Shutter Island

Started by Jimmy Conway, June 17, 2009, 12:41:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

celerontje

Ehhh, da's gewoon realistisch voor die tijd!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Kjelt

Quote from: esre on July 19, 2010, 16:51:59
zijsprong ik vond het meer een rook reclame film.
Mijn hemel wat werd er gerookt in die film is een trend aan het worden in Hollywood films rookreclames verboden dan maar in de films.
Quote from: celerontje on July 19, 2010, 17:08:10
Ehhh, da's gewoon realistisch voor die tijd!
Precies, moet je Mad Men eens kijken daar krijg je het benauwd van  :D

riwi

Paar dagen geleden ook Shutter Island gekeken.

Mooie film, erg goed, weer eentje die je bij blijft.
Het langzame begin is karakteristiek voor Scorsese. Soms komen die films van Scorsese helemaal niet op gang ook na 3 uur niet :) Deze wel vond ik.
Erg mooie scene's met de vrouw van Di Caprio. Ik vind het spel van Mark Ruffalo ook altijd goed en geloofwaardig. Ben Kingsley ben ik geen fan van maar was zeker goed te genieten hier. Sinds Transiberian kan ik hem wat beter hebben.

Xstream

Quote from: riwi on July 21, 2010, 17:01:59
Ben Kingsley ben ik geen fan van maar was zeker goed te genieten hier. Sinds Transiberian kan ik hem wat beter hebben.
Gandhi vond je hem ook matig in?
Schindler's list,
Lucky number Slevin,
Sneakers vond ik ook kicke vroeger, ook met hem.

Natuurlijk heeft hij ook prutfilms, maar dat geld bijna voor elke acteur. Ik vond dit eerlijk gezegd 1 van z'n minste optredens.

Mark Ruffalo trek ik zelf ook altijd erg goed :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

esre

Ben Kingsley speelde fenomenaal in Elegy is echt een top acteur, neem alleen zijn aandeel al in The Sopranos. :clapping: :clapping:
Die Rufolo maakt meestal pulp sorry anders kan ik het niet noemen, hij was ooit de grote belofte van Hollywood maar heeft het voor mij nog steeds niet waargemaakt.
Alhoewel hij maakte samen met Meg Ryan In the Cut die voor een aardige verrassing zorgde, de openings scène begint met een blowjob die je ongecensureerd mocht zien, ik dacht in eerste instantie ik heb de verkeerde film meegenomen. :D
Om terug te komen op Shutters island die film vond ik uiterst voorspelbaar en dodelijk saai maar smaken verschillen dit soort films is niet mijn ding veel te traag en absoluut niet vernieuwend vrijwel hetzelfde niveau als The Ghost Writer ook dodelijk saai dus.

Grindtegel

@riwi, je moet Sexy Beast eens kijken met Kingsley, laat ie een heel andere kant zien van zijn acteerkunsten en het is een geweldige film.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

riwi

#56
Bedankt voor de Ben Kingsley tips.
Schindlers list was ik even vergeten dat dat ook Ben Kingsley was... Ghandi was natuurlijk erg goed, een van de eerste films die ik in de bios zag. Latere films vond ik hem in beetje in de gezapige Ghandi sfeer lijken te blijven hangen :) Maar ik heb lang niet alles gezien natuurlijk. In Transiberian vond ik hem ook verrassend. In The Sopranos heb ik hem niet eens gezien  ??? Die serie heb ik toch in 1 ruk, 6 seizoenen achter elkaar in 1080i gekeken..

Sexy Beast zal ik eens opzoeken. Is toch geen slasher/horror he? Jij als horror fan... :) Elegy is een Penelope Cruz film.. Kan ook wel wat zijn ;)

Mark Rufalo let ik wat op sinds Eternal sunshine of the spotless mind, ook een mooie film.


<edit : Sexy Beast en Elegy gevonden in bluray / rip  ;) </edit>

esre

#57
Quote from: riwi on July 22, 2010, 01:14:36
Bedankt voor de Ben Kingsley tips.
Schindlers list was ik even vergeten dat dat ook Ben Kingsley was... Ghandi was natuurlijk erg goed, een van de eerste films die ik in de bios zag. Latere films vond ik hem in beetje in de gezapige Ghandi sfeer lijken te blijven hangen :) Maar ik heb lang niet alles gezien natuurlijk. In Transiberian vond ik hem ook verrassend. In The Sopranos heb ik hem niet eens gezien  ??? Die serie heb ik toch in 1 ruk, 6 seizoenen achter elkaar in 1080i gekeken..

Sexy Beast zal ik eens opzoeken. Is toch geen slasher/horror he? Jij als horror fan... :) Elegy is een Penelope Cruz film.. Kan ook wel wat zijn ;)

Mark Rufalo let ik wat op sinds Eternal sunshine of the spotless mind, ook een mooie film.


