TheSpeedSkater´s Home Cinema (HT is klaar, foto's op pagina 93)

Started by TheSpeedSkater, May 28, 2005, 19:56:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Marco66

Zo, heb net dit topic vanaf pagina 1 doorgelezen en......wow!
Prachtige apparatuur en een ongelofelijk mooie ht-ruimte  :clapping:

Succes met je carriere verder,hoop dat je snel weer verder kunt!

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

corival

Ik lees net dat je bent gestop met schaatsen, jammer.
Succes met je carrierre na het schaatsen.

Wel geeindigd als Trending Topic  ;)
Pioneer PDP-LX508D  |  Emotiva UMC-1  |  Emotiva XPA-5  |  Crown K1  |  PS3  |  PS4 | Apple TV4 | Humax iHDR-5200C  |  Olive One |  Audiophysic TEMPO 25 / CELSIUS HHCT II / STEP  |  SVS CS-Ultra  |  Finite Elemente Modul Classic  |  Kabels Emotiva X-Series  |  Harmony Ultimate

Madhouse

Hee Simon ik las het ook net dat je stopt met schaatsen. Het zal een weloverwogen keuze zijn geweest maar ik vind het wel jammer je niet meer aan de start te zien, was namelijk altijd wel fan van je en zag je graag schaatsen ;)

Succes met wat je nu gaat doen!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

fugazi_2009

Ik zag het je vandaag ook op Twitter melden en heb toen het NOS interview even gekeken. Veel succes met de nieuwe carriere!
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

HTip

Simon, ik heb van je genoten. Kan me voorstellen dat alles opzij zetten voor de sport veel van je vergt. Veel succes met wat je nu gaat doen. Wellicht tot ziens hier op het forum!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

TheSpeedSkater

Thanks guys!

Heb nu weer meer tijd voor oa hifi/ht!  ;)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

larzie

Quote from: TheSpeedSkater on March 24, 2012, 17:31:37
Thanks guys!

Heb nu weer meer tijd voor oa hifi/ht!  ;)

Dus we zien je weer wat vaker op het htforum!  :D
Succes met je after-topsport-carrière! Eerst een sabbatical? Of weet je al welke kant je straks op wil?
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Melbury

QuoteOf weet je al welke kant je straks op wil?

Ik denk in ieder geval niet meer alleen maar linksaf.  ;)


corival

Quote from: TheSpeedSkater on March 24, 2012, 17:31:37
Thanks guys!

Heb nu weer meer tijd voor oa hifi/ht!  ;)

In het interview bij de NOS zei je bij welke werkgever je aan de slag ging op het gebied van voeding en gezondheid.
Ik kon alleen niet goed verstaan wat je zei. Wat ga je precies doen?
Pioneer PDP-LX508D  |  Emotiva UMC-1  |  Emotiva XPA-5  |  Crown K1  |  PS3  |  PS4 | Apple TV4 | Humax iHDR-5200C  |  Olive One |  Audiophysic TEMPO 25 / CELSIUS HHCT II / STEP  |  SVS CS-Ultra  |  Finite Elemente Modul Classic  |  Kabels Emotiva X-Series  |  Harmony Ultimate

TheSpeedSkater

#2985
Audiovrienden,

Dat was even flink zoeken naar mijn eigen topic hier op het forum. Het was inmiddels afgezakt naar pagina 15..  :D.
Bij deze blaas ik het stof er even af.

Tijd voor iets nieuws en daardoor komt in de aankomende dagen mijn gehele stereo set te koop te staan. Mocht er iemand interesse hebben in onderstaande set of 1 van de componenten dan hoor ik dat alvast graag.
Bijna alle spullen komen bij BB&G vandaan, boekjes, afstandsbedieningen en bijna alle dozen zijn nog aanwezig.

De apparatuur in prima staat!

- Arcam FMJ A32 (zilver)
- Arcam FMJ CD36 (zilver)
- Arcam FMJ T31 (zilver)
- Arcam AVR300 (zilver)
- Arcam DV79 (zilver)
- PS Audio Perfect Wave + Bridge

- Living Voice IBX-R2 Walnut
- Velodyne DD12 (zwart, hoogglans)

- Nordost Red Dawn speakerkabel (banaan, 2x 4m)
- Nordost Frey interlink (1m)
- 2x Nordost Blue Heaven interlink (1m)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Joris1971


Perfectionist

Hij geeft aan dat het de komende dagen in de Markt te koop komt, dus nog even geduld.  ;)

Ben benieuwd wat er voor in de plaats komt, Speedskater....
Een beter forum begint bij jezelf.

TheSpeedSkater

Prijzen volgen idd z.s.m. Wil ook graag goede foto's maken dus verdere info volgt deze week maar bij interesse mag je je melden  :D

Wat er komt, dat hou ik nog even voor me  :D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

WickedGame

Quote from: TheSpeedSkater on November 17, 2015, 20:27:23
Audiovrienden,

Dat was even flink zoeken naar mijn eigen topic hier op het forum. Het was inmiddels afgezakt naar pagina 15..  :D.
Bij deze blaas ik het stof er even af.

Tijd voor iets nieuws en daardoor komt in de aankomende dagen mijn gehele stereo set te koop te staan. Mocht er iemand interesse hebben in onderstaande set of 1 van de componenten dan hoor ik dat alvast graag.
Bijna alle spullen komen bij BB&G vandaan, boekjes, afstandsbedieningen en bijna alle dozen zijn nog aanwezig.

De apparatuur in prima staat!

- Arcam FMJ A32 (zilver)
- Arcam FMJ CD36 (zilver)
- Arcam FMJ T31 (zilver)
- Arcam AVR300 (zilver)
- Arcam DV79 (zilver)
- PS Audio Perfect Wave + Bridge

- Living Voice IBX-R2 Walnut
- Velodyne DD12 (zwart, hoogglans)

- Nordost Red Dawn speakerkabel (banaan, 2x 4m)
- Nordost Frey interlink (1m)
- 2x Nordost Blue Heaven interlink (1m)

Erg benieuwd wat er gaat komen.

Als de PS Audio vrijkomt ben ik wel even benieuwd naar de prijs.

TheSpeedSkater

#2990
Hieronder alvast de prijzen.. losse advertenties volgen nog.

Arcam FMJ A32 - (verkocht)
Arcam FMJ CD36 -  (verkocht)
Arcam FMJ T31 - 200 euro
Arcam AVR 300 -  (hou ik lekker zelf  :D )
Arcam DV79 - (verkocht)
PS Audio Perfect Wave + Bridge 3000 euro

Living Voice IBX-R2 - (verkocht)
Velodyne DD12 (verkocht)

Nordost Red Dawn (2x 4m banaan) 500 euro
Frey int40link 1m  (verkocht)
BH interlink 1m  (verkocht)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

TheSpeedSkater

#2991
Mijn advies; stop maar met alle cd spelers, voor/eind versterkers, streamers, stroomkabels, speakers, subwoofers, interlinks, 15 afstandsbedieningen, NASjes vol met FLAC's, schoteltjes en enz enz. De oplossing is simpel.


Devialet Phantom.  :worship:


Ga eens luisteren, geniet van de kwaliteit van deze geweldenaars en ervaar hoe enorm gebruiksvriendelijk dit systeem is. Waanzinnig.


Zonder gekheid, ik ben sinds een maandje overgestapt op dit systeem en ik ben nog steeds elke dag verrast wat een enorme beleving dit is. De geluidskwaliteit is overweldigend. De software is briljant, de functionaliteit is zoals je het wilt hebben. 1 app op je telefoon/tablet en daarmee alles kunnen doen. Ik luister door dit systeem weer naar muziek.   :headbanging:

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Hele stap Simon👍, wat heeft je hier toe verleid? De all in one gedachte snap ik al jaren, geeft heel veel rust. Verder alles al verkocht? Om komt er grote sale binnenkort ;)

Congrats in ieder geval!

TheSpeedSkater

#2993
Quote from: R on December 18, 2015, 09:17:53
Hele stap Simon👍, wat heeft je hier toe verleid? De all in one gedachte snap ik al jaren, geeft heel veel rust. Verder alles al verkocht? Om komt er grote sale binnenkort ;)

Congrats in ieder geval!

Hee R,

Eenvoudig, ik luisterde bijna geen muziek meer omdat het te complex was met alle losse componenten. Tevens waren de mooie Living Voice speakers niet ideaal met een 2 jarige in huis :D

Zo goed als alles is verkocht, zie post hierboven wat er nog is.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

erwinh

Je hebt voor een flink kapitaal aan apparatuur verkocht. Ben je er met de Phantom's naast gebruiksgemak ook muzikaal op vooruit gegaan?
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

TheSpeedSkater

Quote from: erwinh on December 22, 2015, 17:06:39
Je hebt voor een flink kapitaal aan apparatuur verkocht. Ben je er met de Phantom's naast gebruiksgemak ook muzikaal op vooruit gegaan?
Klopt, er is aardig wat verkocht. Eigenlijk was alles erg snel weg, Marktplaats werkt hier toch wel goed voor. Ik vroeg overigens ook niet de hoofdprijs voor de spullen, voordeel is dat je er dan ook snel vanaf bent. En alle originele verpakkingen waren nog aanwezig. De zolder is inmiddels zo goed als leeg, haha.

Ja, ik ben er op vooruit gegaan. De combi die ik had staan was echt goed hoor maar dit geluidsbeeld is breder, completere en klinkt makkelijker. De balans van de LV was iets beter maar daardoor ook te netjes en soms te lief. Dit geluidsbeeld staat er.  Zelfs bij laag volume is zeer veel detail hoorbaar. En het laag, dat is ongelofelijk strak, zoveel laagjes in het laag, en het gaat diep, heel erg diep.

Ja, ik ben er echt blij mee!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog