2e smartcard @home kost 30 Euro + kosten nieuw abonnement

Started by JeKa, April 2, 2008, 22:21:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JeKa

Vandaag belde ik naar @home om een 2e smartcard aan te vragen voor op de slaapkamer. Tot mijn zeer grote verbazing wist de telefoonist mij te vertellen dat ik dan een tweede abonnenment af moest sluiten en ook een smartcard moest aanschaffen voor 30 Euro!
Op mijn vraag waarom: Omdat ze te vaak bij de buren belanden.....
Oh ja, ook nog eens 15 Euro per jaar "administratiekosten". Komt natuurlijk een hoop administartie bij kijken en dan vooral ieder jaar opnieuw ::).

Kan @home dit zomaar maken? in mijn ogen onthouden zij mijn een product waar ik al voor betaal, namelijk mijn digitaal extra pakket.

flash1982

 denk als dat hun policy is dat je daar weinig tegen in kan brengen helaas, zal ongetwijfeld vast ergens met kleine lettertjes in het contract staan.

mischien heb je hier wat aan...

http://www.cardlink.nl/

Robbo

Enkele dagen geleden kreeg ik een mailing van @home dat ik voor 10 euro een 2e digitale ontvanger en smartcard kon krijgen. Verder 10 euro per jaar voor administratiekosten voor de smartcard.


Durk

volgens mij kun je je smartcard toch niet bij de buren gebruiken?? Er wordt toch een puls gezonden om je smartcard te activeren?
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

roland p

Quote from: Durk on April  3, 2008, 09:53:04
volgens mij kun je je smartcard toch niet bij de buren gebruiken?? Er wordt toch een puls gezonden om je smartcard te activeren?
Volgens mij weet die smartcard niet dat hij bij de buren op bezoek is? :D
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

JeKa

Quote from: Robbo on April  3, 2008, 08:46:09
Enkele dagen geleden kreeg ik een mailing van @home dat ik voor 10 euro een 2e digitale ontvanger en smartcard kon krijgen. Verder 10 euro per jaar voor administratiekosten voor de smartcard.



Zou je die mij een door kunnen sturen? Ben benieuwd hoe ze daar op reageren ;)

Ik mijn email adres via pm gestuurd

FFF

Wij hebben er ook 2... 2x 9,95 per maand...

Daarom heb ik @home internet er uit gegooit, associaal dat je voor op je slaapkamer een extra abo moet nemen.

Juridisch sta je niet sterk, niemand verplicht je ook om een 2de kaart af te nemen  >:D Gewoon een scart splitter en 3 meter scart kabel  :P ;D

DVDGuy

Ik heb in totaal 4 smartcards van @Home en die hebben mij tussen de € 9,95 en € 14,95 per stuk gekost.
Verder heb ik tot nu toe geen extra kosten, maar ik maak ook alleen maar gebruik van het basispakket.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

JeKa

Quote from: DVDGuy on April  4, 2008, 11:56:31
Ik heb in totaal 4 smartcards van @Home en die hebben mij tussen de € 9,95 en € 14,95 per stuk gekost.
Verder heb ik tot nu toe geen extra kosten, maar ik maak ook alleen maar gebruik van het basispakket.

Voor het basispakket hoef ii volgens mij ook niet te betalen. Het ging om het aanvullnde pakket. De card is inderdaad in prijs verhoogd van 15 naar 30 Euro

Meeuwtje

€ 0,50 per maand bij Multikabel voor een 2e Smartcard.

Bas
Pana 65GZW954 / Denon X4700 / Rotel 1565 / CXUHD 4K HDR / Zidoo Z9X / Dune Real Vision / B&W 683 s2 / B&W htm61 s2 / B&W 685 s2 / B&W asw610 / SVS Prime Elevation (Atmos)

DVDGuy

Quote from: JeKa on April  4, 2008, 11:58:53
Voor het basispakket hoef ii volgens mij ook niet te betalen. Het ging om het aanvullnde pakket. De card is inderdaad in prijs verhoogd van 15 naar 30 Euro

Vorige week nog één gekocht voor € 14,95 bij Mikro Electro in Bergen op Zoom; is die verhoging soms per 1/4 ingegaan?
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

tijse400

knap waardeloos, wilde laatst wel overstappen naar digitaal met telefoon en internet( heb al internet) aanbieding met gratis decoder, maar dat bleek net verlopen te zijn en alleen voor nieuwe klanten nog te gelden.

ik kreeg te horen dat er wel weer zon aanbieding zou komen.. ik wachten. en nu wordt dus dat startpakket 2 keer zo duur...  dat gaat wel de verkeerde kant op met @home als je het mij vraagt. nog even en ik heb geen interesse meer.
Philips 42PFL5028/h12| EPSON TW2900
DENON AVR 2307 | SONY PS3 | Sony VPL ES  |2*Xbox | Benq 8700
Front SS-SR12 -Center SS-CN14 -Rear SS-SR12)
Alles is te koop!

JeKa

Quote from: DVDGuy on April  4, 2008, 12:03:08
Vorige week nog één gekocht voor € 14,95 bij Mikro Electro in Bergen op Zoom; is die verhoging soms per 1/4 ingegaan?

Sorry, weet ik niet. Hij vertelde alleen dat ze in prijs waren verhoogd.

Quote from: tijse400 on April  4, 2008, 12:33:09
knap waardeloos, wilde laatst wel overstappen naar digitaal met telefoon en internet( heb al internet) aanbieding met gratis decoder, maar dat bleek net verlopen te zijn en alleen voor nieuwe klanten nog te gelden.

ik kreeg te horen dat er wel weer zon aanbieding zou komen.. ik wachten. en nu wordt dus dat startpakket 2 keer zo duur...  dat gaat wel de verkeerde kant op met @home als je het mij vraagt. nog even en ik heb geen interesse meer.

Inderdaad. Over de kwaliteit ben ik wel erg tevreden, dus ik heb ook geen zin om over te stappen.

Quote from: FFF on April  3, 2008, 17:22:38
Wij hebben er ook 2... 2x 9,95 per maand...

Daarom heb ik @home internet er uit gegooit, associaal dat je voor op je slaapkamer een extra abo moet nemen.

Juridisch sta je niet sterk, niemand verplicht je ook om een 2de kaart af te nemen  >:D Gewoon een scart splitter en 3 meter scart kabel  :P ;D

Dan neem ik toch liever de smartcard 's avonds mee naar de slaapkamer.

SphinX


JeKa