24 season 7

Started by rijstfj, October 26, 2007, 00:16:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rijstfj


reMC

Quote from: rijstfj on October 26, 2007, 00:16:26
Hier alvast een starter voor de nieuwe serie


8) http://www.craveonline.com/filmtv/articles/04648929/all_new_24_season_7_trailer.html

Kan ik 'm veilig kijken zonder seizoen 6 te hebben afgezien (dat tot nu toe overigens tegenvalt) ???

jantje112

Als ik dit zie gaan ze het waardeloze seizoen 6 overtreffen! Daar valt ook niets meer aan te spoilen

reMC

Quote from: jantje112 on October 27, 2007, 10:42:38
Als ik dit zie gaan ze het waardeloze seizoen 6 overtreffen! Daar valt ook niets meer aan te spoilen

Dus jij vond 'm ook waardeloos? Ik heb nog zes afleveringen te gaan, maar het lijkt er nu dat de creativiteit op is :(

Paul Landsmeer

Seizoen 6 wordt algemeen beschouwd als zeer zwak, ook in de VS. Sutherland heeft er zelfs zijn excuus voor gemaakt tegenover iemand van AICN:

http://www.aintitcool.com/talkback_display/34549#comment_1741763

Het fiasco van S6 wordt toegeschreven aan het feit dat de schrijvers van de serie voor aanvang niet een volledig plot voor die reeks uitwerken, maar gewoon beginnen en zien waar het schip strandt. Daarom heeft S6 een knallende start (de beste vier afleveringen 24 die ik ooit heb gezien) maar een ronduit zwak vervolg.

Ik heb begrepen dat S7 een soort van 'reboot' wordt om de serie een broodnodige frisse start te geven. Laten we hopen dat het lukt en dat ze dit keer wel vantevoren een strak verhaal bedenken. De trailer ziet er alvast goed uit, hoewel ik nog wat twijfels heb bij de nieuwe rol van Tony.

Xstream

Ze limiteren zich ook zo aan Los Angeles. Ik bedoel, ok, CTU is in ieder geval binnenland, dus dat brengt al wat limitaties met zich mee. Maar waar zijn de buitenlandse activiteiten zoals in S1 en S2? Het lijkt langzaam ook meer een herhaling te zijn dan een nieuw seizoen. En dat komt in mijn ogen omdat ze zich zo limiteren aan waar ze mee begonnen zijn.

MOGELIJKE SPOILER:

Soms begint het op een soap te lijken. Ik bedoel, 2x CTU invaden ... dat zijn toch soap achtige tafarelen, jammer. Want na S5 (of was het nou 4?) dat Jack wordt uitgeleverd aan de Chinezen had ik echt gehoopt dat ze een co-op missie zouden doen in China om hem te bevrijden omdat ze hem nodig hadden voor weet ik wat voor belangrijks. Dan ben je even uit die CTU/LA omgeving. IMO is Jack Bauer 24 en niet CTU. Dus laat Jack lekker een ander baantje gaan pakken om boeven te pakken en alles komt weer een stuk frisser over en je kunt weer meer kanten op.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Paul Landsmeer

Je hebt groot gelijk. Overigens is CTU verdwenen in S7, het wordt nu (nog) meer de Jack Bauer Show.

biggdiesel

Alle, dan ben ik de enige die het niet slecht vind.
Season 5 vond ik het minste.
Maar geeft niet, blijft toch een topreeks!
Onkyo TX-SR 875 / JBL CSC / XBOX360 + HD-DVD / PS3

Paul Landsmeer

Vanwege de staking van scriptschrijvers in Hollywood is serie 7 van 24 voor onbepaalde tijd opgeschort. De oorspronkelijke start van de uitzendingen in januari 2008 wordt zeker niet gehaald, onduidelijk is of de serie nog in Q1/Q2 van '08 kan worden uitgezonden of verder moet worden opgeschoven. Dit zal met name afhangen van de uiteindelijke duur van de staking (die makkelijk maanden kan duren).

http://www.tvweek.com/blogs/james-hibberd/2007/11/fox_shuffles_schedule_postpone.php

Jack bauer

Volgens mij gaat hij nu van start in januari 2009. Er schijnt eerst nog een film uitgebracht te worden


svmnb

Quote from: Jack bauer on September 27, 2008, 15:22:38
Volgens mij gaat hij nu van start in januari 2009. Er schijnt eerst nog een film uitgebracht te worden

Klopt, hier is een trailer van seizoen 7. http://www.youtube.com/watch?v=_EGHE7Zyuso
En een (brakke) trailer van de film "24 Exile" die ergens in oktober wordt uitgebracht. http://www.youtube.com/watch?v=w6HMfyvU9H8

