Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Een paar van de afgelopen week :

1.


2.


3.


4.


5.


MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Roger Black


lestat1234

Mooie meid, maar wat een verschrikkelijke tatoeage zeg :)
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

donaldk

Jammer dat ze dat fraaie huidje zo heeft verminkt. Met dat bijna dood ('te hard') gebleekte haar moet je goed opletten, bij foto 2 begint het bijna op touw te lijken, door het felle en hardere/directere licht. In daglicht zie je het ook regelmatig bij meiden dat dood touw effect, iets zachter en vooral ook minder monotoon bleken werkt gewoon beter, in zo'n fotoshoot kun je dat goed oplossen met licht, zoals je laat zien in de andere fotos.

Erik

Dat is toch geen tatto? 2 lullige vleugeltjes maar.
Een "sleeve" dat is pas een tattoo  :pompom:
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

donaldk

Wat maakt 't uit, ze kan net zo goed helemaal onder zitten, eenmaal bedorven :sarcasm:.

peterrr

tja, ...
Prachtige meid mooie foto`s...zonde van die plaatjes idd.
(maar dat vind ik )

grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Erik

#1407
Vind je? Ik vind het een prachtige vrouw met of zonder tattoo's. Mooie foto's ook behalve die laatste die vind ik wat tuttig zo van ik ben een lief klein meisje van 8 jaar. Yep eerder 18 ;D
Die 1e en 3e zijn favoriet hier.


Quote from: donaldk on January  7, 2011, 20:48:34
Wat maakt 't uit, ze kan net zo goed helemaal onder zitten, eenmaal bedorven :sarcasm:.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

donaldk

#1408
Ja, dit soort zelfverminking vind ik erg onaantrekkelijk. Doorboringen vind ik ook niet aantrekkelijk, liefst heeft 'ze' ook nog intakt zijnde oorlelletjes, maar die vrouwen zijn echt zeldzaam.

Foto 1 inderdaad, mooi wit is niet lelijk;-).

Ronin79

Sommige tatoo's kunnen best mooi wezen, ook bij een vrouw.
Maar ze kunnen ook ordinair overkomen.

Die vleugetjes op haar rug storen mij totaal niet.

Mooie foto's  ;)

GTDesign


Erik

De makeup was in ieder geval weer goed verzorgd.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

denoontje

#1412
ragscherp, alleen jammer van die mascara balletjes, de hele wimper is onnatuurlijk zo

Erik

Je hebt betere ogen dan ik.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

GTDesign

Het valt me op dat er steeds weer opnieuw commentaar word gegeven, zowel op de foto's van Frank, maar ook op die van mij, waar als je als fotograaf zelf vrij weinig aan kunt doen.
Bv zo'n Tatoo, tja het zit er nu eenmaal en je kunt deze er gewoon niet ff vanaf schrapen voor een shoot. Of de make up...ze smeren gewoon graag. Ik probeer mijn werk natuurlijk zo goed mogelijk te doen en als de dames zichzelf verminken moeten ze dat natuurlijk zelf weten.

denoontje

Hoi GT

Niet dat ik zo´geweldige fotograaf ben en zeker niet mbt portretten, maar
klinkt wellicht beetje bot maar dit alles is toch mede part of the job mbt portretfotografie?
Voor mij zou het hele plaatje moet kloppen. Die make-up leidt mij in iedergeval af van de rest van de foto.
En dat zou toch niet de bedoeling mogen zijn neem ik aan.
Zeker bij portret en stdiofotografie heb je mijn inziens de tijd om alles te perfectioneren incl licht, mak-up kleding etc.
Dit in tegenstelling tot bijv wildlife.


Wat wil je dan graag horen als je de foto hier plaatst?


GTDesign

Wat ik graag wil horen ? Zowel pos. als negatieve reacties over de technische kant van de plaat.
Ik zie het als foto beoordeling en niet als model beoordeling.

eddy135

Die wimpers hadden misschien nog eens geborsteld kunnen worden, maar afleiden doet 't bij mij iig. niet.
De hele make up is gewoon flink aanwezig, zoals gebruikelijk bij dit soort foto's.

Mbt tattoo's; daar heb je als graaf idd weinig vat op; is idd gewoon een gegeven.
Vind zelf tattoo's geen verminking, maar versiering, en over smaak (ook op dat vlak) valt niet te twisten.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

donaldk

Quote from: GTDesign on January  9, 2011, 12:30:50
Het valt me op dat er steeds weer opnieuw commentaar word gegeven, zowel op de foto's van Frank, maar ook op die van mij, waar als je als fotograaf zelf vrij weinig aan kunt doen.
Bv zo'n Tatoo, tja het zit er nu eenmaal en je kunt deze er gewoon niet ff vanaf schrapen voor een shoot. Of de make up...ze smeren gewoon graag. Ik probeer mijn werk natuurlijk zo goed mogelijk te doen en als de dames zichzelf verminken moeten ze dat natuurlijk zelf weten.


Tja, dit is geen pbase!

Wij zijn simpele zielen die nou eenmaal niet als een fotograaf kijken.

Overigens mijn opmerking over de belichting kun je wel zo opvatten, werkt niet optimaal met dat stevig gebleekte haar van het model in plaatje twee (geklede), de strijklichten in combinatie met het lossere haar werkt duidelijk beter. De onechte pose in de laatste plaat doet het model geen goed, heb modellen dat beter zien doen, dus of ik deze had geselecteerd...

Overigens kun jij als fotograaf wel kiezen deze verminking te tonen of niet (laatste plaat de rug iets meer gedraaid en je ziet 'em niet meer), voor je vrije werk ga je ook zelf over je modelkeuze.

J.A.F._Doorhof

Misschien wilde het model ze juist wel op de foto omdat ze er net een week of twee op zitten ?

Maar goed je zegt het zelf al, je bent geen fotograaf ;)
En iedereen doet zijn eigen ding natuurlijk.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

donaldk

Ja, maar dan moeten ze ook niet klagen dat wij opmerken dat wij het niet fraai vinden, dat je statement wordt weersproken.

Erik

Zoveel mensen, zoveel smaken. Als je de een een plezier doet met A heeft de ander liever B. iedereen tevreden krijgen lijkt me knap lastig.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

peterrr

Maar blijf vooral ze posten,

De meeste vind erg mooi, ( ben fotografisch leek) maar we zijn ook " Man" daar doe je niks aan...
Dus de foto's met vrouwelijk schoon daar beginnen wat andere voorkeuren/smaak/genen mee te spelen. ::)

Dus Frank en Gt...... :clapping:

Blijf ons verblijden.

Grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Ronin79

#1423
Handjes wel op het toetsenbord houden he ?
En niet met de 'muis' spelen  :blink:  ;)



peterrr

Hee..
Wat denk je nou...alles in het nette

Ik heb dochters in "de" Leeftijd 

Staan in deezz rubriek... ;)


Grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2