<edit : Sexy Beast en Elegy gevonden in bluray / rip  ;) </edit>

RIWI FOEI!!!! :D :D

fragmentje

http://www.youtube.com/watch?v=JprBvBKlEvw

by Scott Brown
Categories: The Sopranos
The Oscar-winning actor Ben Kingsley (pictured, at right) appeared on The Sopranos last night, playing himself. The fictional Kingsley is shown taking meetings with highly dubious "producers," who are peddling him a highly dubious film.
There are times when self-parody becomes uncomfortable for all of us. This is one of those times. Lest any of you forget, Ben Kingsley said yes to Bloodrayne. He said yes to Thunderbirds and Spooky House. Sure, he also says yes to The House of Sand and Fog and Sexy Beast. But for every good choice, there is an equal and opposite Sound of Thunder (or equivalent).
So the Sopranos producers made a very wry choice in selecting Kingsley, a pedigreed actor who continues to command respect, yet has a rep for taking anything that comes along. How horrible must Chris' script be, then, if Kingsley turned it down? For the love of Ed Wood, the man has worked with Uwe Boll!


Trailer Elegy

http://www.youtube.com/watch?v=8SwrzFx74IM

Geeft naar mijn mening een compleet verkeerd beeld van deze fantastische film.
2 grootheden in 1 film Kingsley en Dennis Hopper,Cruz voor ach  :inlove: :inlove: :inlove: wat een lekker wijf is dat toch.

riwi

#58
O ja nu herinner ik het me weer. Had (te) weinig indruk gemaakt ;)

Elegy heb ik al binnen nu in mkv. bd-sb moet even een uurtje lopen nog.. :)

esre

#59
Je bent nog op. :D
Zonet voor de derde keer The World's Fastest Indian gekeken van Hopkins blijft een mooie film.
Ik taai af is iets te laat geworden.

riwi

Ja morgen vroeg weer op :)

bigbro

Quote from: riwi on July 21, 2010, 17:01:59
Paar dagen geleden ook Shutter Island gekeken.

Mooie film, erg goed, weer eentje die je bij blijft.
Het langzame begin is karakteristiek voor Scorsese. Soms komen die films van Scorsese helemaal niet op gang ook na 3 uur niet :) Deze wel vond ik.
Erg mooie scene's met de vrouw van Di Caprio. Ik vind het spel van Mark Ruffalo ook altijd goed en geloofwaardig. Ben Kingsley ben ik geen fan van maar was zeker goed te genieten hier. Sinds Transiberian kan ik hem wat beter hebben.

Transsiberian mag dan misschien wat betreft Kingsley redelijk zijn, ik vraag me nog steeds af waarom de hoofdrolspeelster zolang met die tas drugs blijft rondlopen om te zoeken naar een plek om hem te verbergen. Gooi toch gewoon weg dat ding, of ben ik gek.

Kjelt

Overigens draait er alweer een nieuwe DiCaprio film: Inception, heeft nu al een 9,3 op imdb alleen niemand schijnt de film te snappen incl. DiCaprio  :D

celerontje

Dat schijnt wel mee te vallen als je goed oplet, alleen als met een strak schema allerlei scenes door elkaar aan het filmen bent kan ik goed begrijpen dat je dan als acteur het spoor bijster bent met zo'n gecompliceerd verhaal. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Kjelt

Quote from: celerontje on July 22, 2010, 12:44:09
Dat schijnt wel mee te vallen als je goed oplet,
Ik haalde dat uit een interview met hem waarin hij zegt dat hij het script een flink aantal malen heeft moeten doorlezen en het toen nog niet helemaal begreep  :D

esre

Als bijna niemand het snapt is het een meesterwerk.
Als bijna iedereen het snapt dan is het een goede film.

Robbert54

Quote from: Kjelt on July 22, 2010, 10:20:36
Overigens draait er alweer een nieuwe DiCaprio film: Inception, heeft nu al een 9,3 op imdb alleen niemand schijnt de film te snappen incl. DiCaprio  :D

ik ga hem straks kijken. zal me heel erg verbazen wanneer ik hem niet snap. ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Grindtegel

sexy beast linkje naar imdb: http://www.imdb.com/title/tt0203119/

en nee het is geen horror, dont worry  ;D
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Xstream

Quote from: Grindtegel on July 22, 2010, 19:03:59
sexy beast linkje naar imdb: http://www.imdb.com/title/tt0203119/

Zeker ook een topfilm, heerlijk cynisch.

