NAIM HDX netwerk/harddisk speler binnen bij Beter Beeld & Geluid

Started by garmtz, September 4, 2008, 12:32:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

garmtz

HDX Hard Disk Player

Na een aardig tijdje wachten is hij dan nu binnen bij ons: de NAIM HDX netwerk/harddisk speler!

NAIM's allereerste harddisk speler is de ideale bron voor muziekliefhebbers die hun muziek makkelijker toegankelijk willen maken, danwel via de interne harde schijven (één operationeel, één backup), danwel via een lokaal netwerk.

De HDX is een hoogwaardige netwerk muziekspeler, die streamen van muziek vanaf een NAS (externe harde netwerkschijf) of USB stick mogelijk maakt, maar die tevens uw CD's kan opslaan met het grote voordeel dat hij zich zeer gemakkelijk en flexibel laat bedienen. Hij maakt exacte duplicaten van uw originele opnames door ze bit voor bit met elkaar te vergelijken. De HDX zorgt ervoor dat ze veilig zijn opgeborgen, geïndexeerd worden en daardoor gemakkelijk teruggevonden kunnen worden. Uw gehele muziekcollectie is binnen no-time onder handbereik!



Kom hem snel beluisteren bij ons!

hifiman

Hee, misschien is dit wel wat voor mij  :) Ik zal mij komend weekend eens verdiepen in dit apparaat!  8)

Wat kost tie Garmt?

Durk

wat voor ab zit er bij? iets in de vorm van sonso? Is hij uberhaupt via netwerk te bedienen?
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

EdoE

Quote from: Audioloog on September  4, 2008, 12:36:20
Wat kost tie Garmt?

Ik heet geen Garmt, maar de prijs begint met een zes en is hoger dan 700 euries.  :P

garmtz


garmtz

Quote from: Durk on September  4, 2008, 12:38:00
wat voor ab zit er bij? iets in de vorm van sonso? Is hij uberhaupt via netwerk te bedienen?

Er zit een uitgebreidere NAIM a.b. bij zonder display. Hij is uiteraard via het netwerk te bedienen, via iedere browser. Dus danwel met een laptop, danwel Internet tablet etc. Of je telefoon! ;)

hifiman


garmtz

Nog even een link naar meer informatie van de NAIM site:

http://www.naim-audio.com/products/hdx.html

En een foto met daarop de a.b.:


Harry HT

Hi Garmtz,
Quote from: garmtz on September  4, 2008, 12:32:28
HDX Hard Disk Player

Na een aardig tijdje wachten is hij dan nu binnen bij ons: de NAIM HDX netwerk/harddisk speler!

Kom hem snel beluisteren bij ons!
Hoeveel anders klinkt ie dan de netwerk spelers van Linn?

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."


garmtz

Quote from: Harry HT on September  4, 2008, 13:03:42
Hi Garmtz,Hoeveel anders klinkt ie dan de netwerk spelers van Linn?

De HDX klinkt als een NAIM, de Linn's als een Linn... ;)

fireman

Kan je deze ook als voorversterker gebruiken?

[edit] Hmmm... keek net verder, maar volgens mij niet.
NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

bmateijsen

Quote from: Fireman on January 23, 2010, 08:52:01
Kan je deze ook als voorversterker gebruiken?

[edit] Hmmm... keek net verder, maar volgens mij niet.

De Naim HDX heeft geen voorversterker functie.

Groet,

Bjorn