Sta je geparkeerd als je in de auto zit?

Started by spotmatic, December 10, 2007, 15:40:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

spotmatic

Mijn vader heeft me gevraagd een bezwaarschrift te schrijven in verband met een naheffingsaanslag parkeerbelasting. Maar eerst zou ik willen weten of dit bezwaar wel kans maakt cq. hout snijdt.

Wat is er gebeurd: mijn vader heeft een tijdje op een betaalde parkeerplek gestaan (zonder een kaartje te kopen bij de automaat), echter zonder de auto te verlaten. Hij zag een controleur bonnen uitschrijven, maar voordat deze bij de auto van mijn vader was reed mijn vader weg (mijn moeder was toen alweer ingestapt).

Een paar weken later viel de naheffingsaanslag op de deurmat. Nu wil mijn vader bezwaar aantekenen tegen deze naheffingsaanslag aangezien hij nooit uit de auto is geweest en dus, met zijn eigen woorden, feitelijk niet geparkeerd stond. Maakt hij hiermee een kans?

(Ik heb hier verder geen verstand van want ik krijg nooit verkeersboetes, noch naheffingsaanslagen, dus een ervaringsdeskundige ben ik niet ;D)
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

LexiconLogan

HAHAHA te grappig dit. Ik heb dit ooit mee mogen maken in mijn tijd als rechtenstudent. Het antwoord is; JA als je in de auto zit staat de auto ook geparkeerd. Zonder twijfel
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

spotmatic

Bedankt! Da's dan duidelijk, ik ga niet mijn tijd verdoen met het schrijven van een bezwaarschrift :)

Tip: hou je netjes aan de regels, dan krijg je ook geen boetes! Tenminste, meestal niet  ;)