heimatt gehaald, maar ik kan het proberen ;-)

Dan denk ik dat als ze het serienummer vragen, ze je verder niet helpen helaas...
Waarom niet even contact opnemen met de winkel waar die vandaan komt?

denoontje

al gedaan, maar die gaf de dingen aan die ik zelf ookal heb uitgevgeld.

Denk het makkelijkste de receiver en bd mee naar de winkel sjouwen.

net nog een keer geprobeerd de projector direct eraan te hangen, maar hij krijgt geen signaal.
Kan ook op de espon niet schakelen tussen bijv hd, zilverscreen etc.

Epson kan dep colour aan zover ik weet.

bmateijsen

Quote from: denoontje on October 11, 2009, 18:21:48
al gedaan, maar die gaf de dingen aan die ik zelf ookal heb uitgevgeld.

Denk het makkelijkste de receiver en bd mee naar de winkel sjouwen.

net nog een keer geprobeerd de projector direct eraan te hangen, maar hij krijgt geen signaal.
Kan ook op de espon niet schakelen tussen bijv hd, zilverscreen etc.

Omdat hij geen signaal ontvangt.

QuoteEpson kan dep colour aan zover ik weet.

Klopt dus dat maakt niet uit.

Groet,

Bjorn

CoSo

Probeer hem eens analoog aan te sluiten, had het bij mijn Pioneer ook alleen had ik wel geluid.
Bleek dat in het menu HDMI niet aan stond vandaar dat er geen beeld was.

WilcoL

Quote from: CoSo on October 11, 2009, 19:41:46
Probeer hem eens analoog aan te sluiten, had het bij mijn Pioneer ook alleen had ik wel geluid.
Bleek dat in het menu HDMI niet aan stond vandaar dat er geen beeld was.

Dat gaat niet bij een 2500BT: alleen HDMI-out...
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

Snowmaster

Quote from: CoSo on October 11, 2009, 19:41:46
Probeer hem eens analoog aan te sluiten, had het bij mijn Pioneer ook alleen had ik wel geluid.
Bleek dat in het menu HDMI niet aan stond vandaar dat er geen beeld was.


Volgens mij heeft hij alleen HDMI  :(.

Volgens mij is het menu niet nodig.  Kijk eens rustig op de AB. Draai alleen met een CD en loop dan toch eens langs de AB met pure direct e.d.  Heb je hem geprobeerd in die winkel?  Zeg alsjeblieft geen nee  :-\.
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

denoontje

#21
nee, had ik het toch maar gedaan....
Maar het was een echte goede audiozaak met zeer gerenomeerde merken, dus niet een dozenschuiver ofzo.

Zoals al geschreven cd geluid geeft ie ook niet, dus ik denkl echt dat er iets is met de hdmi uitgang.

Morgen maar even richting de heimatt maar weer
had de winkel gister al gebeld...

Heb helaas niemand in de buurt met een ander scherm om verder te testen.

Zo her ook firmware kunnen zijn?

Maar ja om die te upgraden zonder scherm....

Snowmaster

het was toch een demo? 
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

denoontje

ja, maar zat al in de doos. Wel buitenzijde bekeken en die was toppie en 2 dagen geleden had  ie nog gespeeld...

Snowmaster

#24
Quote from: denoontje on October 11, 2009, 21:59:41
ja, maar zat al in de doos. Wel buitenzijde bekeken en die was toppie en 2 dagen geleden had  ie nog gespeeld...

Een dealer zal daar niet om liegen, zeker niet als je uit NL komt.
Ik verwacht ook niet dat je een uitgang kunt uitschakelen, hij heeft er maar één  ;).
Geeft hij wel het uitgangssignaal op de display?

Heb je hem ook al rechtstreeks achter je TV gezet?  (die reageert immers automatisch) DOEN VOOR JE GAAT RIJDEN !
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)