Wil jij van je hobby je werk maken?

Started by Stone, November 17, 2008, 10:03:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Stone

Van je hobby je werk maken. Het is voor veel mensen hun droom. Doen wat je leuk vind en er nog voor betaald krijgen ook. En als jouw hobby A/V is (en dat is het voor bijna iedereen op dit forum) dan is dit misschien jouw kans om van je hobby je baan te maken.

Ik werk als cad-tekenaar voor een bedrijf dat custom Audio/Video, Communicatie, Domotica, Beveiliging,IT installaties en volledige integratie daarvan in voornamelijk de (super)jacht industrie maakt. Nu heeft vorige week mijn collega cad-tekenaar per direct zijn ontslag ingediend. Wat betekend dat ik ineens twee keer zo veel werk te doen heb, terwijl mijn planning al vol zit tot minstens februari. Gelukkig zijn ze dan ook op zoek naar een nieuwe Cad-tekenaar om mijn te ondersteunen.  Dus ik dacht misschien is dit een functie waar mijn mede HT-Forumers interesse in zouden kunnen hebben. Je zou komen te werken met merken als Classé, Rotel, Linn, Sonance, Meridian, Velodyne, B&W, Crestron, Lutron, Kaleidescape, Lexicon, Mark Levinson en vele andere.

Wat zoeken ze;
Ervaring met CAD systemen
Affiniteit met audio/video en IT
Affiniteit met domotica en programmering daarvan is een pre
MBO opleiding
Communicatief vaardig
Geen 8 tot 5 mentaliteit
Stressbestendig
Nauwkeurig en oog voor detail

Wat bieden ze;
Fulltime dienstverband in de regio Rijn- en Veenstreek (ten noorden van Leiden)

Heb je interesse of vragen post even een reply of stuur mijn een PM.

P.S. We zijn ook altijd opzoek naar installateurs.




Deze topic is geplaatst met toestemming van J.A.F._Doorhof
Life does not stop and start at your convenience, you miserable...

garmtz


Stone

Life does not stop and start at your convenience, you miserable...

garmtz

Als endorsement/aanbeveling van mijn kant dan: PRACHT-bedrijf! ;)

johnhifi