Ze hebben voor seizoen 7 alle tijd gehad (dat ontbrak in seizoen 6 blijkbaar), dus het belooft weer ouderwets spektakel. ;D
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

svmnb

Redemption is gisteravond uitgezonden en nu te downloaden, inclusief Engelse ondertiteling. ;)
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

AllStar

Quote from: svmnb on November 24, 2008, 12:39:05
Redemption is gisteravond uitgezonden en nu te downloaden, inclusief Engelse ondertiteling. ;)

30 november op RTL5 te zien, best snel  :)

svmnb

Quote from: AllStar on November 24, 2008, 12:54:54
30 november op RTL5 te zien, best snel  :)

Ik kijk totaal geen series of films meer op tv. Vooral bij de commerciëlen is het drama: elke twee tellen een reclameblok, Hart van Nederland of andere troep tussendoor. Waardeloos en zwaar irritant om te kijken. Dan pluk ik mijn series wel van usenet. Lekker in 720p resolutie, zonder een seizoen of meer achter te lopen.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Gaeje

wel jammer dat die redemption trailer ALWEER maar eens met die requiem for a dream muziek is; gaan ze nu nooit stoppen met die te recycleren?

AllStar

Quote from: svmnb on November 24, 2008, 14:29:22
Ik kijk totaal geen series of films meer op tv. Vooral bij de commerciëlen is het drama: elke twee tellen een reclameblok, Hart van Nederland of andere troep tussendoor. Waardeloos en zwaar irritant om te kijken. Dan pluk ik mijn series wel van usenet. Lekker in 720p resolutie, zonder een seizoen of meer achter te lopen.


Was meer een tip voor mensen die nog niet zo into usenet zijn, ik weet de series wel te vinden @ usenet  ;)

Hanky Panky

Vanavond lekker Redemption kijken, lekker warmlopen voor season 7 !

Kan ik eindelijk weer Jack horen brullen 'holster your weapon!!'  ;D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

reMC

"Shoot her in the kneecap" >:D

Gaeje

daarnet redemption gekeken. wat is dat slecht en flauw van verhaal zeg. dat gaat echt nergens over. Jack is een beetje rambo geworden ook: slecht met woorden, goed met pistool. een eerlijk gezegd zijn de scènes zonder aktie gewoon te saai. Waar is de nagelbijtende spanning van weleer? De laatste 5 minuten zijn een (goeie) proloog voor seizoen 7 maar de rest is gewoon totaal overbodig en a waiste of time vond ik.

denoontje

You've got to trust me..;-)

reMC

Quote from: Gaetan on November 25, 2008, 17:35:10
daarnet redemption gekeken. wat is dat slecht en flauw van verhaal zeg. dat gaat echt nergens over. Jack is een beetje rambo geworden ook: slecht met woorden, goed met pistool. een eerlijk gezegd zijn de scènes zonder aktie gewoon te saai. Waar is de nagelbijtende spanning van weleer? De laatste 5 minuten zijn een (goeie) proloog voor seizoen 7 maar de rest is gewoon totaal overbodig en a waiste of time vond ik.

:(

Paul Landsmeer

Quote from: Gaetan on November 25, 2008, 17:35:10
daarnet redemption gekeken. wat is dat slecht en flauw van verhaal zeg. dat gaat echt nergens over. Jack is een beetje rambo geworden ook: slecht met woorden, goed met pistool. een eerlijk gezegd zijn de scènes zonder aktie gewoon te saai. Waar is de nagelbijtende spanning van weleer? De laatste 5 minuten zijn een (goeie) proloog voor seizoen 7 maar de rest is gewoon totaal overbodig en a waiste of time vond ik.

De reviews in de Amerikaanse kranten waren ook niet bepaald alom positief, zie: http://www.aintitcool.com/node/39207

Opnieuw een matig tot zwak seizoen zoals deel 6 kan 24 zich niet meer veroorloven, dus het niveau moet echt omhoog wil er na 7 nog een vervolg komen. Persoonlijk denk ik dat Jack Bauer zijn tijd is geweest en dat het 24 concept is uitgewerkt. Bovendien zie je al sinds seizoen 4 dat de serie steeds meer moeite heeft om zichzelf te overtreffen, want wat komt er na groot groter grootst? Ik hoop op weer eens ouderwets spannend seizoen, maar ik vrees het ergste.


reMC


denoontje

gister in 720p gekeken zonder reclamen....erg voorspelbaar allemaal. Hopen dat de serie beter is

Xstream

Viel erg tegen inderdaad. Ik ben bang dat "het trucje" wel gedaan is. Toch lijkt het of er andere mensen mee bezig zijn. Camera posities (4 tegelijk meestal per scene) met snel wisselende shots zie je helemaal niet meer terug.

Ik ben bang ...

We zullen zien ...
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub