Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

SpeedyAndré

+1 wat ontbrekend respect voor zowel de fotograaf als het model betreft  ;)
De kappers foto's zijn idd heel apart.

Andrè  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Bant

Ik vind het model juist wel wat hebben. Alleen waarom laat je haar haar mond zo open hangen (vooral in de eerste 2 foto's)? Zo'n openhangende mond komt op mij altijd een beetje simpel over.

Geert

Quote from: Raphie on June 20, 2012, 10:26:42
Wat is een MUA?

Make Up Artist. Tenminste ik neem aan dat dit hier bedoelt wordt.
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

Geert

Quote from: Bant on June 20, 2012, 12:00:31
Alleen waarom laat je haar haar mond zo open hangen (vooral in de eerste 2 foto's)? Zo'n openhangende mond komt op mij altijd een beetje simpel over.

Ik neem aan dat het de bedoeling is dat ze er sexy uitziet.  ;D
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

Nahpets

#1854
Quote from: Geert on June 20, 2012, 12:56:09
Make Up Artist. Tenminste ik neem aan dat dit hier bedoelt wordt.

Volgens mij meer een MUSNDNDVR.

Make Up Stagiair Niet Door Naar De Volgende Ronde

Meestal kan ik de foto's (en modelkeuze) van Gé wel waarderen, dit keer echter totaal niet, helaas.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Raphie

Quote from: Nahpets on June 20, 2012, 13:09:04
Volgens mij meer een MUSNDNDVR.

Make Up Stagiair Niet Door Naar De Volgende Ronde

Meestal kan ik de foto's (en modelkeuze) van Gé wel waarderen, dit keer echter totaal niet, helaas.
+1  :D
JBL PRX Power!

VlisChris

En dan zijn we met zijn allen verbaasd dat er minder en minder gepost wordt door de mensen die weten waar ze mee bezig zijn.
Hoe zou dat nou toch komen zeg. . . .
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Nahpets

Ook mensen die weten waar ze mee bezig zijn (en daar reken ik Gé zeker toe) hebben wel eens een off-day. Of een model dat het net niet is, of een make-up artist die even tijdelijk kleurenblind is, een kapper met een bad hair day. En als ze dat allemaal tegelijk hebben, tsja dan ziet het er een keertje niet uit (voor het ongeoefende oog).
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Raphie

#1858
Weet je, op een forum kan je reacties verwachten, de ene keer positief de andere keer negatief, kan je daar niet tegen moet je niet posten. Soms is iets geniaal, zoals De baby van Beatbrother, soms is iets matig, soms gewoon heel erg slecht. Ge's foto's zijn normaal altijd erg strak, maar dit slaat zowel qua fotoshop als styling make-up imho  de plank volledig mis. Wil je alleen maar in de kont gekropen worden, vraag dan niet om feedback. Dit is geen appraisal draad, maar een feedback draad
JBL PRX Power!

VlisChris

Ik snap niet dat ik nog op je reageer want je lijkt communicatieve vaardigheden te ontberen.
Maar je hebt 2 manieren van kritiek geven. Met de botte bijl wat niets toevoegd, en onderbouwd.
Iemand "doorsnoven heks" noemen mag duidelijk zijn waar dat onder valt.

Dat mensen een offday hebben snap ik. Maar om dan als een lxl te reageren is "wat" onnodig.

@ Nahpets: dat is al een reactie waar je veel meer mee kunt. Nu raphie nog die het een keer snapt.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Raphie

Ik snap het prima, de foto is expressief, dus daar mag ook uitgesproken kritiek op komen. Niet alles hoeft hier voor tere zieltjes met een kilo glijmiddel te worden ingebracht. Misschien is de opdrachtgever wel heel blij. Maar als iemand zoekend naar een opdracht dit in als stokpaardje in z'n portfolio zou laten zien, zou ik nog ff verder zoeken
JBL PRX Power!

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Dru

Quote from: Christiaan S on June 20, 2012, 13:53:06
Ik snap niet dat ik nog op je reageer want je lijkt communicatieve vaardigheden te ontberen.
Maar je hebt 2 manieren van kritiek geven. Met de botte bijl wat niets toevoegd, en onderbouwd.
Iemand "doorsnoven heks" noemen mag duidelijk zijn waar dat onder valt.

Dat mensen een offday hebben snap ik. Maar om dan als een lxl te reageren is "wat" onnodig.

@ Nahpets: dat is al een reactie waar je veel meer mee kunt. Nu raphie nog die het een keer snapt.

Het houdt het forum tenminste nog spannend voor de lezers. Raphie is de scherpe bocht in de achtbaan.  :worship:
Maar ook het tegen commentaar stel ik op prijs. Als een achtbaan niet omhoog gaat zit er ook weinig snelheid in.

GTDesign

Heerlijk dit...mensen die nog nooit een camera in handen hebben gehad, hebben altijd de grootste mond.
Duidelijk merkbaar dat er weinig kennis is door die mensen met de grootste mond...ze zien het verschil nog niet eens van een flitser of photoshop. :D

Maar goed, duidelijk dat de sfeer hier op het forum een stuk grimmiger word. Mijn sponsorschap is al reeds opgezegd, nu mijn account nog...

Overigens, ik kan heel goed tegen opbouwende kritiek, maar niet op deze manier om een model uit te maken voor een of andere doorgesnoven heks en dan ook nog durven te vragen wat een mua is ?

succes allemaal hier nog.

Raphie

#1864
Je hoeft niet ergens verstand van te hebben om aan te geven of je iets mooi vind of niet (en nogmaals ben fan van je overige werk, zat positieve comments van mij daarop gehad!)
zal technisch best veel werk aanzitten, maar ze is gestyled als Cruella de Ville, met een stukje ontploft kerst engelenhaar op haar hoofd en de gelaatsuitdrukking van een poserende "real doll" (de een na laaste foto) en daar kan het meisje niks aan doen, zo is ze gestyled en gevraagd te poseren. Het is puur de artistieke wansmaak en zeker niet het model, mocht daar nog twijfel over bestaan.

daarnaast is de exposure naast haar haar links veels te scherp belijnd na mijn smaak, vooral met de paar haren die er uiterst links nog weer uitspringen, dat ziet er dus echt uit als een mislukt geshopped vlak..
JBL PRX Power!

J.A.F._Doorhof

#1865
@raphie,
Bij deze een officiële waarschuwing.

Inderdaad kritiek mag, echter ten eerste heb je van dit soort dingen niet de volledige kennis, maw je weet niet wat op dit moment wel of niet "in" is.
Daarnaast kun je het ook normaal zeggen, zoals jij het omschrijft is overdreven kwetsend en belachelijk.
Bij een volgende uitbarsting zoals deze, waar je geen rekening houd met hoe iets over komt bij een ander kun je een tijdje in de wacht.

Je kan dingen ook op een andere manier zeggen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raphie

Quote from: J.A.F._Doorhof on June 20, 2012, 14:27:21
@raphie,
Bij deze een officiële waarschuwing.

Inderdaad kritiek mag, echter ten eerste heb je van dit soort dingen niet de volledige kennis, maw je weet niet wat op dit moment wel of niet "in" is.
Daarnaast kun je het ook normaal zeggen, zoals jij het omschrijft is overdreven kwetsend en belachelijk.
Bij een volgende uitbarsting zoals deze, waar je geen rekening houd met hoe iets over komt bij een ander kun je een tijdje in de wacht.

Je kan dingen ook op een andere manier zeggen.
ok, duidelijk.
JBL PRX Power!

eduard

De fotos zijn niet geheel mijn smaak maar op zich vind ik de 3de nog wel wat hebben.

J.A.F._Doorhof

Een zeer korte sessie in de "bijna" regen, en een meertje.
1.

2.

3.

4.


www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

vieze freddie

1! filmisch! :worship:
4 is te gemaakt
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

skyfox

Ik vind de kleurzweem op de foto's heel mooi. Daardoor lijken ze wat ouder. En foto 1 doet inderdaad wel heel filmisch aan, mooi gedaan! Kan het kloppen dat de oever in foto 2 net niet helemaal recht staat? Of kijk ik nu gewoon scheef  :D
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

skyfox

Bij deze een viertal foto's die ik gemaakt heb op de Zoom Experience beurs te Nieuwegein. Dat was voor het eerst dat ik professionele modellen kon fotograferen. Helaas was ik natuurlijk niet de enige, maar heb me wel uitgeleefd!

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

J.A.F._Doorhof

Heb de oever niet gechecked bij deze.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

GTDesign


J.A.F._Doorhof

Let op licht in de ogen.
Accent had iets meer aan de zijkant gemogen, staat nu iets te ver naar achteren en een stopje lager waardoor het haar minder "aangezet word".
tevens vreemd "krul/knoop" in het haar (rechterkant als je er naar kijkt).
Let ook op de duimen, niet verkeerd maar vaak net iets mooier als je ze niet wegstopt, maar goed soms kun je niet overal op letten (gebeurt mij ook veels te vaak :D)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"