Roger's stereo set

Started by Roger Black, August 27, 2009, 14:56:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

celerontje

Oooh, op die manier.
Tja, een ongelukje gebeurt snel met een kleine en lichte TV. :crazy:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Roger Black

Quote from: celerontje on July 15, 2010, 16:16:03
Oooh, op die manier.
Tja, een ongelukje gebeurt snel met een kleine en lichte TV. :crazy:

Omdat we willen dat het niet meer gebeurd, kopen we nu maar een grote zware TV   ;D

Wat zou ik er nog voor krijgen van de verzekering? Twee tientjes?

koosnaampje-audiofiel

Quote from: Roger Black on July 15, 2010, 16:46:31
Omdat we willen dat het niet meer gebeurd, kopen we nu maar een grote zware TV   ;D

Wat zou ik er nog voor krijgen van de verzekering? Twee tientjes?
Er ligt aardig wat water op je vensterbank, gelukkig zijn je emotiva's nog heel.... ;D

Klipsch, Denon.

Helmuth

De tv ligt er bij als of die gereanimeerd moet worden. Weer een goede reden een nog mooiere te kopen. :smile:
Met vriendelijke groet Helmuth     (  ( (( STEREO )) )  )

Roger Black

Oh ja, de Emotiva's, gelukkig geen spatje.

TV komt uiteraard een nieuwe voor. Ik denk zelf aan de Pana 50G20 of LG 50gk950 of 60gk950 Al lijkt me 60 ERG groot, vooral als je van 32 afkomt   :butbut:

E.e.a. is natuurlijk afhankelijk wat ik van de verzekering terug krijg.

Sol

Ai, dat is balen!
Maar verkeert de verzekering wel uit dan? Want een raam dat niet goed dicht staat lijkt me ruiken naar 'eigen schuld'. Maar als je daar ook voor gedekt bent, is er geen probleem uiteraard.
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Roger Black

Quote from: Sol on July 16, 2010, 19:32:38
Ai, dat is balen!
Maar verkeert de verzekering wel uit dan? Want een raam dat niet goed dicht staat lijkt me ruiken naar 'eigen schuld'. Maar als je daar ook voor gedekt bent, is er geen probleem uiteraard.

Heb ze net gesproken. De dame verzekerde me dat het gewoon gedekt is. Maar ook al is het je eigen schuld, dat maakt toch niets uit? Anyhow er komt een expert langs om de schade op te nemen.

Xander32

Quote from: Roger Black on July 17, 2010, 11:29:08
Heb ze net gesproken. De dame verzekerde me dat het gewoon gedekt is. Maar ook al is het je eigen schuld, dat maakt toch niets uit? Anyhow er komt een expert langs om de schade op te nemen.
Vervelend aan de ene kant en anderzijds een top-excuus voor een big-ass-tv :P.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Nooff

Quote from: Roger Black on July 15, 2010, 16:46:31
Omdat we willen dat het niet meer gebeurd, kopen we nu maar een grote zware TV   ;D
Back to CRT?  :D

Wel balen zeg, hoop voor je dat ze niet al te moeilijk gaan doen!

Roger Black

Ja ik hoop toch wel de helft van het totale schade bedrag terug te krijgen... Dat is dan zo'n 900 euro. Dan komt de LG60pk950 in zicht  :blush:

S@m

Quote from: Roger Black on July 17, 2010, 11:29:08
Heb ze net gesproken. De dame verzekerde me dat het gewoon gedekt is. Maar ook al is het je eigen schuld, dat maakt toch niets uit? Anyhow er komt een expert langs om de schade op te nemen.

Ben benieuwd of jouw verzekering de schade dekt, meestal wordt de schade bij nalatigheid (niet goed afsluiten van het raam) niet gedekt. Als je mazzel hebt ook rekening houden met je eigen risico... ;)

Roger Black

Quote from: S@m on July 18, 2010, 08:32:36
Ben benieuwd of jouw verzekering de schade dekt, meestal wordt de schade bij nalatigheid (niet goed afsluiten van het raam) niet gedekt. Als je mazzel hebt ook rekening houden met je eigen risico... ;)

Laten we hopen dat de schade-expert daar anders over denkt.

S@m

Quote from: Roger Black on July 18, 2010, 10:46:38
Laten we hopen dat de schade-expert daar anders over denkt.

Ik hoop met je mee... ;)

Roger Black

De schade expert is vandaag langsgeweest en heeft de totale schade vastgestelt op €1625, nu nog afwachten wat de verzekeringmaatschappij er mee doet. Maar volgens de 'expert' hoeven we ons daar geen zorgen over te maken.

Ik zie een bad-ass tv tegemoet  8)

S@m


Alex Groningen

Mooi dat alles toch nog goed in orde is gekomen.

celerontje

Quote from: Roger Black on July 30, 2010, 11:33:46
De schade expert is vandaag langsgeweest en heeft de totale schade vastgestelt op €1625
Toch niet voor enkel dat TVtje lijkt me? Anders is die ''expert'' niet goed op de hoogte van de hedendaagse elektronicaprijzen!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Roger Black

Haha, volgens mij was hij dat ook niet. Nee, ook voor de DAC, fotocamera, vaasjes, dressoir, en nog wat.

Major_Ton

Damn man, wat een geluk dat de verzekering wilt mee werken. We werken allemaal hard voor onze spullen en dit gun je niemand!

Wat je nieuwe TV betreft; 60" is echt the way to go. Na een week weet je niet beter en geniet van het heerlijke grote beeld :)
Als je een beetje goed plaatst, valt het je niet eens op dat het 60" is zoals bij mij.

Set 1: BlueSound Node N130 - Topping E30-II - Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - JBL 4309 - Supra PLY 3.4S - LG 77G2 - Sony PS5

Set 2: Werk PC - Topping D10s - Wadia PowerDAC Mini - Tannoy S6LCR - VdH CS122 - Sony KD 75XF9005

Roger Black

Quote from: Major_Ton on July 31, 2010, 11:23:58
Damn man, wat een geluk dat de verzekering wilt mee werken. We werken allemaal hard voor onze spullen en dit gun je niemand!

Wat je nieuwe TV betreft; 60" is echt the way to go. Na een week weet je niet beter en geniet van het heerlijke grote beeld :)
Als je een beetje goed plaatst, valt het je niet eens op dat het 60" is zoals bij mij.



Wow prachtig interieur zo, en idd de 60" valt niet eens zo op. We zijn nu bezig met een nieuw huis, eens even kijken of dat doorgaat. Dan komt de TV een paar weekjes later.

Roger Black


Xander32

Quote from: Roger Black on August  1, 2010, 15:55:09
Nieuwe voiture
Mooi kar.

Enne: fijn dat je het zo goed kon vinden met de verzekeringsexpert ;D.
Ben benieuwd welke scherm hier zo te voor schijn komt.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Roger Black

Het gaat snel hier. NIEUW HUIS, eindelijk  :pompom:

Vooraanzicht

En hier gaat de HT komen

Interficior

Toch niet met je televee voor het raam hè? ;D
Take it or lease it

Roger Black

We draaien alles, de TV en set komt eigenlijk tegen de muur waarvanaf de foto word genomen. En de bank komt aan de muur waar dat schilderijtje hangt.