Het grote B&W topic.

Started by Hertog_Martin, June 19, 2003, 22:09:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

HooKiPa

Allemaal leuke speakers, maar waar blijven de foto`s van de nieuwe aanschaf? ;)
Marantz SR7400,
Marantz DV4500,
B&W 201i (front),
Mission M3C1 (center), JBL XL1000 (rear), Mordaunt Short Premier 309W (sub), Philips 24PW6301, Furutech, Lapp, VdH, DIY UPT speakercable.

JCL

Helemaal mee eens! Zeker die Nautilus speakers en 600 serie zijn een lust / must voor het oog

hillie

600 serie? Je bedoeld de 700 serie?

JCL

Nee, die vind ik niet zo verschikkelijk mooi. Vooral de 603 en 604 zijn erg gaaf. Dan moet je ze niet in sorrento, niet in black ash maar in die andere hebben, weet niet hoe die heet. Zwarte voorkant en met jatoba kleurige houten panelen.

beunky

Foto's van mijn B&W's (ze staan naast immens grote Infinity Kappa's, ze lijken daardoor klein maar zijn nog altijd 91 centimeter hoog ;) ;D):

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

blue-eyes

Verdorie, das grappig!

Je hebt hetzelfde interieur als een niet nader te noemen vogel ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

beunky

Sterker nog, de foto's zijn van het interieur van die niet nader te noemen vogel, Blue ;) ;D
Daar zijn de foto's gemaakt ;D
Het waren zijn B&W's ;) ;D ;D ;D
En daarvoor in de plaats is een setje Quadrals gekomen (het is zijn kantoorset, met de Quadrals)...
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Magura

De N804 red cherry is binnen!!
Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

beunky

Gefeli!
Das genieten geblazen ;D ;D ;D ;D ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

blue-eyes

Quote from: beunky on March 26, 2005, 15:35:21
Sterker nog, de foto's zijn van het interieur van die niet nader te noemen vogel, Blue ;) ;D
Daar zijn de foto's gemaakt ;D
Het waren zijn B&W's ;) ;D ;D ;D
En daarvoor in de plaats is een setje Quadrals gekomen (het is zijn kantoorset, met de Quadrals)...

Goh, dat wist ik niet  >:D

:-*
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

beunky

Quote from: Blue-Eyes on March 26, 2005, 16:43:37
Goh, dat wist ik nietĀ  >:D

:-*

Jij wel, audiofiel klaarblijkelijk niet >:D >:D >:D >:D :-* :-*
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Audiofiel

Quote from: beunky on March 26, 2005, 16:54:20
Jij wel, audiofiel klaarblijkelijk niet >:D >:D >:D >:D :-* :-*
Ik weet van niets, ik ontken alles.  :o
Waar gaat het over. ???
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

JCL

Kan iemand mij uitleggen waarom er zoveel mensen OF 802 kopen OF 800 en haast nooit de 801. Tis dat ik lees dat iemand hier ze heeft staan (pics!) maar anders... Ook op hifi.nl lees je overal van mensen die 802 hebben (hoewel, een paar) eentje heeft een 800 (die set is ZO gaaf!) maar niemand heeft 801, ligt dit aan mij of wordt die ok veel minder verkocht?

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Muziekfreak

B&w 801s80 [komen deze maand YESSSZZ] In mijn bezit 802s80...je raad het al wordt ht

JCL

Quote from: Ht pioneer on July  8, 2005, 18:07:28
B&w 801s80 [komen deze maand YESSSZZ] In mijn bezit 802s80...je raad het al wordt ht

gaaf! Moet je zeker ff foto's van posten he! Wat heb je als versterking daarvoor? En ik neem aan dat je met 801s80 de 801D bedoeld?

Martin_M

Quote from: JCL on July  8, 2005, 19:19:42
En ik neem aan dat je met 801s80 de 801D bedoeld?

Nope. Een oudere generatie; matrixen
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

JCL

Quote from: Martin_M on July  8, 2005, 19:23:01
Nope. Een oudere generatie; matrixen

blijft mooi spul  ;)

Harry HT

#444
Hoi,

Ik kan niks vinden op het internet over de nieuwe serie b&w's speciaal voor HT, welke zijn afgeleid van de nautilus/800 serie.

Ook komt er een nieuwe speaker die gemaakt is van metaalachtig (alu. look) materiaal.

Wie weet meer?

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

myself

Quote from: Harry HT on July 14, 2005, 14:15:44
Hoi,

Ik kan niks vinden op het internet over de nieuwe serie b&w's speciaal voor HT, welke zijn afgeleid van de nautilus/800 serie.

Ook komt er een nieuwe speaker die gemaakt is van metaalachtig (alu. look) materiaal.

Wie weet meer?

Gegroet,

Harry
zijn dat niet de FPM series ? (te vinden op de B&W website)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

JCL

Ik weet het  niet, lijkt me meer op een soort sat achtig systeem ala VM1, iemand enig idee wat deze speakers mogen gaan kosten?

Harry HT

Hoi,
Quote from: myself on July 14, 2005, 16:16:47
zijn dat niet de FPM series ? (te vinden op de B&W website)
Nee, dat is niet het metalen model, de vormen zijn veel ronder.

@ JCL: hoe bedoel je sat achtig systeem? wat ik even snel in een tijdschrift zag waren geen satelieten

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

JCL

#448
Quote from: Harry HT on July 14, 2005, 18:58:47
Hoi,Nee, dat is niet het metalen model, de vormen zijn veel ronder.

@ JCL: hoe bedoel je sat achtig systeem? wat ik even snel in een tijdschrift zag waren geen satelieten

Gegroet,

Harry

Heel erg diep gaan ze ook niet, houd bij de kleinste ongeveer op bij dezelfde frequenties als de dat kleintje uit de LM serie, de grootste gaat tot 65 maar dat is nog steeds niet heel erg diep, toch? Is iig een setje waar je sowieso een subje bij moet hebben.

Harry HT

#449
Hoi,

Geen drol bijna te vinden over deze nieuwe series van B&W

- B&W CT800 Speaker System

- B&W XT serie (de XT4 gaan waarschijnlijk 2500 per set kosten)



Gegroet,

Harry


De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."