pirates OTC: At worlds end

Started by blackball147, March 24, 2007, 19:45:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

FrankB

Spectakel, special effects ... ik hoop maar dat er ook nog wat verhaal en diepgang in zit.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

chulin

Quote from: FrankB on March 25, 2007, 16:27:11
Spectakel, special effects ... ik hoop maar dat er ook nog wat verhaal en diepgang in zit.
volgens mij is spectakel en special effects voldoende voor dit soort films. Meer verwacht ik ieg niet
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

kid


blackball147

moet toegeven dat ik deel twee inhoudelijk al een pak minder vond dan deel 1, maar evengoed blijft het een leuke popcorn film met het nodige entertainmentgehalte, en vooral een verrukkelijke johnny depp.

ik verwacht van deel 3 niet veel meer.

FrankB

Quote from: chulin on March 25, 2007, 16:54:06
volgens mij is spectakel en special effects voldoende voor dit soort films. Meer verwacht ik ieg niet

Ik vond deel 2 weinig aan, door het gebrek aan diepgang. Het boeide nergens. Deel 1 had nog wel wat meer daarvan, net genoeg om te blijven boeien. Hopelijk is dat beetje (net voldoende) diepgang weer terug in deel 3.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

eazyQ

Dit soort films zijn leuk om je set te testen en gewoon lekker om naar te kijken.


Starred

Quote from: FrankB on March 28, 2007, 16:25:23
Ik vond deel 2 weinig aan, door het gebrek aan diepgang. Het boeide nergens. Deel 1 had nog wel wat meer daarvan, net genoeg om te blijven boeien. Hopelijk is dat beetje (net voldoende) diepgang weer terug in deel 3.

Exactly my gedachten

Frank.V

Ik heb wel zin in het derde deel ;D ik had laatst deel 2 weer gezien en was vergeten dat het een open eind had en sinds toen wil ik het derde deel zien! Kan niet wachten :)

Durk

wanneer komt ie...  :D

ben dol op pirates OTC..

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Vlearmoes

Mijn vista kent het   .aspx bestand niet ....wat te doen??
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

HTR

je kan em ook kijken op www.youtube.com
moet je daar maar ff zoeken op potc 3 ofzo

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Pim

denon AVC A1 SRA / denon A1 / Barco G808S / Infinity IRS Omega / Infinity Renaissance 90 / Floating Cameleon Voice / SVS PB12 Ultra2 / Pronto pro NG / Topfield 5000 / Crystalio II / Moome /  v/d Hull

HTR

vanmiddag gezien, is een prima vermakelijke film! wel voorspelbaar, maar dat waren de vorige delen ook.

Driven2Shine

Heb hem net gezien en de film kijkt lekker weg.
Alleen de beeld kwaliteit van de bioskoop begon ik me naarmate de film vorderde mateloos aan te ergeren.
Zoveel kleur en detail wat ik miste wat ik hier wel heb als ik HD-DVD of Blu-Ray kijk.
Kost me 19 euro en nu is mijn dochter weer blij, dat is wat telt :)

LittleNinja

Quote from: [SV] on May 23, 2007, 22:45:53

Alleen de beeld kwaliteit van de bioskoop begon ik me naarmate de film vorderde mateloos aan te ergeren.
Zoveel kleur en detail wat ik miste wat ik hier wel heb als ik HD-DVD of Blu-Ray kijk.


Het gevaar van erg goede HD weergave thuis??  ^-^
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Driven2Shine

Quote from: LittleNinja on May 23, 2007, 22:51:58
Het gevaar van erg goede HD weergave thuis??  ^-^
Nou ja erg goed erg goed.
Mijn Pioneer 507XD is beter als dat slappe scherm in het rembrand theater.
Voor mijn gevoel was het hier thuis beter, maar dan wel met een veeeel kleiner scherm :)

LittleNinja

Quote from: [SV] on May 23, 2007, 22:58:57
Nou ja erg goed erg goed.
Mijn Pioneer 507XD is beter als dat slappe scherm in het rembrand theater.
Voor mijn gevoel was het hier thuis beter, maar dan wel met een veeeel kleiner scherm :)

Het klinkt in ieder geval erg stoer als je zonder blikken of blozen kunt beweren dat de kwaliteit thuis beter is dan in de bios...  8)


nog een keertje dan:
Quote from: LittleNinja on March 30, 2007, 02:49:29
;D Keira  :P Keira  :D Keira  :o


"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VlisChris

Hem afgelopen dinsdag in Vlissingen gezien en vond het een heeeeeeerlijk film.
Voor mij klopte alles in de film. Nou: bijna alles. Beetje druk en chaotisch, maar dat hoort erbij.
Lekker donker, lekker duister, lekker sinister op sommige momenten. Muziek heerlijk (weer door Hans Zimmer) waarbij ik vooral de openingssong en de westernstyle muziek erg gaaf vond!
Eindgevecht tussen xxxx en xxxxx (namen mag je zelf invullen) duurde lekker lang, en was ook erg lekker om naar te kijken. Geluid in het gevecht was ook prachtig. Stevige klappen die je in je maag krijgt.
Velen zullen het niet met me eens zijn, maar ik vond het een 8 waard.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

blackball147

ik heb hem nog niet gezien staat gepland voor maandag. heb al een paar revieuws gelezen, en de grootste kritiek die wordt gegeven is het feit dat hij met zijn 3 uur ruim 3 kwartier te lang zou zijn. iemand die dit kan beamen?

VlisChris

Ik kan het ontkrachtigen.
Ik heb hem zonder pauze gezien, inclusief een liter cola, en een halve liter bier (::)) en de tijd VLIEGT voorbij.
Hij duurt overigens ook maar 2 uur 40 minuten ;) Of je moet de aftiteling afkijken voor een kleine scene na afloop.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LittleNinja

Quote from: Christiaan Sauer on May 25, 2007, 11:48:57
Of je moet de aftiteling afkijken voor een kleine scene na afloop.

WEER??? Een hint naar weer een deel? Nee toch? ( Mag hoor.. vind het leuke films )

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

nee volgensmij is dit wel t einde.....