Het grote B&W topic.

Started by Hertog_Martin, June 19, 2003, 22:09:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

MJR

Dan toch maar liever mijn 804s! Die kostten me destijds minder dan de adviesprijs van de CM10!

En ik vind ze véééééél mooier, al is dat natuurlijk geheel persoonlijk! ;D
Primare pre30 - A33.2 - cd31 - B&W 804s

W.Otter

ik vind het helemaal niets! alleen die derde woofer spreekt me wel aan..
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Rene30

Pfeeeww, ben blij dat ik de B&W CM10's spuuglelijk vind anders had ik weer moeten upgraden :). Vrouwlief vind die toeters niks anders stonden hier wel 804Di's. Goedzo B&W !
Rotel RSP-1572 / Rotel RB-1572 / B&W CM7 -> B&W CM9

Softpower

#2153
Hmmm het onwerp kan me niet bekoren. Vind het niet in Balans. Dat vind ik met de 800 serie nu juist wel...

Maar dat is llemaal van ondergeschikt belang...

Als ze denderend klinken dan doen de looks er niet meer toe.
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

W.Otter

Quote from: Softpower on June 16, 2013, 15:26:50
Hmmm het onwerp kan me niet bekoren. Vind het niet in Balans. Dat vind ik met de 800 serie nu juist wel...

Maar dat is llemaal van ondergeschikt belang...

Als ze denderend klinken dan doen de looks er niet meer toe.

vind ik ook een van de meest rare opmerkingen.. als het denderend klinkt dan doen de looks er niet toe..
dus jij springt met het lelijkste wijf in bed omdat haar karakter zo denderend is :turn:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Softpower

Quote from: W.Otter on June 17, 2013, 17:08:10
vind ik ook een van de meest rare opmerkingen.. als het denderend klinkt dan doen de looks er niet toe..
dus jij springt met het lelijkste wijf in bed omdat haar karakter zo denderend is :turn:

Nee niet noodzakelijk om haar karakter maar wel om de wereldseks :D

echter vind ik karakter en goede seks vele malen belangrijker dan looks... Maar goed wie ben ik...

Sommige speakers zijn ugly as hell maar klinken zo goed dat je er gewoon niet omheen kunt.. Dus rare opmerking vind ik niet.. Waar draait t om bij het luisteren van muziek? Hoe ze eruit zien of hoe ze klinken?

Just my 2 cents
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

LeonArdusS

Quote from: Softpower on June 17, 2013, 23:58:21
Nee niet noodzakelijk om haar karakter maar wel om de wereldseks :D

echter vind ik karakter en goede seks vele malen belangrijker dan looks... Maar goed wie ben ik...

Sommige speakers zijn ugly as hell maar klinken zo goed dat je er gewoon niet omheen kunt.. Dus rare opmerking vind ik niet.. Waar draait t om bij het luisteren van muziek? Hoe ze eruit zien of hoe ze klinken?

Just my 2 cents


+1
Het oog wil natuurlijk ook wat maar wat doe je met iets moois als er verder geen bal aan is.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

W.Otter

er is genoeg om uit te kiezen, als ik moest kiezen tussen een lelijke luidspreker die geweldig klinkt of een prachtige luidspreker die iets minder klinkt dan kies ik voor de mooie luidspreker die iets minder klinkt. maar ook hier is het iets waar je verliefd op wordt, een vrouw hoeft van mij ook niet een 10 te krijgen maar ze moet wel wat hebben..

Ik denk ook dat veel kerels die gedrochten van luidsprekers kopen ook geen vrouw hebben om er een stokje voor te steken  :D

zit wel wat in je opmerking hoor maar bij mij staan de luidsprekers echt niet de hele dag aan en dus moet ik wel de hele dag tegen aan kijken..
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

JCL

Of die het in een apparte ruimte zetten. De speakers van Jean Sibelius zijn oer en oer lelijk, maar waarschijnlijk zijn het de beste speakers van het forum. Zolang je ze niet in je woonkamer zet maakt dat wel een verschil vind ik.

danielo

#2159
Ok ... terug naar topic dan maar. Vandaag was de dag dat de nieuwe speakers kwamen. Een setje 802diamonds en de htm2diamond. Eens kijken of deze gaan bevallen als alles beetje tot rust gekomen is. Zo eerst maar eens de eerste film doen. Wordt aangedreven door een denon avp en poa combi.

denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

knubbe

Bah wat mooi..
Sorry, pure jaloezie !
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

JCL

 :inlove:

Dat ziet er echt heel erg gaaf uit! Nog meer foto's?  :D

Lazybird

Ziet er strak uit gefeliciteerd :)
Jammer dat ik de 802DI niet kwijt kan anders zou ik het wel weten veel luister plezier.
Mola Mola Tambaqui Pre/DAC | Array Eind 2 x M10 | Oppo 95 Blu ray | Vivid B1 | Array Opal SilverGold interlinks | Array Topaz Netkabels|Cat 7E luidspreker kabel |

W.Otter

gadverdamme wat mooi!! :inlove:
jaloersmakend  :D komt de Denon niet wat tekort?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

danielo

#2164
Quote from: W.Otter on June 22, 2013, 19:30:16
gadverdamme wat mooi!! :inlove:
jaloersmakend  :D komt de Denon niet wat tekort?

Bedankt, Tekort wat? gewicht (combi is maar 90+ kilo) ?. Ze gebruiken de poa regelmatig voor demo's met de 800/802. De 3 fronts staan gebridged en geven dan gemeten +400 watt per kanaal lijkt me voldoende. De avp / poa is een pre/pro en losse 10 kanaals amp.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Raphie

jakkes wat een vervelende setup  :D
JBL PRX Power!

danielo

Quote from: Raphie on June 22, 2013, 19:39:35
jakkes wat een vervelende setup  :D

Ja past wel bij je avatar erg zwart bijna onzichtbaar in het donker en hier en daar wat gele elementen :). Moet zeggen dat ik alles donker probeer te krijgen voor het film kijken dus zullen de grills er wel op blijven.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

W.Otter

Quote from: danielo on June 22, 2013, 19:35:29
Bedankt, Tekort wat? gewicht (combi is maar 90+ kilo) ?. Ze gebruiken de poa regelmatig voor demo's met de 800/802. De 3 fronts staan gebridged en geven dan gemeten +400 watt per kanaal lijkt me voldoende. De avp / poa is een pre/pro en losse 10 kanaals amp.

Daniel.

gheheh niets gezegd  :clapping:
heel erg mooi en absoluut een droomset van mij!

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LeonArdusS

Quote from: danielo on June 22, 2013, 18:33:20
Ok ... terug naar topic dan maar. Vandaag was de dag dat de nieuwe speakers kwamen. Een setje 802diamonds en de htm2diamond. Eens kijken of deze gaan bevallen als alles beetje tot rust gekomen is. Zo eerst maar eens de eerste film doen. Wordt aangedreven door een denon avp en poa combi.


Kwijl, kwijl....wat een mooie shit man!!! :headbanging:
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

JCL

Quote from: danielo on June 22, 2013, 19:35:29
Bedankt, Tekort wat? gewicht (combi is maar 90+ kilo) ?. Ze gebruiken de poa regelmatig voor demo's met de 800/802. De 3 fronts staan gebridged en geven dan gemeten +400 watt per kanaal lijkt me voldoende. De avp / poa is een pre/pro en losse 10 kanaals amp.

Daniel.

En daarbij is de combi B&W/Denon ook nog eens prachtig! Als ik morgen heeeeel veel geld win dan zou ik het wel weten. Prachtige setup waar velen jaloers op zullen zijn. Ook het feit dat je het in een deticated ruimte kunt opstellen maakt dat het allemaal helemaal tot zijn recht komt  :)

W.Otter

heeft iemand nog een adresje waar ik een b&w CMC2 op de kop kan tikken? kleur gloss black..
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

JANJWJMC

Zijn er nog meer members hier die de B&W DB1 sub hebben?
Samsung 46D700, Mordount-short performance 6
Pioneer SC-lX90,B&W DB1,
Monitor audio Apex a40 center + 2x A10 achter

Dirk

Quote from: JANJWJMC on June 23, 2013, 20:35:41
Zijn er nog meer members hier die de B&W DB1 sub hebben?
volgens mij heeft member skoebiedoe hem ook.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Lord Elrond

Nice !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :worship: :worship: :worship:

blijft mooi spul B&W    :wub: :wub: :wub:
Atmos 5.1.4  setup Usher CP6311 > X-616 > 3 paar Usher S520 MkII
Marantz SR7011 en Marantz MM7025 , Sony BDP 800 MkI
Sub Yamaha

danielo

#2174
Quote from: JCL on June 22, 2013, 19:08:24
:inlove:

Dat ziet er echt heel erg gaaf uit! Nog meer foto's?  :D

Bedankt voor de aardige woorden allemaal, was een paar dagen weg (speakers kwamen precies 1 dag tussen zaken tripjes praag en milaan/como) vandaar geen reactie van mij.

Meer foto's ? rest is vrij saai, Als films draaien is het redelijk zwart. Maar hier een oude foto van wat voor de input van de speakers zorgt :

denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.