Den Bosch en omstreken

Started by denoontje, May 20, 2009, 20:27:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

advr

nou, gewoon lekker een paar uurtjes luisteren en kletsen toch ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

RalphH

Ja joh, ik riep maar wat  8).
Heb r zin in.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

advr


Was erg gezellig gisteren, voor mij een beetje kort maar dat mocht de pret niet drukken ;D

lekkere set en heerlijk genoten van surround, koffie en beelden!

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

Kiezen we net dat weekend met dat mooi weer...
maar dat mocht de pret niet drukken...
In ieder geval niet zo heet als op mijn zoldertje ;-)

Leuk en boeiend weer eens ander set te zien en te horen.....
Die BK doet zijn werk in ieder geval!
(arme buren)
Ik vond de tannoy's icm pure direct op de marantz set een prima sound neerzetten.
De HTpc kon ook een prima beeld toveren op de flat.


Tja ad,  iets te snel weg...je hebt de brabantse worstenbroodjes gemist!
Jammer dat Life het op de HTpc niet wilde draaien, had die wel eens willen zien op een flatscreen.


RalphH

#79
Was gezellig heren, leuk om eens wat mensen van het forum te ontmoeten.
Inderdaad jammer van Life, had die ook graag gezien. Zal de boel eens updaten hier en 'm dan zelf aanschaffen, ben toch wel erg benieuwd.
Ook weer wat leuke nieuwe muziek gehoord, dus helemaal top.

Wat de buren betreft, ik had 'm gisteren wel ietsjes harder staan als normaal en zolang ze denken dat het hun eigen wasmachine is valt het allemaal nog wel mee  ;).

Thuur, laat nog ff weten hoe Within Temptation was.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

WT  ben ik nu net van terug en dit was eeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuuuuuggggggggggggggggg gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffffff

Ik had een mooie plek, op 2/3 achterin en in het midden.
Het geluid heb ik in dit theater nog niet zo goed gehoord, dus ik heb erg genoten.

Sharon was ook goed bij stem.
Was mooi te zien hoe de liedjes klein bleven bij de akoestische setting en daarna werden de electishce gitaren ingeplugd voor het ruige werk.
Top dus


RalphH

Klinkt goed! Ze hadden dus ook nog een knal sessie er achteraan? Extra treat.
Altijd leuk zo'n mix. We zijn bij bij After Forever op de afstudeeravond van de zangeres (Floor) geweest. Wisten wij veel, hadden gewoon concertkaartjes. Het "speciale voorprogramma" bleek het afstuderen aan de rockacademie te zijn. Dus eerst veel klassiek en acoustisch (dwarsfluit) en daarna het "gewone" concert met de stekker erin. Erg speciaal was dat, vooral ook om te zien dat een bomvol 013 gehuld in het zwart volledig uit zijn plaat ging bij een stuk aria van een bepaalde opera.

De Epica DVD is inmiddels onderweg vanuit Meggiko. Mocht je er tzt een keer een rip van willen hebben dan hoor ik het wel. Maak ik er 2 en dan komen Ad en ik 'm wel persoonlijk afleveren  ;D.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

lol, dat mag altijd :D

Als jullie even data pm-en kan ik eens in de agenda kijken

T

advr

Quote from: RalphH on April 19, 2010, 18:03:56

De Epica DVD is inmiddels onderweg vanuit Meggiko. Mocht je er tzt een keer een rip van willen hebben dan hoor ik het wel. Maak ik er 2 en dan komen Ad en ik 'm wel persoonlijk afleveren  ;D.

Goed plan!! :coffee:

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Robke

Ik kon helaas niet aanwezig zijn, bij een eventuele volgende editie houd ik me aanbevolen. ;)

denoontje

mijn bios (nog) zonder naam kan er 4 herbergen, al is de zitpositie minder als met 2 :-P

RalphH

Deur staat hier altijd wel (spreekwoordelijk) open, dus een keer op de klep vallen, kan altijd.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

advr

Quote from: denoontje on April 19, 2010, 19:56:00
mijn bios (nog) zonder naam kan er 4 herbergen, al is de zitpositie minder als met 2 :-P

dat komt dan mooi uit ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

als het volgend weekend niet te warm is ;-) , heb ik wel een gaatje voor een m&g

RalphH

Klinkt goed, wanneer had je in gedachten?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

denk zaterdag, want zondag is f1

advr

#92
komende zaterdag kan ik niet.. pinksterweekend ook niet weekend erna kan ik de zaterdagmiddag wel.... ;)

oh nee de 29e ga ik luisteren in Breda bij Kharma... :baaa: :baaa:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

Quote from: RalphH on May  9, 2010, 15:06:02
Klinkt goed, wanneer had je in gedachten?

lukt het evt zaterdag?

Robke

Wederom heb ik geen tijd aanstaande zaterdag. :nopompom:

advr

zaterdag 5 juni misschien???
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Robke

Dat is de eerstvolgende vrije zaterdag voor mij, dat zou dus een goede datum zijn wat mij betreft. :)

advr

voor mij ook!
nu de andere 2 ook nog 8)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

RalphH

De 5e kan ik helaas niet.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje