Afgezaagde stickies

Started by ub4b, August 4, 2003, 00:20:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ub4b

Er zijn hier een aantal serieus afgezaagde sticky threads waar al een halve maand geen activiteit meer zit.

Frank : schoon schip zou eens deugd doen, is op dit moment puur schermverspilling.


suyver

Ook helemaal mee eens. Ik zou alleen "LEES DIT EERST, VOOR ALLE VRAGEN !!!!" laten staan. Misschien ook eens bij de andere boards kijken of er een en ander weg/los kan?

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

J.A.F._Doorhof

De bedoeling van sticky topics is dat NIEUWE lezers ze vinden.
Maar ik zal er een paar weghalen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sullivan

#4
Er zijn veel te veel onnodige stickies. Als een onderwerp interessant is blijft hij wel boven aan.

Ik ben het er dus ook mee eens!

Enkele voorbeelden van stickies die volgens mij wel weg kunnen:
Copy-proof’ CDs foiled by a marker
Humor van HT (overgezet)
Kabels demystified......  
Hoe fotografeer ik mijn HT zonder problemen.
Plaats hier je foto's gratis on-line
USM en hoe goed te gebruiken....
Neem betere shots........
HUMOR

Er zijn best wel twijfel gevallen.

Frank voor de duidelijkheid, ze hoeven niet weg, maar alleen de stickies  moeten eraf (volgens mij heb je er een paar weggegooid???.

mvg,
Frank

suyver

Ja, het was dus niet mijn bedoeling dat je topics weg ging gooien. Dat hoefde helemaal niet. Als je gewoon de 'sticky'-bit weer op 0 zet, dan blijft het topic wel bestaan, maar niet meer steeds bovenaan. Dat maakt het wel overzichtelijker.

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

J.A.F._Doorhof

Ik heb ze niet weggegooid.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco

Doe dan ook die BBQ topics maar unstickie maken. Die hebben we immers toch al gehad.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Scarp

Een 1 van de stickies ook ook nog gesloten dacht ik ... :)

eduard

Dacht ik toch even dat we het hier handen over de geest veruimende producten die de belevenis van een HT versterken:).

suyver

Valt dat even tegen voor jou... ;D

Maar om weer even on-topic te gaan (Oscar is er toch niet ;) ), wat mij betreft zouden de volgende topics wel 'unsticky' gemaakt mogen worden (op volgorde van sub-forum):


'Copy-proof' CDs foiled by a marker
Humor van HT (overgezet)
Forum voor Hauppauge producten.
HD DVD petition ALLEMAAL tekenen aub en doorsturen.
Is jouw DVD speler regio vrij ?
Perfect programma voor het archiveren van je DVD's
Wie, welke maatschappij helpt ons aan R2 news ?
HUMOR
MPEG-2 editting
Plaats hier je foto's gratis on-line
USM en hoe goed te gebruiken....  
Zeer goedkope serie DVD's (NIEUW)
Lipsync H3D ja/nee opgelost ?


Overigens wil ik niet zeggen dat (al) deze topics oninteressant zijn of zo, maar de interessante (actuele) topics blijven toch wel boven. Vooral in de wat rustigere sub-fora zijn topics waar al een half jaar niet op gereageerd is, nog steeds op de eerste pagina te zien. Sticky lijkt me hier dus overdreven...
Een andere optie zou zijn om alle sticky's bij elkaar in een apart sub-fourm te zetten en gewone gebruikers dan niet het recht geven om een nieuw topic te openen.

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

J.A.F._Doorhof

Hi,

Sommige ben ik al aan het un-sticky-en sommige blijven sticky omdat ze gewoon belangrijk zijn maar geen reacties nodig hebben.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robert

Is het ook een idee om de MOVED topics te verwijderen, ze zijn verplaatst naar het juiste gedeelte en in de MOVED topics staat alleen de links.


MvrGr.
Robert

Sullivan

Quote from: Robert on August 12, 2003, 00:28:56
Is het ook een idee om de MOVED topics te verwijderen, ze zijn verplaatst naar het juiste gedeelte en in de MOVED topics staat alleen de links.

MvrGr.
Robert

Inderdaad een goed idee, alleen niet gelijk, want soms volg je een thread en dat is hij er opeens niet meer. Dus b.v. na een maand.

mvg,
Frank

J.A.F._Doorhof

Na een maand is dat niet meer te doen, het terug zoeken is bijna onmogelijk.
Ze nemen trouwens geen ruimte in op de server.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

suyver

Tellen ze wel mee voor jouw post-aantal?

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sullivan

Quote from: J.A.F._Doorhof on August 12, 2003, 08:49:13
Na een maand is dat niet meer te doen, het terug zoeken is bijna onmogelijk.
Ze nemen trouwens geen ruimte in op de server.

MvrGr.
Frank

Ik weet niet precies hoe het werkt, maar je kan toch een search doen op MOVED in de titel en dan als datum een maand of langer geleden. Jij als moderator krijgt dan toch wel een delete button per post?
Als het veel werk is dan laat je het Jaco toch doen ;D.

Het gaat niet zo zeer om de ruimte als wel om het weg filteren van overbodige threads.

mvg,
Frank

suyver

Quote from: Sullivan on August 12, 2003, 09:09:08Als het veel werk is dan laat je het Jaco toch doen ;D.

LOL! ;D

(En toen was Sullivan weer een 'junior member'... ;) ).

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Sullivan

Quote from: suyver on August 12, 2003, 10:10:15
(En toen was Sullivan weer een 'junior member'... ;) ).

;D >:( ;D >:(

mvg,
Frank

Robert

#20
Quote from: Sullivan on August 12, 2003, 09:09:08
Quote from: J.A.F._Doorhof on August 12, 2003, 08:49:13
Na een maand is dat niet meer te doen, het terug zoeken is bijna onmogelijk.
Ze nemen trouwens geen ruimte in op de server.

MvrGr.
Frank

Ik weet niet precies hoe het werkt, maar je kan toch een search doen op MOVED in de titel en dan als datum een maand of langer geleden. Jij als moderator krijgt dan toch wel een delete button per post?
Als het veel werk is dan laat je het Jaco toch doen ;D.

Het gaat niet zo zeer om de ruimte als wel om het weg filteren van overbodige threads.

Ik kan gewoon via (Advanced) Search en met het MOVED subject zoeken en ik krijg een waslijst van MOVED topics :o

EDIT: om precies te zijn 110 MOVED topics ;)


MvrGr.
Robert

MrPink