syntheze 1 dringend een opknapbeurt nodig

Started by v-kevin, April 18, 2007, 12:48:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

v-kevin

hallo beste mensen

zoals de titel het al zegt heb ik syntheze 1 luidsprekers (goede speakers) maar ze hebben dringend een opknapbeurt nodig.

wat ik eerst al wil is ze in een andere kleur, namelijk zwart (90 % van hifi is zwart ;D )
na wat opzoek werk heb ik ergens gelezen dat er iemand zwarte latex verf gebruikte, dus ik naar google "zwarte latex" maar kam ergens anders op uit dan verf  ;D ;D
weet iemand anders waar ik info kan vinden over verf of zo

dan de units zelf zijn hier en daar beschadigt zoals je kunt zien op de foto.
bestaat er iets om deze terug opteknappen of toch maar vervangen (dus de filter ook)
mijn pa heeft in de zijne van die witte die ze in de avalon gebruiken (kan niet op de naam komen)
nu deze liggen wel buiten mijn budget

ik zou ook de filter naast mijn speaker willen hebben omdat deze in de transmissie lijn zit en dus eigenlijk mee trilt, dus moet ik ook ander kabels gebruiken (langer) maar daar heb je zoveel soorten in dat ik er niet meer aan uitkan. (en ook de dikte moet ik rekening met houden omdat deze door een smalle pijp moeten)

zo dat was het dan voor te beginnen
hoor het wel in de volgende reacties.

alvast bedankt

m.v.g. kevin

v-kevin


v-kevin


v-kevin

foto

v-kevin

speakers van mijn vader

yorkie13

dan heb j een mooi voorbeeld wat je ermee kan behalen

v-kevin

Quote from: yorkie13 on April 18, 2007, 12:56:28
dan heb j een mooi voorbeeld wat je ermee kan behalen

ja idd maar ik ben bakker geen burgerlijke ingenieur  ;D ;D

en mijn kennis van elektronica is ook ni al te vet te noemen

m.v.g. kevin

yorkie13

neem eens contact op met de fabrikant en vraag of de middentoner nog kan worden gereconed, dus nieuwe randen krijgt, of dat de unit vervangen dient te worden, kan je de orginele nog krijgen dan zou ik dat doen en hoef je het filter niet aan te passen

Gydotron

Hoi Kevin,

Stuur mij eens een mailtje, ik kan je verder helpen. Je vader heeft mijn E-mail adres.

Grtn  Guido

eduard

Bij de importeur is een upgrade set beschikbaar met nieuwe units en schuimdoppen.
http://www.floating.nl/nederlands/