Gooi "De Markt" op slot voor newbies (<100 posts)

Started by Raphie, July 16, 2007, 08:35:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zet een "drempel" op de markt zodat deze niet misbruikt kan worden door lieden die enkel hier komen om te verkopen

Goed idee: Het is hier geen marktplaats!
Geen goed idee: Ook mensen zonder forum interesse moeten hier kunnen verkopen
Het maakt mij allemaal niks uit

Audiofiel

Quote from: TheSpeedSkater on July 16, 2007, 15:02:51
Het nadeel is dat je misschien wat leuke dingen mis loopt. Tja, voor beide valt iets te zeggen.

Dat lees ik hier nu al een paar keer. Volgens mij gaat het hier niet over personen die alleen hier adverteren... ::)

Dus tenzij je alleen op htforum rondsnuffelt en nooit op hifi.nl, hear.nl, audiomarkt.de etc. etc., zul je er niets aan missen. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Raphie

Quote from: Audiofiel on July 16, 2007, 15:10:44
Dat lees ik hier nu al een paar keer. Volgens mij gaat het hier niet over personen die alleen hier adverteren... ::)

Dus tenzij je alleen op htforum rondsnuffelt en nooit op hifi.nl, hear.nl, audiomarkt.de etc. etc., zul je er niets aan missen. ;)

Precies, die gasten members die hier spammen, die adverteren overal waar het gratis is.... ;)
JBL PRX Power!

TheSpeedSkater

#52
Quote from: Audiofiel on July 16, 2007, 15:10:44
Dus tenzij je alleen op htforum rondsnuffelt en nooit op hifi.nl, hear.nl, audiomarkt.de etc. etc., zul je er niets aan missen. ;)
En dat zullen de meeste "echte" htforum leden dus juist niet doen...

huh? Ja! ;D Soms stel ik mijn mening snel bij! ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Raphie

Wat een hollanders hier weer zeg, als men denkt een potentieel koopje mis te lopen, zet men gelijk alle principes opzij......  ::)
JBL PRX Power!

TheSpeedSkater

Quote from: Raphie on July 16, 2007, 15:28:29
Wat een hollanders hier weer zeg, als men denkt een potentieel koopje mis te lopen, zet men gelijk alle principes opzij......  ::)

Ehhh, goed lezen!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

eduard

De afgelopen jaren is dit al meerder malen voorgesteld. Ik denk zolang er geen excessen plaats vinden dat het huidige beleid voldoet.

Eduard

Raphie

Quote from: TheSpeedSkater on July 16, 2007, 15:27:50
Dus, Raphie je hebt een medestander! ;D

Mooi!

Zit er sowieso aan te denken de poll even te resetten, omdat door de discussie het verhaal denk ik sowieso wat duidelijker is geworden
JBL PRX Power!

TheSpeedSkater

#58
Quote from: Raphie on July 16, 2007, 15:31:27
Mooi!

Zit er sowieso aan te denken de poll even te resetten, omdat door de discussie het verhaal denk ik sowieso wat duidelijker is geworden
Als jij dat wilt, moet je dat gewoon doen!

Dan stem ik nu wat anders ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Jeroen V

Quote from: Raphie on July 16, 2007, 15:08:41
En hier weer een: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=profile;u=19986;sa=showPosts

Marcel, hier is je kans om daar verandering in te brengen ;)

Dit is overigens niet alleen iemand die alleen het forum gebruikt om iets te kunnen verkopen, dit is een handelaar.....

Ohja, binnenkort staan hier een setje Nautilussen te koop :D


Raphie

JBL PRX Power!

Oracle

#61
Tja, maar weer opnieuw mijn mening aangegeven.. Die is niet veranderd...

Voor mij dus geen restricties.

Edit: wel flauw om de vorige poll weg te halen....  ::)

Groet,
Mark

Raphie

Quote from: Oracle on July 16, 2007, 15:44:16
Tja, maar weer opnieuw mijn mening aangegeven.. Die is niet veranderd...

Voor mij dus geen restricties.

Edit: wel flauw om de vorige poll weg te halen....  ::)

Groet,
Mark

Waarom? laatste stand was nog steeds 60/40?
hoop mensen hadden NEE gestemd opbasi van de 100 posts drempel. Het gaat erom dat er "iets" gedaan moet worden en daar zijn meer nog mensen het mee eens ;)
JBL PRX Power!

Oracle

Om dat je nu gewoon een scheef beeld krijgt, omdat a) mensen niet weten dat er een nieuwe poll is, en b) mensen vaak niet opnieuw willen stemmen (te veel moeite...).

Maar goed, nu betwijfel ik überhaupt het nut van een poll hier, omdat dat een zwaar vertekend beeld geeft. Je kunt op basis hiervan geen sluitende conclusies trekken, omdat slechts een zeer beperkt deel van het forum dit topic bekijkt. Laten we zeggen dat 10 mensen actief meepraten, en dat 20 mensen ook stemmen.  Ik vind niet dat een dergelijk kleine groep dit zou mogen uitmaken.

Maar goed, beheer heeft al gesproken, en voorlopig blijft het zoals het is. Dus waar hebben we het over? ;)

Groet,
Mark

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Raphie

#65
da's waar... "slechts" 664 views in een paar uur tijd....  :P spreekt blijkbaar weinig mensen aan....
JBL PRX Power!

Oracle

Views zegt niets. Als ik 5 keer op F5 druk om te zien of er een nieuwe reply is, dan telt dat als 5 views.  :P

Groet,
Mark

Raphie

#67
Quote from: Oracle on July 16, 2007, 15:55:21
Views zegt niets. Als ik 5 keer op F5 druk om te zien of er een nieuwe reply is, dan telt dat als 5 views.  :P

Groet,
Mark

Test het net, bij mij niet hoor  ;) teller blijft gewoon staan..... :P
JBL PRX Power!

ajbeefde

Quote from: Oracle on July 16, 2007, 15:55:21
Views zegt niets. Als ik 5 keer op F5 druk om te zien of er een nieuwe reply is, dan telt dat als 5 views.  :P

Groet,
Mark

Lijkt mij niet, daar zorgt je cache wel voor.... :)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

eduard

shift refresh zal waarschijnlijk wel werken

Oracle

Ja, dat zie ik nu ook. Je moet echt de browser sluiten, en weer openen, om een nieuwe view te laten registreren.

Maar goed, dan nog. Views zegt mij niets. Maar laten we de discussie niet tussen ons tweëen houden, maar misschien dat één van de (vele?  >:D) andere lezers ook nog iets toe te voegen heeft aan de discussie!

:D

Groet,
Mark

Raphie

JBL PRX Power!

Oracle

Quote from: eduard on July 16, 2007, 16:01:13
shift refresh zal waarschijnlijk wel werken

Nope. Werkt niet (ctrl+F5 in mijn geval...)

Groet,
Mark

Bart_M

#73
CTRL-F5 dan? crosspost

Raphie

Nee, ook hiervan gaat de count niet omhoog. Ooit gehoord van "session cookies"  ;)
JBL PRX Power!