Audio-Rack

Started by lexhunt, June 27, 2011, 21:44:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lexhunt

Collega's

Misschien post ik dit hier verkeerd (let me  know) , maar ik ben op zoek naar het volgende.

Op dit moment staan mijn apparatuur in een houten tafeltje. Ik heb dit in het verleden eens zelf geschilderd, en het misstaat niet, maar mooi is anders.
Veel ruimte is er niet in de breedte en hoogte, dus ik ben wat beperkt hiermee, daarom staat de dvd speler op de UPC media box. En de reciever past er maar net in, een groter modelletje is niet mogelijk.

Ik ben nu op zoek naar een audio-rack waar ik mijn spul in kwijt kan. Ik ben alleen helemaal niet thuis in deze rekjes zowel qua merk, kosten en mogelijkheden.

Wat ik zoek is een rekje die je uit kan bouwen. Zowel in de breedte als in de hoogte.
Moet wel betaalbaar zijn en het liefst in een zwarte uitvoering, maar andere kleuren mogen ook (mits het past in de woonkamer.
Gezien de eis van het "uitbouwen" ga ik er van uit dat het een open rekje word.

Ik zie de reactie graag tegemoet.

gr

Marantz SR-7007
Monitor Audio RS8 X 2
Monitor Audio RS5 X 2
Samsung BD-P1600
Samsung 32 inch lcd
Infinity Classica CC-225

Miesepies

Ik heb nog een zwart rack van VTI staan, een BL404 (zoals het rack links van deze opstelling), ook gelijk aan die van XTZ (deze).

Alle lagen zijn los te stapelen, dus er zijn mogelijkheden tot uitbreiding.


denoontje

Ik heb een aantal van deze gebouwd = heel simpel
naar eigen idee te maken qua grootte, aantal planken, hoogt en uitbreidbaar
http://www.tnt-audio.com/clinica/flexye.html

lexhunt

@miesepies

Dit is wel ongeveer wat ik zoek, maar toch weer niet helemaal  ::)

De losse elementen zijn perfect, echter wil ik het opstellen 2 hoog, 2 naast elkaar zodat de center er bovenop kan.

Zover ik zie kan je de elementen niet los bestellen per verdieping of heb ik dat fout ?

gr

Marantz SR-7007
Monitor Audio RS8 X 2
Monitor Audio RS5 X 2
Samsung BD-P1600
Samsung 32 inch lcd
Infinity Classica CC-225

Miesepies

Vraag het eens bij Sonority Audio. Zij hadden het, toen ik over VTI informeerde, ook over losse modules, maar weet niet of dat nog steeds zo is.

Mijn set heeft 3 gelijke lagen en 1 lage bodem shelf. Dus ja, het zou wel handig zijn om 1 opzet erbij te hebben...misschien dat je nog ergens dit, of het XTZ rack 2e hands kan vinden ?

erik s.

wat is je budget? Creaktiv heeft zeer flexibele racks. BBG is dealer.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

lexhunt

Voor een nieuw rack, zat ik zo te denken aan max 400, tenzij het iets heel speciaals is.
Marantz SR-7007
Monitor Audio RS8 X 2
Monitor Audio RS5 X 2
Samsung BD-P1600
Samsung 32 inch lcd
Infinity Classica CC-225

Palu

Quote from: lexhunt on June 27, 2011, 21:44:32
Collega's

Misschien post ik dit hier verkeerd (let me  know) , maar ik ben op zoek naar het volgende.

Op dit moment staan mijn apparatuur in een houten tafeltje. Ik heb dit in het verleden eens zelf geschilderd, en het misstaat niet, maar mooi is anders.
Veel ruimte is er niet in de breedte en hoogte, dus ik ben wat beperkt hiermee, daarom staat de dvd speler op de UPC media box. En de reciever past er maar net in, een groter modelletje is niet mogelijk.

Ik ben nu op zoek naar een audio-rack waar ik mijn spul in kwijt kan. Ik ben alleen helemaal niet thuis in deze rekjes zowel qua merk, kosten en mogelijkheden.

Wat ik zoek is een rekje die je uit kan bouwen. Zowel in de breedte als in de hoogte.
Moet wel betaalbaar zijn en het liefst in een zwarte uitvoering, maar andere kleuren mogen ook (mits het past in de woonkamer.
Gezien de eis van het "uitbouwen" ga ik er van uit dat het een open rekje word.

Ik zie de reactie graag tegemoet.

gr



Ik heb nog een Target audio rack staan, met 5 planken, en een bovenplaat die voor draaitafel af te stellen is. Zeer goede staat, op spikes. Mag weg voor 125 euri.
GO FOR ARCAM
FINAL FULL RANGE ESL

MarcFR

Quote from: Miesepies on June 28, 2011, 20:53:26
Vraag het eens bij Sonority Audio. Zij hadden het, toen ik over VTI informeerde, ook over losse modules, maar weet niet of dat nog steeds zo is.

Mijn set heeft 3 gelijke lagen en 1 lage bodem shelf. Dus ja, het zou wel handig zijn om 1 opzet erbij te hebben...misschien dat je nog ergens dit, of het XTZ rack 2e hands kan vinden ?

Heb bij sonority audio al een aantal keer info gevraagd over een BLOK audio rack maar die gasten reageren nergens op.  >:(
Yamaha R-N803 D. Speakers B&W 707 S2 . Elipson Chroma 400 platenspeler. Audioquest Rocket 44 speakerkabel.

lexhunt

Quote from: Palu on June 30, 2011, 23:49:57
Ik heb nog een Target audio rack staan, met 5 planken, en een bovenplaat die voor draaitafel af te stellen is. Zeer goede staat, op spikes. Mag weg voor 125 euri.

Dank je wel, maar dit is niet wat ik zoek.

gr
Marantz SR-7007
Monitor Audio RS8 X 2
Monitor Audio RS5 X 2
Samsung BD-P1600
Samsung 32 inch lcd
Infinity Classica CC-225

lexhunt

Quote from: MarcFR on July  3, 2011, 11:06:06
Heb bij sonority audio al een aantal keer info gevraagd over een BLOK audio rack maar die gasten reageren nergens op.  >:(

Op mijn 1e mail werd snel gereageerd, maar op mijn 2e mail niet.

Ik geef het nog even, misschien vakantie tijd ??
Marantz SR-7007
Monitor Audio RS8 X 2
Monitor Audio RS5 X 2
Samsung BD-P1600
Samsung 32 inch lcd
Infinity Classica CC-225

MarcFR

Quote from: lexhunt on July  4, 2011, 13:32:43
Op mijn 1e mail werd snel gereageerd, maar op mijn 2e mail niet.

Ik geef het nog even, misschien vakantie tijd ??

Heb in de maand mei en juni contact gezocht,maar beide keren helemaal geen reactie.
Yamaha R-N803 D. Speakers B&W 707 S2 . Elipson Chroma 400 platenspeler. Audioquest Rocket 44 speakerkabel.

MovieMax

QuoteDank je wel, maar dit is niet wat ik zoek.

Type eens www.google.nl en vul in audio rack en druk bovenin op afbeeldingen. Post dan eens wat je ongeveer zoekt. Afgezien van de Ikea, Leen Bakker of Formido worden audio rekken toch snel enkele duizenden euro's.
KEF Reference 205 | KEF IQ2c | KEF Q55 | Velodyne DD-18 | Pass Labs X150.5 & X250.5 | JVC DLA-RS15 | Denon 3801 | LG 47LW570 | Viablue SC-4 silver & WBT | Oehlbach Blue Magic | Sommer 5.1 | Apogee Wyde Eye | Asus HDAV 1.3 deluxe | Harmony One | SQBox Touch | PS3 Slim | Ipad 2 | Airport Express | Auralex Gramma | Metrum Acoustics Octave DAC | Oehlbach NF 214 Master Set | AKG K 701

lexhunt

Quote from: MovieMax on July  4, 2011, 21:31:34
Type eens www.google.nl en vul in audio rack en druk bovenin op afbeeldingen. Post dan eens wat je ongeveer zoekt. Afgezien van de Ikea, Leen Bakker of Formido worden audio rekken toch snel enkele duizenden euro's.

Wat Miesepies aanbied, dat is ongeveer wat ik zoek. Echter moet het rack bij mij 2 bij 2 worden. Dus 2 breedt en 2 hoog. Mag ook bestaan uit 2 hoog en 2 breedt dmv lange planken ipv 2 losse 2 bij 1  :notify:
Marantz SR-7007
Monitor Audio RS8 X 2
Monitor Audio RS5 X 2
Samsung BD-P1600
Samsung 32 inch lcd
Infinity Classica CC-225

Staaled

Quote from: lexhunt on July  5, 2011, 08:57:46
Wat Miesepies aanbied, dat is ongeveer wat ik zoek. Echter moet het rack bij mij 2 bij 2 worden. Dus 2 breedt en 2 hoog. Mag ook bestaan uit 2 hoog en 2 breedt dmv lange planken ipv 2 losse 2 bij 1  :notify:
@ lexhunt

Ik heb mogelijk tzt wel een rack beschikbaar.
Creaktiv , zwart , buis zilver, 2 breed en 2 levels.

Pm me maar mocht je belangstelling hebben.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

erik s.

zoals ik al aangaf is Creaktiv een goede optie.
ook Solid Tech is flexibel en 2de hands een optie.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B