Ik wil een complete nieuwe HT aanschaffen. ~ Alles besteld, nu nog wachten...

Started by Sol, August 27, 2007, 17:28:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Ramius

Pioneer |KRP-500M|
Yamaha |RX-V3067|BD-S1067|
Monitor Audio |GS 60|GSW12|Radius 250|Radius 90|
Van den Hul |Bay C5|HDMI|HDMI Flat|Octocoupler|Digicoupler|Videolink 75 Antenna|First Ultimate MKII| IsoTek |Sigmas|New Optimum|

Fico

En  ???  Staat het busje van Smits nog niet voor de deur  ??? ::) ;D :) :-X
Pioneer PDP-507XD | Dreambox 800 HD PVR | Playstation 3 | Sony DVP-NS705V | Sony RDR-HX710 | Sony MDS-JE500 | Sony STR-DE595 | Sony SA-VS500

Stekkerke

Pioneer 427 Plasma Television
ARCAM AVR 350
- ARCAM DV79.
 B&W CM1 <BR/> BPS 100 Sub - Audioquest

Ramius

Quote from: Fico on December 28, 2007, 09:31:11
En  ???  Staat het busje van Smits nog niet voor de deur  ??? ::) ;D :) :-X

Ik denk dat Sol even geen tijd heeft om op het forum te posten en dat hij zich nu suf aan het puzzelen is om uit zijn nieuwe set geluid en beeld te toveren... ::) ;D ::) ;D ::)

Pioneer |KRP-500M|
Yamaha |RX-V3067|BD-S1067|
Monitor Audio |GS 60|GSW12|Radius 250|Radius 90|
Van den Hul |Bay C5|HDMI|HDMI Flat|Octocoupler|Digicoupler|Videolink 75 Antenna|First Ultimate MKII| IsoTek |Sigmas|New Optimum|

Robbert54

denk ook niet dat je hem voorlopig ziet. die is druk met zijn nieuwe speeltjes! ;D geef hem eens ongelijk!

show us the candy!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Hallo jongens,

Ik kan jullie met een dikke smile op mijn gezicht vertellen dat het busje van SMITS inmiddels mijn huisje al heeft aangedaan.
Alles staat al netjes opgesteld en aangesloten, alleen imageshack wil nog niet helemaal meewerken.
In mijn nieuwe topic kun je de verdere vorderingen volgen m.b.t. mijn woonkamer HT: Sol's LivingRoom HT

Veel plezier! ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Sol

Quote from: Ramius on December 28, 2007, 15:15:27
Ik denk dat Sol even geen tijd heeft om op het forum te posten en dat hij zich nu suf aan het puzzelen is om uit zijn nieuwe set geluid en beeld te toveren... ::) ;D ::) ;D ::)

Het eruit puzzelen was geen enkel probleem hoor. Toen alles eenmaal aangesloten was, heb ik meteen even een potje FIFA 08 op de PS3 gedaan met mijn vriendin. En ik moet zeggen: TEEEEEERING wat een beeld!! :o Alles komt gewoon op je af, opeens zie je overal details en dingen die je nog nooit hebt gezien. Gewoon verbluffend. Ik ben nu alleen nog bezig de Samsung proberen zo goed mogelijk af te stellen, en dat begint al aardig te lukken.

Wat het geluid betreft, daar zal ik nog even op moeten wachten. Ik speel voorlopig alles gewoon via de F96, want dit geluid vind ik gewoonweg veel mooier dan wat de NAD leenreceiver weet te brengen. De GS20's zijn nou ook niet de meest makkelijke jongens, dus ik denk dat het probleem hem juist daar zit. De AV-713 is immers ook niet het allernieuwste apparaat. Maarja, dat wordt dus gewoon wachten op de Denon... 8)

Voor een uitgebreidere 'review' wil ik jullie verwijzen naar mijn nieuwe topic. ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

tiptop

Feli met de nieuwe spullen Sol.

Kan je weer gerust het nieuwe jaar in 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Sol

Quote from: tiptop on December 29, 2007, 12:10:33
Feli met de nieuwe spullen Sol.

Kan je weer gerust het nieuwe jaar in 8)

Thanx. :) Komt allemaal wel goed. ;D
Foto's e.d. kun je hier vinden. ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.