Wil jij van je hobby je werk maken?

Started by Stone, November 17, 2008, 10:03:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Stone

Van je hobby je werk maken. Het is voor veel mensen hun droom. Doen wat je leuk vind en er nog voor betaald krijgen ook. En als jouw hobby A/V is (en dat is het voor bijna iedereen op dit forum) dan is dit misschien jouw kans om van je hobby je baan te maken.

Ik werk als cad-tekenaar voor een bedrijf dat custom Audio/Video, Communicatie, Domotica, Beveiliging,IT installaties en volledige integratie daarvan in voornamelijk de (super)jacht industrie maakt. Nu heeft vorige week mijn collega cad-tekenaar per direct zijn ontslag ingediend. Wat betekend dat ik ineens twee keer zo veel werk te doen heb, terwijl mijn planning al vol zit tot minstens februari. Gelukkig zijn ze dan ook op zoek naar een nieuwe Cad-tekenaar om mijn te ondersteunen.  Dus ik dacht misschien is dit een functie waar mijn mede HT-Forumers interesse in zouden kunnen hebben. Je zou komen te werken met merken als Classé, Rotel, Linn, Sonance, Meridian, Velodyne, B&W, Crestron, Lutron, Kaleidescape, Lexicon, Mark Levinson en vele andere.

Wat zoeken ze;
Ervaring met CAD systemen
Affiniteit met audio/video en IT
Affiniteit met domotica en programmering daarvan is een pre
MBO opleiding
Communicatief vaardig
Geen 8 tot 5 mentaliteit
Stressbestendig
Nauwkeurig en oog voor detail

Wat bieden ze;
Fulltime dienstverband in de regio Rijn- en Veenstreek (ten noorden van Leiden)

Heb je interesse of vragen post even een reply of stuur mijn een PM.

P.S. We zijn ook altijd opzoek naar installateurs.




Deze topic is geplaatst met toestemming van J.A.F._Doorhof
Life does not stop and start at your convenience, you miserable...

garmtz


Stone

Life does not stop and start at your convenience, you miserable...

garmtz

Als endorsement/aanbeveling van mijn kant dan: PRACHT-bedrijf! ;)

johnhifi

Hebben die niet ook een winkel in Leiden, met hifi apparatuur? Of zit ik er nou helemaal naast? Ik meen me te herinneren dat ik daar mijn DVD speler gekocht heb. Een Sony DV9000ES, plankmodel.
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Stone

Ja, en Nee. die winkel is opgericht door de opa van de directeur van het bedrijf waar ik werk, en is nu van zijn broer.
dus ja er is in winkel in leiden met de zelfde naam (en enige binding met het bedrijf), maar nee het is niet het bedrijf waar ik het over heb.
Life does not stop and start at your convenience, you miserable...

Jeriko

Das nou jammer dat het zo ver weg is, ik ben zelf ook cad tekenaar en mijn hobby is ook Audio en Video. Maar Leiden is voor mijn toch wel heel ver weg voor mij want ik woon bij Helmond dat is toch zo'n 158km en ben niet van plan hier weg te gaan.

Gr. Jeroen
Denon AVC-X4800H, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2/ Audioqiuest Dragonfly red en een Audio-Technica ATH-A7 hoofdtelefoon.

kippekop

Quote from: Jeriko on November 20, 2008, 19:06:07
Das nou jammer dat het zo ver weg is, ik ben zelf ook cad tekenaar en mijn hobby is ook Audio en Video. Maar Leiden is voor mijn toch wel heel ver weg voor mij want ik woon bij Helmond dat is toch zo'n 158km en ben niet van plan hier weg te gaan.

Gr. Jeroen

(reclametune in zijn hoofd) "Er gaat niets boven.... Helmond (?)"
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Stone

#8
QuoteDas nou jammer dat het zo ver weg is, ik ben zelf ook cad tekenaar en mijn hobby is ook Audio en Video. Maar Leiden is voor mijn toch wel heel ver weg voor mij want ik woon bij Helmond dat is toch zo'n 158km en ben niet van plan hier weg te gaan.

Gr. Jeroen

dat is inderdaad erg jammer. met het huidig verkeer op de A2 is dat niet echt een ritje die je graag 2x per dag wilt maken.
Life does not stop and start at your convenience, you miserable...

eddy135

Ach, ik woon dan wel in de buurt, maar kan weer niet met cad overweg (voor zover ik weet nooit geprobeerd ;D), terwijl alle andere 'eisen' wel aanwezig zijn.
Zo is er altijd wel wat...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Stone

eddy,

ik heb zelf nog nooit iemand gevonden die 100% bij een functie omschrijving past.
dus dat lijkt mijn niet iets dat een kennismakingsgesprek in de weg zou staan.
en daarnaast dit is niet de enige functie die momenteel open staat.

dus mocht je interesse hebben, stuur mijn dan een pm.
Life does not stop and start at your convenience, you miserable...

HJ

hee leuk zeg :)
je werkt ook voor de vries zeker?

Stone

je bedoelt De Vries Aalsmeer en De Vries Makkum? want dat zijn inderdaad klanten van ons.
Life does not stop and start at your convenience, you miserable...

Durk

leuke baan.. mijn buurman werkt bij marble en zit vaak op Antigua, Monaco etc..  :D
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

HJ

Quote from: Stone on November 25, 2008, 16:33:19
je bedoelt De Vries Aalsmeer en De Vries Makkum? want dat zijn inderdaad klanten van ons.

yep, kom je collega's (en jou dus misschien ook)regelmatig tegen daar :)
wel leuk werk lijkt me en gave projecten ook.