Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

donaldk

Quote from: J.A.F._Doorhof on March 30, 2015, 21:25:04
Laten we het niet hebben over verwijderde posts.... ik kan me namelijk niet herinneren dat er zoiets gebeurt was, hoewel ik eerlijk moet zijn ik niet alles zie natuurlijk.
Daarnaast kan ik het me niet indenken dat het van een mod af zou komen.

Tussen mij en Ge was er geen spanning zover ik weet, Ge is hier zelfs verschillende keren op workshops geweest.

Daarover was spanning hij zou je workshops hebben gekopieerd. Anyway, ik herinner mij de controverse waar Stephan het over heeft niet, waarschijnlijk was ik er niet bij, dus ik vroeg me alleen af hoe het met Gé gaat, omdat ik hier geen plaatjes meer van hem zie. Jij en Hij waren twee van de grootste posters in dit topic. Het was niet de bedoeling mogelijke conflicten op te rakelen. Eerder was mij al opgevallen dat ie Gé in plaats van GT Design was geworden en geen forumsponsor meer was, dus vroeg ik mij af of hij nog druk was met HT Design en Realisatie, zijn website heeft het nog over inmiddels oude JVC en Sony modellen.

donaldk

#2151
Quote from: Zodiac on March 29, 2015, 09:34:18
Ik heb t nergens over, ben slechts passant die zich verbaast over het 'exhibitionisme' in dit topic.

Oh, ik dacht dat je refereerde aan het spoiler gedoe, moesten zelfs geklede dames opeens verborgen worden. Ik ben te lelijk om te posten, lol. Ook nooit de afbeeldingen gepost van mij voor de 150" Panasonic Plasma, of de SiliconCore low pitch directview LED;-).

Nahpets

Quote from: Madhouse on July 16, 2010, 20:07:17
Vind je? Niets ten nadele van je werk hoor Gé, maar als je naar dat gezicht van het model kijkt zou ik eerder denken dat het een travo is  :crazy:

@Frank
We zitten er beiden naast. De post was niet gewist en hij is later gestopt met foto's plaatsen.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

donaldk

Ah dit komt me bekend voor, maar was het zijn vrouw, 2010, tjeetje wat vliegt de tijd.

Madhouse

#2154
Quote from: Nahpets on March 31, 2015, 00:32:03
@Frank
We zitten er beiden naast. De post was niet gewist en hij is later gestopt met foto's plaatsen.

Post dan ook even wat daarna is gezegd want het ging hier puur om de pose. Ik heb dit ook nog met Gé per PM besproken en er was verder niets aan de hand want hij herkende zich er wel in. De opmerking was wat lomp en daar heb ik Gé ook sorry voor gezegd.


Quote from: Madhouse on July 17, 2010, 23:00:29
Bedoel het niet negatief Gé, maar de foto doet haar gewoon geen doen! Bovenstaande is veel vrouwelijker! ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

VlisChris

En met die conclusie kunnen we weer uitstekend ONtopic verder denk ik ;)

Tijd om foto's te bekijken, te posten, of er op te reageren 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Rob Eric Blank

Quote from: Christiaan S on March 31, 2015, 19:12:12
En met die conclusie kunnen we weer uitstekend ONtopic verder denk ik ;)

Tijd om foto's te bekijken, te posten, of er op te reageren 8)
Eerst maken.....;)

Rob Eric Blank


Rob Eric Blank


Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Rob Eric Blank


donaldk

Van tummytub naar tummyrub, nee dat gaat niet, backrub of bummyrub, hij ligt er zo lief en roze bij. Die grote verbaasde ogen, met zielige lip, in het eerste plaatje zijn wel een grappige combinatie. Groeien gaat snel, dat zie ik aan mijn neefje van 20-21 maanden.

eddy135

Quote from: donaldk on April  2, 2015, 05:44:21
Van tummytub naar tummyrub, nee dat gaat niet, backrub of bummyrub...

Wat is dit voor poekie-poekie geheimtaal?  :crazy:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

vieze freddie

Quote from: donaldk on April  2, 2015, 05:44:21
Die grote verbaasde ogen, met zielige lip, in het eerste plaatje zijn wel een grappige combinatie.
+1
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Rob Eric Blank

Quote from: donaldk on April  2, 2015, 05:44:21
Die grote verbaasde ogen, met zielige lip, in het eerste plaatje zijn wel een grappige combinatie.
Ze was niet heel blij.

Jumping Jack

#2165
 ;D Mijn kinderen vonden die Tommy Tub fantastisch. Pasten ze er nu nog maar in  :sigh:.


Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Rob Eric Blank

Quote from: Jumping Jack on April  2, 2015, 11:06:35
;D Mijn kinderen vonden die Tommy Tub fantastisch. Pasten ze er nu nog maar in  :sigh:.
Meestal vind de kleine meid het wel leuk, alleen op dat moment niet zo. Ze is nogal een karakter en heeft niet altijd overal zin in. Dan krijg je een dergelijk blik....iets van 'Papa stop met die grappen en weg met die camera....NU'

Madhouse

Quote from: Rob Eric Blank on April  2, 2015, 12:32:36
Dan krijg je een dergelijk blik....iets van 'Papa stop met die grappen en weg met die camera....NU'

Heel herkenbaar :D

Ik heb er 1 van 2.5 (jongen) en 1 van een week oud (meisje).
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Jumping Jack

Gefeliciteerd Madhouse! Hier ongeveer dezelfde 'spreiding': zoontje (op de foto hierboven) wordt in mei 5, dochter is er 2 sinds december.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Madhouse

#2169
Thanks! Kleintjes zijn leuk en zeer goede modellen. Mijn zoontje wil al niet meer voor de camera staan dus daar worden het de sneaky shots.

1.

On my way by Roy Kersbergen, on Flickr

2.

_DSC5839 by Roy Kersbergen, on Flickr
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Rob Eric Blank

Quote from: Madhouse on April  2, 2015, 13:02:00
Heel herkenbaar :D

Ik heb er 1 van 2.5 (jongen) en 1 van een week oud (meisje).
gefeliciteerd met de aanwinst

Rob Eric Blank

Quote from: Madhouse on April  2, 2015, 13:45:46
Ik moet de kleine nog even in training houden ;). Leuke shots

LittleNinja

Mooie foto's Rob & Mad!

Bij Rob ben ik vooral fan van de foto met het mutsje op en bij Mad die zwart/wit foto. 👍🏼
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Rob Eric Blank

Quote from: LittleNinja on April 12, 2015, 22:36:01
Mooie foto's Rob & Mad!

Bij Rob ben ik vooral fan van de foto met het mutsje op en bij Mad die zwart/wit foto. 👍🏼
Dank.

Madhouse

Quote from: LittleNinja on April 12, 2015, 22:36:01
Mooie foto's Rob & Mad!

Bij Rob ben ik vooral fan van de foto met het mutsje op en bij Mad die zwart/wit foto. 👍🏼

Thanks!  :colgate:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub