Sonos problemen!

Started by audiofreak1, February 28, 2008, 20:35:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

audiofreak1

Ik heb bijna geen bereik met Sonos.

Heb de zonebridge aangesloten op een switch. Hier zit een PC en Internet op wat loopt via een netwerk.
De players zijn moeilijk te vinden op het sonos netwerk. Trek ik de internetkabel uit de switch is er vlugger een verbinding maar de reikwijdte van het systeem is max 10 mtr. Heb vanuit verschillende plaatsen het systeem geprobeerd te installeren maar het reikt niet ver. Ga ik met de controller lopen verliest hij zijn contact met de zonebridge. Wat doe ik verkeerd? Heb dit systeem nu op het werk staan. Heb het thuis geinstalleerd en daar werkte het 100% en een super bereik?

Graag hulp.
Marantz PM15, Marantz SA15, Marantz ST15, Sony RDRHX900, Mission M53, Audioquest Diamondback & Sidewinder, Hyperwire silverline speakerkabel

Criterionlover

#1
Draagbare telefoons op het werk ? Andere potentiele stoorzenders ?
Wijzig het kanaal  van de Sonos. Lost vaak het probleem op.  :)
T+A ; Sonos

Durk

kanaal van de sonos wijzigigen kan volgens mij niet..

als je ipv de bridge een gewone sonos aansluit op het bedrade netwerk, werkt het dan wellicht beter?
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

EdoE

Firmware van je switch (router) flashen?

Criterionlover

Quote from: Durk on February 29, 2008, 07:27:25
kanaal van de sonos wijzigigen kan volgens mij niet..



Ja hoor, bij advanced preferences kun je de wireless channel wijzigen: 1, 6 of 11
T+A ; Sonos

audiofreak1

Het probleem heeft zich opgelost, een draadloze speaker van Vivanco stond het signaal te verzieken. Na uitschakeling werd het bereik goed. Dank voor de reacties! :D
Marantz PM15, Marantz SA15, Marantz ST15, Sony RDRHX900, Mission M53, Audioquest Diamondback & Sidewinder, Hyperwire silverline speakerkabel