Linnoontje <--Primoontje <--Denoontje

Started by denoontje, October 17, 2007, 21:25:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

denoontje

nou het werkt..plug en play, voor weinig een upgrade....ik had nog een optische kabel van monster en een linn black.
Zal niet de kwaliteit zijn van een linn dsm, maar voor just tv en een enkele keer een muziek stream voldoende.

garmtz


denoontje

Volgend weekend eens kijken of een linn akurate ds/o doet vs de majik.
Dus even op bezoek bij een forumgenoot.

Zeer wel mogelijk gaat de cardasbekabeling in de verkoop afhankelijk voor wat dit nog waard is.
Op de linn set klinkt de linn silver en de K400 fijner.


Kerkhoffd

Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

denoontje


denoontje

#380
Gezien de kosten van een extra zwarte case en ombouw door linn vanwege de garanties ga ik op zoek naar een zwarte akurate ds/0/1. Investering is me iets te hoog om een zilveren akurate ds/0 om te bouwen en evt later nog een keer  te upgraden naar een /1.

Ik ga eens nadenken over upgrade van de voeding naar dynamic voeding in de chakra 2200.

Kerkhoffd

Majik -> Akurate is wat jou betreft dus de moeite waard? Zie mij ook ooit een keer naar de Akurate gaan, maar dat zal nog even op zich laten wachten en dan waarschijnlijk eerder de Akurate DS/1 dan de DS/0.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

denoontje

Ben niet wezen luisteren gezien het qua kosten geen optie was de zilveren om te bouwen.

Ben aan het nadenken:
naar akurate dsm en de majik ds en control weg te doen icm bestaande chakra 2200  --> biamp mogelijkheid
naar een akurate control en nu de majik control weg te doen --> echte upgrade???
Tevens ben ik op i-net nog een chakra dynamik tegen gekomen die te koop staat.
evt ook nog een stap: biamp en dan heb ik de mogelijkheid een non dynamik chakra vs dynamiek chakra te doen

en in de markt staat ook nog een mooie velodyne 15dd voor een upgrade in de ht...
te veel mooie spulletjes
aahhh

bmateijsen

Quote from: denoontje on December 28, 2013, 11:32:07
Ben niet wezen luisteren gezien het qua kosten geen optie was de zilveren om te bouwen.

Ben aan het nadenken:
naar akurate dsm en de majik ds en control weg te doen icm bestaande chakra 2200  --> biamp mogelijkheid

Hoe wil je bi-ampen met een Akurate DSM en een 2200? (of ga je nog een 2200 of 4200 aanschaffen?)

Quotenaar een akurate control en nu de majik control weg te doen --> echte upgrade???

Ga luisteren... maar ja, het is echt een upgrade.

QuoteTevens ben ik op i-net nog een chakra dynamik tegen gekomen die te koop staat.
evt ook nog een stap: biamp en dan heb ik de mogelijkheid een non dynamik chakra vs dynamiek chakra te doen

en in de markt staat ook nog een mooie velodyne 15dd voor een upgrade in de ht...
te veel mooie spulletjes
aahhh

8)

Rudi64

#384
Een ADSM zou zeker een hele mooie upgrade zijn en sla je 2 vliegen in 1slag...
Een dynamik upgrade voor de amp is ook een mooie,maar niet in de grote van de
ADSM....
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

denoontje

Quote from: bmateijsen on December 28, 2013, 11:54:11
Hoe wil je bi-ampen met een Akurate DSM en een 2200? (of ga je nog een 2200 of 4200 aanschaffen?)

Ga luisteren... maar ja, het is echt een upgrade.

8)

Ah de adsm heeft alleen een voorversterker zie ik nu pas...dus anders dan de majik dsm...

bmateijsen

Quote from: denoontje on December 29, 2013, 12:01:38
Ah de adsm heeft alleen een voorversterker zie ik nu pas...dus anders dan de majik dsm...

Correct ;)

denoontje

als het goed is een dynamic voeding gewonnen op ebay voor mijn chakra...

advr

Quote from: denoontje on January 30, 2014, 13:16:14
als het goed is een dynamic voeding gewonnen op ebay voor mijn chakra...

:clapping: :clapping: :clapping:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

nu nog zien te betalen..is mijn eerste ebay aankoop....

advr

Quote from: denoontje on February  1, 2014, 09:58:58
nu nog zien te betalen..is mijn eerste ebay aankoop....

Alles een eerste keer, gewoon Paypal account aanmaken.
Even uitzoeken en redelijk goede bescherming!

Succes! ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

Quote from: advr on February  1, 2014, 16:27:48
Alles een eerste keer, gewoon Paypal account aanmaken.
Even uitzoeken en redelijk goede bescherming!

Succes! ;D

Kost even wat...

2dgn als je via ideal overmaakt...werkdagen dus
Had ik genoeg overgemaakt in euro zoals aangegeven op ebay (prijs was ponden)
Moet je de euro eerst omzetten in pinden op pay
Al met andere koers dan ebay...minder gunstig dus weer tekort op paypal
Weer bijstorten via cc dan maar omdat je de verkoper ook niet langer wil laten wachten...

Maar het is gelukt, pakje gaat morgen onderweg.

advr

Je kunt het ook via paypal meteen van je rekening af laten schrijven zonder er eerst op te storten.... nooit problemen meer gehad.. ja soms slechtere koers maar veiliger
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

Hij is binnen...dit weekend is de chakra dynamic!

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Rudi64

Quote from: denoontje on February 13, 2014, 19:11:45
Hij is binnen...dit weekend is de chakra dynamic!

Proficiat  :exclamation:   
Heel mooie upgrade.. :clapping:
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

Mitch--

Sweet! Ben benieuwd naar je ervaring!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

denoontje


advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje