2 MODS stappen op. Jack & Jaco

Started by GhostyJ, July 22, 2009, 16:43:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ghosty J

ik snap een aantal dingen niet, waarom gaan er 2 mods weg als het probleem zo eenvoudig is op te lossen?
Jowi heeft weer een account aangemaakt en vandaag gereageerd dan lijkt het me toch duidelijk, ban for life?

Jaco:
Quote from: jaco on July 22, 2009, 16:41:15
Ik stop ook.


Jack
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=90096.msg1482894#msg1482894

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Michel8

Zoveelste topic over dit onderwerp. Gooi dat toch op slot en praat over dingen waar een HT forum over moet gaan. Laat de mods en Frank dit onderling oplossen. De rest van de meningen heeft tot nu toe niet veel goed gedaan. Incl deze  ;D.

Ghosty J

waar ik op doel is eigenlijk als er al 2 stoppen, dan komt denk ik het einde inzicht van het ht forum!
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Lars_Portman

Ik weet niet wat reden van Jaco is.

Maar zal wel maken hebben inderdaad met wat nu afgespeeld heeft.


Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

EdoE

Quote from: Michel8 on July 22, 2009, 16:49:04
Laat de mods en Frank dit onderling oplossen.

Daar wens ik ze veel succes bij. De kansen voor damage control zijn dichterbij dan het soms lijkt.

Lars_Portman

Quote from: EdoE on July 22, 2009, 16:59:21
Daar wens ik ze veel succes bij. De kansen voor damage control zijn dichterbij dan het soms lijkt.

Ik wens ze daar ook succes daarbij.
En hoop dat ze met zijn allen de koppen bij elkaar kunnen steken.
Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

Ghosty J

denk dat ze komend weekend daar
Quote from: Edwinbeke on July 22, 2009, 17:03:53
Ik wens ze daar ook succes daarbij.
En hoop dat ze met zijn allen de koppen bij elkaar kunnen steken.
dat moet wel goed komen met de HT Forum BBQ.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

J.A.F._Doorhof

Laat ik voorop stellen dat er GEEN ruzie is tussen de mods onderling.
Ik ben vandaag de hele dag weggeweest en lees dit ook net met verbazing en zal ook nog even contact zoeken met Jaco wat er aan de hand is.

HTforum gaat gewoon door ook al zou ik de enige mod zijn/worden, dan trek ik er wel wat harder aan..... :(
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

celerontje

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 22, 2009, 17:19:49
HTforum gaat gewoon door ook al zou ik de enige mod zijn/worden, dan trek ik er wel wat harder aan..... :(
Persbericht: Kalibrateurs worden steeds zeldzamer :D ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ghosty J

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 22, 2009, 17:19:49
HTforum gaat gewoon door ook al zou ik de enige mod zijn/worden, dan trek ik er wel wat harder aan..... :(
mooi gesproken Frank! :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

celerontje

Inderdaad, al zal het heel lastig worden in Franks drukke leven, ben ik bang.
En anders nieuwe moduratoren zoeken, da's wel zo verstandig, zeker als jaco echt de biezen heeft gepakt... :(
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

blue-eyes

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 22, 2009, 17:19:49
Laat ik voorop stellen dat er GEEN ruzie is tussen de mods onderling.
Ik ben vandaag de hele dag weggeweest en lees dit ook net met verbazing en zal ook nog even contact zoeken met Jaco wat er aan de hand is.

HTforum gaat gewoon door ook al zou ik de enige mod zijn/worden, dan trek ik er wel wat harder aan..... :(

We zijn met zijn tweeen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

We zijn inderdaad nog met zijn tweeën maar was een figure of speech.

Wat er ook gebeurt HTforum blijft doorgaan.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

johnhifi

Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Oracle

Mocht er (ad interim) hulp nodig zijn, wil ik me wel als vrijwilliger opwerpen. In elk geval tijdelijk, om jullie uit de brand te helpen.. :)

Ik denk dat ik met name op After Hours gebied wel mijn weg weet... ;D

Gr,
Mark

celerontje

Even een vraagje over de nieuwe regels, wat verstaan jullie onder ''aanvallen van mods''?
Is dat bijvoorbeeld al van : "Frank, komop zeg, trek het je niet zo aan!''?

Ik weet dat het misschien een overbodige vraag is, maargoed.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

J.A.F._Doorhof

Vergis je niet in wat een mod moet kunnen hebben en kunnen doen.

Even de eisen op een rijtje:

1. moet het htforum goed kennen
2. moet de materie enigsins kennen
3. moet kunnen relativeren
4. moet durven in te grijpen
5. moet tegen heel veel shit kunnen

Regel 5 is ondertussen van minder belang geworden door de nieuwe regels waarin iemand die een mod aanvalt direct een permanente ban krijgt.