QuoteDie Rufolo maakt meestal pulp sorry anders kan ik het niet noemen, hij was ooit de grote belofte van Hollywood maar heeft het voor mij nog steeds niet waargemaakt.
Hij heeft ook wat problemen met z'n gezondheid gehad ... zoals hersen tumors enzo, dus daardoor ook niet altijd tijd/zin/mogelijk geweest om optimaal/uberhaupt te presteren.

Maar sinds hij weer terug is heeft hij toch wel indruk gemaakt hoor ... Ik bedoel:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Zodiac
Collateral
The Brothers Bloom vond ik hem ook leuk in
Just Like Heaven vond ik gek genoeg ook erg vermakelijk
Shutter island uiteraard
En zo nog een zooitje, heb niet alles gezien.
Wel mis ik nog karakter rollen, 't is toch altijd gewoon Rufalo, maar ik stoor me er nog niet aan.

Ik vind dat hij momenteel behoorlijk aan de weg timmert.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

riwi

Quote from: Grindtegel on July 22, 2010, 19:03:59
sexy beast linkje naar imdb: http://www.imdb.com/title/tt0203119/

en nee het is geen horror, dont worry  ;D

'k heb ze beide binnen. Die ik gisternacht had bleek sea biscuit (bd-sb) te zijn, niet sexy beast.. Maar ik heb wel een mkv'tje gevonden met redelijke kwaliteit.

Robbert54

Quote from: Kjelt on July 22, 2010, 10:20:36
Overigens draait er alweer een nieuwe DiCaprio film: Inception, heeft nu al een 9,3 op imdb alleen niemand schijnt de film te snappen incl. DiCaprio  :D

film is: :worship: verhaal is :worship: :worship: en goed te volgen ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

riwi

Quote from: riwi on July 22, 2010, 22:13:09
'k heb ze beide binnen. Die ik gisternacht had bleek sea biscuit (bd-sb) te zijn, niet sexy beast.. Maar ik heb wel een mkv'tje gevonden met redelijke kwaliteit.

Sexy Beast was een prima film. Leuk, hilarisch, beetje maf. Lekker engels. De moeite waard in ieder geval. Klein beetje "Lock Stock and two smoking barrels" stijl hier en daar.
Elegy ook gekeken vanavond, kon me minder boeien. Erg goed geacteerd, 'echt' verhaal, maar dan kijk ik liever naar Shutter Island. Hoewel ik de triestheid van het bestaan zoals het in Elegy een beetje naar voren komt wel kan waarderen ;)

Ik hoef niet vaak woorden op te zoeken, maar deze dus wel :
In literature, an elegy is a mournful, melancholic or plaintive poem, especially a funeral song or a lament for the dead.

esre

Wat kunnen smaken verschillen. :D
Sexy beast vond ik helemaal niets is ook niet mijn genre , Elegy was waanzinnig goed gefilmd karakters mooi uitgediept en die 'vieze oude mannetjes' acteerden zo natural.
Cruz is een lekker wijf met een lekker lijf maar kan ook zeer goed acteren veel beter dan die Monica kijk mij eens.
Vanavond Kick ass ben benieuwd. :popcorn:

riwi

#73
Quote from: esre on July 23, 2010, 09:20:31
Wat kunnen smaken verschillen. :D
Sexy beast vond ik helemaal niets is ook niet mijn genre , Elegy was waanzinnig goed gefilmd karakters mooi uitgediept en die 'vieze oude mannetjes' acteerden zo natural.
Cruz is een lekker wijf met een lekker lijf maar kan ook zeer goed acteren veel beter dan die Monica kijk mij eens.
Vanavond Kick ass ben benieuwd. :popcorn:

Ik vind Cruz saai. Het gaat er altijd over hoe mooi ze wel niet is... boeiend hoor. Ik irriteer me altijd aan haar slechte engels. Neem toch een teleac cursus denk ik dan ;)
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Acteer prestaties dus goed, maar kwa verhaal was het niet veel. Het acteren red de film niet.
Shutter Island heeft een erg sterk verhaal EN is fantastisch geacteerd.

Anyway smaken verschillen : beter als ik jouw aanraders dan niet opvolg, en jij de mijne niet :)

esre

Quote from: riwi on July 23, 2010, 13:10:22
Ik vind Cruz saai. Het gaat er altijd over hoe mooi ze wel niet is... boeiend hoor. Ik irriteer me altijd aan haar slechte engels. Neem toch een teleac cursus denk ik dan ;)
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Acteer prestaties dus goed, maar kwa verhaal was het niet veel. Het acteren red de film niet.
Shutter Island heeft een erg sterk verhaal EN is fantastisch geacteerd.

Anyway smaken verschillen : beter als ik jouw aanraders dan niet opvolg, en jij de mijne niet :)

LOL