Welke BD speler?

Started by reza, October 23, 2008, 13:58:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fca

Moviemax heeft een leuke blu ray aktie.
Een Samsung BD-P1500 en 10 blu ray films voor € 299,00

MLCinema

Die is 340 euro geloof ik. De Pana 55 is 450 euro.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

reza

Allemaal boven mn budget ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

ksi

Zou voor de p1500 en/of p2500 gaan (zeker voor de kerst zal die laatste nog wel wat dalen qua prijs).
P1500 is 200 euro en is ongeveer laagst geprijsde BD-live speler.
S300 is alternatief rond zelfde prijs.

Veel meer keus heb je nog niet echt, goedkope chinese spelers zullen wel na de kerst hiero komen.

ome subtilieco

als hij binnen is race ik wel effe jou kant op want Papendrecht is bijna om de hoek,
altijd leuk om bij een ander te kijken/luisteren.

reza

Quote from: ome subtilieco on October 29, 2008, 08:29:00
als hij binnen is race ik wel effe jou kant op want Papendrecht is bijna om de hoek,
altijd leuk om bij een ander te kijken/luisteren.



Gezellig :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

MLCinema

Quote from: ksi on October 29, 2008, 08:24:27
Zou voor de p1500 en/of p2500 gaan (zeker voor de kerst zal die laatste nog wel wat dalen qua prijs).
P1500 is 200 euro en is ongeveer laagst geprijsde BD-live speler.
S300 is alternatief rond zelfde prijs.

Veel meer keus heb je nog niet echt, goedkope chinese spelers zullen wel na de kerst hiero komen.

S300 zou ik niet aanraden. Zo traag als dikke stront door een trechter. Dan vind ik de Samsung een veel betere speler.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

THX-UltraII

kijk ook eens op marktplaats voor een 2e hands ofzo; dan kom je met 250 euro al een heel eind voor een goede speler.

Enne, die vrienden van jou moeten maar een GOED gaan luisteren naar het verschil tussen DD/DTS en TrueHD/DTS-ma en PCM lossless. Op papier is het verschil al ENORM GROOT, maar na het horen van het verschil op een goede set WIL je geen DD/DTS meer hoor, geloof me......

remon123

ik heb wel een samsung bdp 1000 te koop iets voor jou?
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

Perfectionist

Panasonic BD30 of 35 heb je rond de 300 euro. Beide testwinnaar in dit segment bij What Hifi.
Een beter forum begint bij jezelf.

reza

Quote from: remon123 on October 29, 2008, 15:55:53
ik heb wel een samsung bdp 1000 te koop iets voor jou?



Wat is de prijs?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Fransvis

Heb gisteren de BDP-S350B besteld voor 245 euro inclusief verzending. Morgen wordt ie aangeleverd.

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Fransvis


riwi

Is de Oppo er nog niet? Dat lijkt me ook een mooie speler te worden tegen waarschijnlijk niet al te veel geld.

reza

Riwi had je mn PM nog gehad? Mn com deed raar vanmiddag.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

riwi

PM gehad. Had nog geen tijd gehad te beantwoorden. Heb de hele week elke avond meet&greets geplanned staan. Net wezen eten bij malakka in Rotterdam met Searcher :)

reza

 ;D


Sorry hoor ik wist niet dat je boos werd ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Fransvis

Wellicht een overbodige vraag, maar stel hem toch : weet iemand of de discs van play247.com gewoon afspelen op de S350 ?

bmateijsen

Indien UK, dan altijd... indien US, dan ligt het aan de Regiocode en/ of deze echt regio gecodeerd is.

Quote from: Fransvis on November  1, 2008, 11:49:11
Wellicht een overbodige vraag, maar stel hem toch : weet iemand of de discs van play247.com gewoon afspelen op de S350 ?

fca

Quote from: Fransvis on November  1, 2008, 11:49:11
Wellicht een overbodige vraag, maar stel hem toch : weet iemand of de discs van play247.com gewoon afspelen op de S350 ?

Dit is voor jou en mooi link.

http://bluray.liesinc.net/

Of:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Blu-ray#Regiocodes

Alles uit de UK kan je afspelen in onze spelers.

kermit

Quote from: reza on October 29, 2008, 22:56:40
;D


Sorry hoor ik wist niet dat je boos werd ;)
Reza,
Hij schijnt echt boos te zijn ,geen reactie van Riwi. ;D
Straks mag je niet meer mee naar Grobi. ;D

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

kermit


reza

Gelukkig.

Heb je al een beamer? Nee zeker ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"