MAW als je denkt dat je daaraan voldoet mag je me altijd mailen maar realiseer je wel wat het van je vraagt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

@Celerontje,

Ik bedoel dan echt:

"joh vuile vieze rotte appel"
"dictator cultuur met die K*T mods"
"Ok ban me maar I don't care, F*ck you"

Iemand die zegt "joh trek het je niet aan" of "zou je dat nu wel doen"
Daar zullen we echt geen ban voor het leven voor instellen.

Als er echter iemand geband word zoals nu net gebeurt is en er komen weer ellenlange discussies van met vreemde opmerkingen dan kan de ban lijst wel eens HEEL snel gaan groeien, want om eerlijk te zijn na vandaag ben ik het ook helemaal zat (en dat gebeurt niet snel)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

johnhifi

De belangrijkste vraag is; hoeveel tijd gaat er in zitten per dag?
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Audiofiel

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 22, 2009, 17:19:49
Laat ik voorop stellen dat er GEEN ruzie is tussen de mods onderling.

Geen ruzie, maar er was wel discussie tussen de mods onderling over het voortbestaan van het account van jowi, getuige de opmerking van Jack zelf:

Quote from: Jack van DijkHmm, tussen de mods loopt nu de discussie of jowi terug mag komen of niet. Men kan raden wat mijn mening is. Ik lees deze opmerking nu pas, en dit betekend voor mij gewoon dat als jowi terug mag komen dat ik mod af ben.

Quote from: Jack van DijkOk, het zij zo. Bij deze leg ik mijn taken neer.

Het positieve is dat je met 2 moderators in ieder geval al snel op 1 lijn zit. Ik hoop dat jullie het tenminste allebei blijven volhouden! 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Er was discussie voordat het bewuste bericht, de schoffering aan Jack, plaats vond.
Daarna TOTAAL NIET. Toen was duidelijk mbt hoe en wat. Unaniem ban for live.

Die is zojuist uitgedeeld.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

celerontje

Hopelijk houdt Jowi nu op, hopelijk...
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Lars_Portman

Quote from: celerontje on July 22, 2009, 17:54:11
Hopelijk houdt Jowi nu op, hopelijk...

Dat zal wel even fijn wezen om de rust terug laten keren...
Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

J.A.F._Doorhof

#23
Er is ECHT GEEN RUZIE onder de mods geweest.
Denk je maar in over het tijdstip dat dit allemaal speelt.
Ook het feit dat beide mods gewoon lid blijven van het forum moet denk ik genoeg zeggen.

Wat BE al aangeeft was er een tijdje sprake van of we de ban voor life zouden opleggen ja/nee.
Ik vind dat iedereen een kans hoort te krijgen als hij/zij afgekoeld is, sommige mensen hebben het in hun aart om enorm te gaan lopen schreeuwen en schelden en de volgende dag realiseren ze zich wat ze gedaan hebben.
Jack was dermate geschoffeerd dat die was voor een def. ban en daar is niets mis mee.
Mijn bedoeling was het tot morgen aan te kijken en dan weer te overleggen.

Toen er gisteren een optie was geboden aan Jowi om zijn mond te houden en eventueel de volgende dag excuses aan te bieden aan Jack ben ik film gaan kijken en naar bed gegaan, daarna is de hele boel geëscaleerd met dubieuze dubbelaccounts met onderschriften als "fuck davy duck" en zelfs in de HTBBQ thread werd door Jowi door gesard.
Dit heb ik vanmorgen pas gezien en dat was te laat voor Jack.


Daarbij komt dat ik niet iemand ben met wie je ruzie krijgt.
Er zijn op dit moment 2 dingen:
Jaco heeft al weinig tijd voor HT op dit moment (hij legt dat zelf nog wel uit binnenkort) en is meer een hardliner, maw als iemand wat fout doet meteen de ban in, het beleid op het HTforum is feitelijk veel te soft naar mensen toe die de regels over treden, en dat kan ook niet meer vandaar dat de regels vanmorgen per direct zijn aangepast maar blijkbaar voor Jaco te laat....

Jack heeft gisteren zoveel over zich heen gekregen dat ik denk dat er simpelweg wat geknapt is, sterker ook bij mij is er wat geknapt helemaal nu.


Jaco had misschien ook zonder dit gebeuren met een paar weken opgestapt als mod alleen komt dat op DIT moment ENORM ongelukkig uit en wekt het een verkeerde indruk.


www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

riwi

#24
Quote from: celerontje on July 22, 2009, 17:54:11
Hopelijk houdt Jowi nu op, hopelijk...

net een user degroetenvanj geregistreerd (ik vermoed door jowi ;) )