Welke hoofdtelefoon gebruiken we ?

Started by J.A.F._Doorhof, July 26, 2009, 07:58:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Mooi om dit board mee te starten.

Ik gebruik voor mijn iphone een headphone met noise cancellation (goedkoop type).
Werkt perfect, vooral in het vliegtuig was het met de originele hoofdtelefoon een ramp, vol volume en nog amper wat te horen, nu half volume en perfect :D

Voor normaal stereo/HT gebruik ik geen headphones.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

erik s.

is dit niet al eens langs gekomen?
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

J.A.F._Doorhof

Dit is een nieuw board voor headhifi, dus staat los van de rest van het forum dat over HT gaat.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Roeland

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 26, 2009, 08:15:30
Dit is een nieuw board voor headhifi, dus staat los van de rest van het forum dat over HT gaat.


Er is idd al wel een topic over.
Er zijn al vele topics die te maken hebben over headhifi, maar verspreid staan over het hele forum.
Ik hoop dat de moderators langzamerhand deze topics tegenkomen en hierheen verplaatsen.
Ik wil best wel helpen speuren en deze per pm aanleveren aan de moderaters per pm en naar welk board ze kunnen?


@ erik s
Denk je je deze bedoelt
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=29880.0

J.A.F._Doorhof

Heel graag dan kunnen we ze verplaatsen.
We zijn al bezig met veel her in te delen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"