Once Upon a Time in the West

Started by MrPink, July 18, 2003, 01:31:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martin_M

Hoi Jaco,

Goed nieuws dat het beeld en geluid goed bevalt.
Ik ga ervan uit dat je de R2 hebt gezien de R1 pas in november uit zou komen??

Zal 'm binnenkort ook maar halen dan.

Groeten,
Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

jaco

Ja R2. Enige wat ik zo heb gezien is dat de pans soms niet compleet vloeiend zijn. Maar dat kan ik me verbeeld hebben bij mijn quick scan. Ik heb de film dus niet compleet zitten kijken.

Misschien dat iemand anders hier commentaar op kan geven, die de film ook heeft.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

GTDesign

Vandaag de film ook meteen gehaald, echt een aanrader beeld kwaliteit is heel goed, geluids kwaliteit is vrij goed te noemen voor een film uit 1967.

jaco

Ik vondt het geluid ook niet slecht, al is de mededeling 5.1 ietwat overdreven. Het blijft erg ver aan de voorkant geconentreerd. Dat maakt niet uit, aangezien het een mono film was moet je het daar maar mee doen lijkt me.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Geert

#29
Hierbij een review van de blu-ray release die naar mijn idee op 8 juni a.s. in Nederland uitkomt.

review avforums

Zlef heb ik de blu ray al besteld bij de FRS voor € 14.94 inclusief verzendkosten.
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

riwi

'k heb hem toevallig net besteld uit de VS waar ie afgelopen week is uitgebracht. Komt komende week binnen hoop ik.
Echt een van mijn favoriete films aller tijden :)


jaco

#31
Quote from: Geert on May 29, 2011, 22:38:05
Hierbij een review van de blu-ray release die naar mijn idee op 8 juni a.s. in Nederland uitkomt.

review avforums
Hmm, toch wel iets wat totaal niet klopt bij de review van het verhaal.


His job is to intimidate some landowners into giving up their land so that, when the railroad gets built, Morton becomes vastly rich.


Morton wil de andere kust bereiken met zijn spoorlijn voordat hij dood gaat...
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Jodokus

#32
Free Record Shop pre-order e12,99 voor de blu-ray, excl verzenden.

[Excuses, dat had Geert ook al gemeld zie ik nu]
Tag McLaren AV32R192-bp 7.1 DP | Meridian 558.2 | Tag McLaren DVD32FLR | Oppo BDP-83SE NuForce | Humax iHDR-5050c | Pioneer PDP-428XD ISF | B&W 804S, HTM4S, 805S | Velodyne SPL-1200R | Bekabeling: Nordost, Canare, Siltech, Mark Grant | Stroom: AudioConnexion | Logitech Harmony 900

Kjelt

Hoe kan het nou dat Play en amazon hem niet eens hebben ook niet als pre-order ? Zijn we hier in NL eindelijk eens de eerste?  ???

riwi

Quote from: Kjelt on June  1, 2011, 09:57:26
Hoe kan het nou dat Play en amazon hem niet eens hebben ook niet als pre-order ? Zijn we hier in NL eindelijk eens de eerste?  ???

Nope de USA had hem al. Ik hem hem hier nu naast me op tafel liggen :)
Vanavond het lange weekend eens goed beginnen met lekker nostalgisch "Once upon a time in the west" en de harmonica man en Ennio Morricone en Claudia Cardinale en Henri Fonda en en en mmmm heerlijke film is het toch :)

jaco

#35
Straks maar even kijken hoe hij eruit ziet.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

stevefilmfreak54

Zag hem ook bij MM Alexandrium staan volgens mij rond de €14
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

jaco

Hij ziet er op de PC monitor prima uit.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

riwi

Quote from: jaco on June  7, 2011, 11:06:40
Hij ziet er op de PC monitor prima uit.

Op de JVC zag ie er ook goed uit ;)
Zeker een verbetering tov de DVD die ook al behoorlijk goed was.

jaco

Mooi, mijn projector doet het wel, maar er hangt nog geen doek in het frame van het scherm.
Dit is toch wel een van de films die ik als eerste straks ga kijken.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm