Untraceable

Started by svmnb, April 20, 2008, 18:57:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

svmnb


Nieuwe thriller met o.a. Diane Lane en Colin Hanks.

Seriemoordenaar ontvoert mensen en laat deze op spectaculaire manieren aan hun eind komen. Hoe meer hits zijn site krijgt, hoe sneller het slachtoffer sterft. Agenten van
de FBI Cybercrime afdeling proberen hem op te sporen, maar er vallen eerst wat slachtoffers.

Tot zover de feiten, nu mijn mening:
Dit is al 80 miljoen keer gedaan, elke wending zie je al mijlenver aankomen. Volgens mij heeft elke Hollywood studio een een afdeling die alleen wat namen van personages in een programma invoert op de stippellijn, waarna er een vers script uitrolt dat men na fabricage dan een thriller noemt.

De internet twist is ongeloofwaardig, het bijbehorende jargon lukraak bij elkaar gezocht en het acteerwerk standaard. Oké, kijken naar het gras dat groeit is mogelijk saaier, maar veel scheelt het niet.
Mijn waardering: 3/10
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

J.A.F._Doorhof

Ik vond het juist wel een goede film, waardering tussen de 7/8 van de tien.
Wel een beete SAW invloeden maar zeker niet verkeerd.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

squeek

damn ja, goeie ouderwetse thriller zoals er duizenden zijn, blijven toch steeds goed die dingen he  ;D diane lane is terug flink aant acteren, nu ook te zien in jumper!


greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

astrobart

jumper was nou niet echt een meevaller, wat een drama zeg die film, deze (untraceable) moet ik nog even bekijken.

paul groot

Dit was zeker geen slechte film.
Aan het bod komt ook de "honger" van groepen mensen, waaronder ikzelf, om een portie horror te zien.
Zo lang als het niet "echt" is tenminste, ben ik tegenwoordig ook een liefhebber.
Aardig dat deze ook eigenaardigheid (?) ook hier aan het bod komt.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=76505.0

gr
paul
Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.

johnhifi

Ik wil deze film dan ook graag eens zien.  >:D
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).