Diverse blu-ray's goedkoop bij Play

Started by rogue, August 27, 2009, 14:27:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rogue

Hier en hier ben ik wat bekender....

Ronin79

Shakira is € 15.49

Toch vindt ik Play niet zo goedkoop. Beter kun kopen bij Amazon, daar zijn ze in de regel goedkoper.

Spacebass


Nahpets

Toen rogue het topic opende was hij/zij wel €6.49.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Spacebass

#4
Grappig!  Ik kreeg een pm van een forumlid en had dat scherm nog open staan.
als ik nu klik dan is tie inderdaad ineens van prijs veranderd!! ;D


Kjelt

Quote from: Spacebass on August 27, 2009, 17:38:47
Grappig!  Ik kreeg een pm van een forumlid en had dat scherm nog open staan.
als ik nu klik dan is tie inderdaad ineens van prijs veranderd!! ;D
Dan was er of een fout waar ze achter gekomen zijn door de bestelling(en) en hebben ze dat snel gecorrigeerd of wat ook vaker voorkomt is dat ze bv 10000 stuks inkopen om de prijs te drukken en bang zijn dat ze er aan vast blijven zitten, dan doen ze bv 7500 stuks voor een cheapo prijs en als die verkocht zijn gaan ze terug naar de normale prijs. In dit geval is het verschil dusdanig groot dat ik vermoed dat ze een fout hadden gemaakt  :D

peterrr

ALTIJD UITKIJKEN BIJ PLAY..

Het eiland waar ze gevestigd (jersey,geurnsey ofzo) zijn hoort niet bij Eu, ik moest laatst voor een Blu-ray box (earth E32)
17 euro invoerrechten betalen.



Dus altijd in 2 keer bestellen als b.v 2 dvd`s bestelt om onder de 22 E te blijven!!  ;)

http://www.douane.nl/particulier/overzicht-eu/overzicht-eu-46.html#P1687_80081

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

celerontje

#7
Amazon UK verzendt ook vanaf Jersey, toch?
Nergens last van gehad, met 2 pakketjes tot nu toe. (75 euro p/s ongeveer)

Da's wel even balen zeg!
Trouwens, hoe zit het dan voor mensen in het UK zelf die daar bestellen?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

peterrr

Dat weet ik niet, maar van play weet ik het sinds kort zeker.. >:(

En mijn laatste bestelling bij Amazon was 17 pond..zonder hun nieuwe currency converter

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

celerontje

En maar afvragen waardoor het consumentenvertrouwen daalt! :devil: ;)

Trouwens, als ik bestel bij een UK site, verwacht ik transport volgens het Schengen verdrag, maar helaas hebben die webshops zo'n rare verzendconstructie, terwijl ik daar niet op zit te wachten.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Spacebass

Quote from: celerontje on August 27, 2009, 22:36:46
En maar afvragen waardoor het consumentenvertrouwen daalt! :devil: ;)
Toch niet door dit soort dingen? ;D

celerontje

In ieder geval minder vertrouwen in je eigen berekeningen van de kosten... ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Spacebass

Als je goedkoop via internet wil kopen zijn er altijd risico's.
Dat was in de oude DVDBoxoffice tijden niet anders.

celerontje

Maar wat heb ik aan die leuke EU verdragen als meerdere UK=EUwebshops vanaf Jersey verzenden?
Dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat, snap je?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Spacebass

#14
Quote from: celerontje on August 28, 2009, 00:43:12
Maar wat heb ik aan die leuke EU verdragen als meerdere UK=EUwebshops vanaf Jersey verzenden?
Dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat, snap je?
WOW!!! Relax!!! ;D Die Engelsen zijn nou eenmaal geen "echte" Europeanen ;D
Alles gaat eerst voor goedkeuring naar de VS ;D ;D

celerontje

Ik begrijp die Engelsen wel vaker niet, maar hun humor wel!
(nu nog van deze fiscale grappen de humor inzien! :devil:) :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Spacebass

Quote from: celerontje on August 28, 2009, 01:37:01
(nu nog van deze fiscale grappen de humor inzien! :devil:) :D
Zie het als een soort verkapte ontwikkelingssamenwerking ;D

rogue

Voor de duidelijkheid: Shakira was al meer dan en week voor die prijs (€6.49) verkrijgbaar, maar inderdaad toevallig dat het wijzigt als ik het post ;).

Ik heb zelf honderden (zonder overdrijven; veelal DVD's) via Play gekocht, en nog nooit douanekosten gehad, ook niet voor grote boxen of iets dergelijks. Daarnaast heb ik alleen maar positieve ervaringen met hun klantenservice. Voor Belgie is het wel anders heb ik gehoord.

Vergis je trouwens niet met amazon uk; daar komt altijd nog VAT en verzendkosten bij de prijs. Het loont de moeite om het te vergelijken met Play, maar dan moet je die 2 wel meetellen bij de prijs. Daarentegen zijn ze wel sneller dan Play, en ook zeer betrouwbaar.....
Hier en hier ben ik wat bekender....

Ronin79

Tot nu toe heb ik nooit problemen met Amazon gehad. Ook al bestelde ik via particuliere verkopers, dan ging dat op een na (geld terug gekregen van Amazon) altijd goed. Levering was meestal binnen een paar werkdagen.

Ook bij Play en andere winkels heb ik meerdere malen besteld ... maar qua prijs en service, vind ik Amazon beter.
Het is maar net waar je voorkeur ligt.  ;)

This Game

Dit weekend Apocalypto voor 7,99 daar besteld op BR  :nowink:
LG CX65/XSX/Onkyo NR7100/MA RS6-1-C(5G)/Rel Q150e

Jinsu

Quote from: peterrr on August 27, 2009, 22:03:31
ALTIJD UITKIJKEN BIJ PLAY..

Het eiland waar ze gevestigd (jersey,geurnsey ofzo) zijn hoort niet bij Eu, ik moest laatst voor een Blu-ray box (earth E32)
17 euro invoerrechten betalen.



Dus altijd in 2 keer bestellen als b.v 2 dvd`s bestelt om onder de 22 E te blijven!!  ;)

http://www.douane.nl/particulier/overzicht-eu/overzicht-eu-46.html#P1687_80081

groet peterr

Hoi,

De BTW grens ligt bij 22 Euro, de invoergrens bij 150 Euro.

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

simonsscj

De levertijden zijn werkelijk een drama, had daar al wat over gelezen maar weinig last van gehad.
Tot voorkort dus, 13 augustus 2 bestellingen gedaan, na een maand geen pakketjes.
Via de site aangegeven dat bestellingen niet geleverd zijn, 7 dagen geleden opnieuw door hun verzonden en tot op heden geen nieuw pakket.
Weet niet of dit normaal is, ervaringen van medeforumleden? maar als dit zo door gaat betaal ik wel een paar euro meer en koop ik de BR's wel in de winkel.

Ronin79

Waar heb je bestel dan ?

Als ik via Amzon bestel, dan heb ik het pakketje soms binnen een paar dagen. Enkele keer kan het natuurlijk langer duren,
omdat ze de spullen wellicht niet op voorraad hebben.

Bij Play en CD-Wow heb ik wel langer gewacht als 2 weken. Daarnaast is Amazon ook een stuk goedkoper  ;)

Vin_cent

Quote from: simonsscj on September 17, 2009, 13:48:58
De levertijden zijn werkelijk een drama, had daar al wat over gelezen maar weinig last van gehad.
Tot voorkort dus, 13 augustus 2 bestellingen gedaan, na een maand geen pakketjes.
Via de site aangegeven dat bestellingen niet geleverd zijn, 7 dagen geleden opnieuw door hun verzonden en tot op heden geen nieuw pakket.
Weet niet of dit normaal is, ervaringen van medeforumleden? maar als dit zo door gaat betaal ik wel een paar euro meer en koop ik de BR's wel in de winkel.

Enige keer dat bij mij een BD vertraagt was, was vanwege een naheffing van de douane, het pakje heeft 3 maanden bij de douane gelegen >:(
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

riwi

Quote from: peterrr on August 27, 2009, 22:03:31
ALTIJD UITKIJKEN BIJ PLAY..

Het eiland waar ze gevestigd (jersey,geurnsey ofzo) zijn hoort niet bij Eu, ik moest laatst voor een Blu-ray box (earth E32)
17 euro invoerrechten betalen.



Dus altijd in 2 keer bestellen als b.v 2 dvd`s bestelt om onder de 22 E te blijven!!  ;)

http://www.douane.nl/particulier/overzicht-eu/overzicht-eu-46.html#P1687_80081

groet peterr

Dat is helemaal niet nodig. Play verstuurt ieder item altijd apart in een eigen envelop.
Ik heb nog nooit btw bij hoeven te betalen bij Play en ik bestel daar altijd. Ook mijn onlangs bestelde galactica box van 149 euro werd zonder bijbetaling geleverd.
Wacht/verzend tijden varieren van 5 to 10 dagen maximaal. Maar meestal is het er na 1 week ongeveer.

Ik gebruik geen amazon omdat ik de service slecht vind daar.