Meet & Greet, VAD show 2008: 18 & 19 oktober

Started by Harry HT, July 28, 2008, 17:34:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Kom je ook naar de meet & greet?

Leuk, ik kom zaterdag
Leuk, ik kom zondag
Leuk, welke dag weet ik nog niet
Helaas geen tijd
Pfff... moet dat?
Nee

Linked Events

neverywhere

Quote from: tiptop on October 20, 2008, 19:32:12
Yep :)


Hmmm...moet ik me maar eens gaan inlikken bij een handelaar....of een pers badge aanschaffen.
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

tiptop

 ;D LOL

Of gewoon bij een dealer gaan solliciteren. 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

advr

Quote from: tiptop on October 20, 2008, 19:12:29
Vandaag weer even geweest. :)

Wat een verschil zeg :o

Lekker rustig en het klonk allemaal veeeel beter.

Siltech was heel erg goed (aardige man, meneer Van de Kley!).



ik had ook kaartjes kunnen krijgen maar geen tijd helaas. :P
volgend jaar ga ik het doen! ;D

Siltech vond ik ook erg goed en inderdaad dhr van der Kley is aardig en kan heel goed uitleggen. Dat viel meteen op. O0


Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Ghosty J

Ben zondag ook even heen geweest
miste alleen wel bij een set van BBG een kleine sub

daarin tegen maakte ze het bij Epson tent weer helemaal goed
een mooie dame die champagne inschonk lekkere hapjes en een Velodyne DD15 die goed was ingeregeld!

ik heb me ogen uitgekeken en ook sommige sets ook gehoort van nou als mensen dat mooi vinden weet ik het ook niet meer.
wat mij het meeste tegen viel was die platenspeler van 100.000.- wat een slecht geluid kwam daaruit zeg kon merken dat de plaat niet schoon was.
ze lieten eerst de cd horen dat klonk echt geweldig toen starte hij de plaat en direct liep meer dan helft van de mensen de ruimte uit... NEXT dacht iedereen ;)

toen we in de auto zaten ging het eerste half uur wel ff de autoradio uit..... wat klinkt dat ding toch slecht na zo'n middag je oren verwennen! ;D

Meet & Greet heb ik helaas niet gehaald daar ik er pas om half 3 was!
misschien volgend jaar wel!
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Spacebass

#154
.

Audiofiel

Prachtige foto's, Spacebass! 8)

Al weer stukken fraaier dan de mooie platen die je vorig jaar maakte. Je bent echt een stuk verder! :o

Mooi om te zien dat jij je plaatjes steeds zo 'schoon' krijgt. Het lijkt net alsof er niemand op de beurs was en jij in je eentje rustig foto's kon maken. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

wil

Héél fraaie foto's...  :o
Zoals wel vaker komen er componenten in voor die ik gemist heb  :-\ Volgend jaar weer beter opletten...

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

garmtz

WOW! Gave foto's weer SB!!! Echt absoluut professioneel niveau! Ik denk dat hifi.nl flink zou likkebaarden als ze je foto's zouden bekijken... ;D  Geen aspiraties als hifi.nl hoffotograaf? Kan Jiri zich gaan toeleggen op de functie van hoffilmer... :)

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

advr



zeer mooie foto's Spacbass ;D

je merkt ook meteen dat Garmt niet te fotograferen valt 8) 8)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Harry HT

Hi SpaceBass,

Toppie je foto's  O0

De foto van de hal met de deurscharnieren vind ik  8) Kleurijke foto's ook  8)

@ Ad: Op de foto zie je het moment dat Garmtz en ik ons afvroegen wat nu de bron was van deze goedklinkende set, we zagen geen cd- of platenspeler  ???

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Ghosty J

Mooie foto's je was zeker na sluitingstijd op de beurs ;)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

tiptop

Van sommige lijkt het net of je ze uit een magazine hebt gekopieerd. :o

Heel erg mooi. 8)

@Wil.

Nu herken ik je pas weer :-[ Je had altijd die pinguin in je avatar.  :D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Jimmy Conway

Wow Spacebass 8) waanzinnig wreed uitgevoerd man!

Respect... Ik zag zelfs een gozer die jouw professionele fotospullen droeg daar op die VAD show! :o

Spacebass

Bedankt voor de complimenten jongens! 8)


Quote from: Jimmy Conway on October 22, 2008, 22:26:04
Respect... Ik zag zelfs een gozer die jouw professionele fotospullen droeg daar op die VAD show! :o
De volgende keer zal ik hem de hele dag laten sjouwen en neem ik ook een statief mee ;D
Dan wordt het helemaal ellende om door die mensen massa heen te wurmen  ;D

-madison-

Prachtige foto's :o Die kunnen zo de bladen in 8)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

hulskof

Het is al gezegd, maar eh.... Superfoto's.  :D


Joris1971

Complimenten voor de ontzettend mooie foto's!

advr

Quote from: Harry HT on October 22, 2008, 13:20:20

@ Ad: Op de foto zie je het moment dat Garmtz en ik ons afvroegen wat nu de bron was van deze goedklinkende set, we zagen geen cd- of platenspeler  ???

Gegroet,

Harry
Hoi Harry,

Is dat echt zo, ik had Kees Jan al meteen zien zitten 8) 8)
Die is al lang bezig met muziek servers. Heb eens de DS Klimax gehoord... ook erg leuk en duur. :o

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Harry HT

Hi,
Quote from: advr on October 23, 2008, 20:52:33
Is dat echt zo, ik had Kees Jan al meteen zien zitten 8) 8)
Die is al lang bezig met muziek servers. Heb eens de DS Klimax gehoord... ook erg leuk en duur. :o
:) Toen wij binnenkwamen was het klepje van het meubel gesloten, waarachter de linn stond opgesteld.

De Linn klonk zeker goed, de netwerkspeler van Naim klinkt ook erg goed. De prijs van de hardware is misschien niet "overtuigend" genoeg om aan het rippen van cd's te beginnen  ;), maar de technische ontwikkelingen gaan de goede kant op  :)

Gegroet,

Harry

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

bmateijsen

De akurate DS is dan veel toegankelijker... 90% van de prestaties tegen 1/3 van de prijs. ;).
Tenzij je een set hebt waarin je de Klimax DS kan verantwoorden.

Quote from: advr on October 23, 2008, 20:52:33
Hoi Harry,

Is dat echt zo, ik had Kees Jan al meteen zien zitten 8) 8)
Die is al lang bezig met muziek servers. Heb eens de DS Klimax gehoord... ook erg leuk en duur. :o

Ad.

advr

Quote from: bmateijsen on October 23, 2008, 22:41:39
De akurate DS is dan veel toegankelijker... 90% van de prestaties tegen 1/3 van de prijs. ;).
Tenzij je een set hebt waarin je de Klimax DS kan verantwoorden.


Hoi Bjorn,

Tja, zo'n Akurate DS is natuurlijk ook geweldig. Die wil ik wel eens vergelijken met mijn NS combi.  ;D
De Akurate is ook gebalanceerd aan te sluiten, is ie van binnen ook gebalanceerd?

Als ik een Akurate ga aanschaffen dan kan het wel eens zijn dat dat het einde van mijn cd speler wordt ;D ;D
Alleen heb je geen digitale ingangen meer, da's voor mij wel een vereiste. Ik moet mijn Tvix wel gigitaal aan kunnen sluiten.  :P

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

grendel

Hallo allemaal ik had  toegezegd om op de meet en greet te komen maar ik was deze hele week zo ziek als een hond.
Ben blij dat ik nu eindelijk weer achter de computer kan zitten, hele week op bed gelegen
Dus hierbij mijn excusses voor het af laten weten.
Hoop dat ik volgend jaar weer er bij mag zijn

mvg grendel ;D

ps Wat een mooie foto`s SB :P
Pioneer pdp-436xde--Denon pma-sa1--Pioneer dv-868avi--pioneer pl-505--DYNAUDIO  Contour 3.4 S L.E.--Monster z2 bi-wire--Kimber Hero interlink

Nikon d70s --Nikon 18-70--Sigma apo dg 70-300--Sandisk extreem 3, 1gig
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/grendel

wil

Quote from: tiptop on October 22, 2008, 17:11:44
@Wil.

Nu herken ik je pas weer :-[ Je had altijd die pinguin in je avatar.  :D
:D die komt wel weer een keer terug  ;)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

TheSpeedSkater

Mooie foto's! Welk nummer ben ik?  ;)

Welke camera en lens heb je gebruikt?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog