AV-NU 2012 . 19, 20 & 21 oktober 2012

Started by Alex Groningen, August 31, 2009, 19:00:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

  • AV-NU 2010

Midcall

Ik heb 4 dealer/handelaar kaarten nodig voor de maandag, wat is eigenlijk de weg die bewandeld moet worden om deze te regelen, op de VAD site staat in het geheel niets hierover.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

Madhouse

Ik ga dit jaar niet. Ben de afgelopen jaren ieder jaar geweest maar vond het per jaar steeds meer tegenvallen. Ik sla hem dus over.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Roger Black


troje

Quote from: Midcall on September 24, 2009, 12:05:58
Ik heb 4 dealer/handelaar kaarten nodig voor de maandag, wat is eigenlijk de weg die bewandeld moet worden om deze te regelen, op de VAD site staat in het geheel niets hierover.

Neem even kontakt op met de organisatie, PM even voor de details.

Koen K

Ik sta bij de importeur van ADAM en die heeft wat leuke verrassinkjes in zijn mouw!! 8)

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

reMC

Quote from: Koen K on September 24, 2009, 13:25:13
Ik sta bij de importeur van ADAM en die heeft wat leuke verrassinkjes in zijn mouw!! 8)

Leuk, kunnen we even handje schudden en biertje drinken ;)

Koen K

Quote from: reMC on September 24, 2009, 13:32:20
Leuk, kunnen we even handje schudden en biertje drinken ;)

Lijkt me een goed idee! En als ik tijd heb kom ik uiteraard ook naar de htforum meeting ;)

advr

Quote from: reMC on September 24, 2009, 13:32:20
Leuk, kunnen we even handje schudden en biertje drinken ;)

moeten jullie niet terug rijden dan?? :hehe:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

carpoolen is een optie natuurlijk :-)


Quote from: advr on September 25, 2009, 12:29:41
moeten jullie niet terug rijden dan?? :hehe:


reMC

Quote from: advr on September 25, 2009, 12:29:41
moeten jullie niet terug rijden dan?? :hehe:


Standaard Audio-Life showrecept = minstens 1 nacht een hotel in de buurt ;)

Midcall

Quote from: reMC on September 25, 2009, 20:35:57
Standaard Audio-Life showrecept = minstens 1 nacht een hotel in de buurt ;)

Ja, dan worden de entreekosten plots relatief èrg goedkoop.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

OMD

Quote from: Midcall on September 24, 2009, 12:05:58
Ik heb 4 dealer/handelaar kaarten nodig voor de maandag, wat is eigenlijk de weg die bewandeld moet worden om deze te regelen, op de VAD site staat in het geheel niets hierover.

Ik heb 8 dealer kaarten als die er nog liggen op de zaak. Denk niet dat er 8 mensen gaan. Denk ik ook niet, geen zin alleen lol.

Zal wel even voor je kijken morgen.

reMC


Ejorne


reMC

Werkt het niet? Bericht over open zijn gaat natuurlijk over de winkel ;)

Ejorne

#116
Quote from: reMC on September 26, 2009, 10:41:44
Werkt het niet? Bericht over open zijn gaat natuurlijk over de winkel ;)

Ja, ik snap ook wel dat websites niet gesloten zijn.  :P (behalve dan sommige, bijvoorbeeld erg Christelijke websites welke op zon-/feestdagen, wel eens onbenaderbaar gemaakt worden...)

Maar de link naar de twitter site werkt wel. Maar de site van audio-life zelf lijkt niet in de lucht te zijn...

denoontje

Ik heb een berichtje gestuurd hoor, en die is verstuurd ;-)

Ejorne

Quote from: denoontje on September 26, 2009, 11:41:56
Ik heb een berichtje gestuurd hoor, en die is verstuurd ;-)


Dan zal het wel aan mijn verbinding of aan upc liggen. Gek, want overige site doen het wel...

denoontje

ik werd doorgelinkt naar en contact formulier, dus dat heb ik maar ingevuld ;-)

Ejorne

Quote from: denoontje on September 26, 2009, 11:51:12
ik werd doorgelinkt naar en contact formulier, dus dat heb ik maar ingevuld ;-)

Ja, de link verwijst ook naar: [http://www.audio-life.nl/contact]
Maar ook wanneer ik zelf in de adresbalk het adres [http://www.audio-life.nl/] invul, dan krijg ik de melding "De wachttijd voor de verbinding is verstreken" van mijn firefox terug...

Wacht, ik probeer het eens met IE...  :-[

Ejorne

Nee, het is dus geen webbrowser probleem. Ik denk dat upc de boosdoener is...  :-X

denoontje


reMC

Quote from: Midcall on September 25, 2009, 23:33:24
Ja, dan worden de entreekosten plots relatief èrg goedkoop.

We hebben een zaal op de VAD, dan is alles ineens goedkoop ;)

reMC

P.S. Alle aanvragen van dit forum vwb de VAD-kaarten kunnen worden ingewilligd. Ik probeer er morgen even over te mailen...