SUB tot max 400euro

Started by ACQUA, March 21, 2007, 22:04:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ACQUA

Heb even een financiele meevaller en ben dus op zoek naar een sub, max 400E met eventuele verzending incl. Enkel nieuwe modellen,geen 2de hands.

Klipsch??? KSW12
REL???
Mordaunt Short???
MJ Acoustics??? yorkie ;D

Ruimte is 35-40m²


R

Velodyne CHT 8R past precies.

Raphie

JBL PRX Power!

R

Heb je al een leuk rijtje om te testen ;)

Rielplayer

Quote from: Ruben on March 21, 2007, 22:11:09
Velodyne CHT 8R past precies.

volgens mij is die duurder geworden.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

R

Inderdaad, vergeten. Is 440€.

Quote from: Rielplayer on March 21, 2007, 22:14:22
volgens mij is die duurder geworden.

yorkie13


GPO

Quote from: ACQUA on March 21, 2007, 22:04:31
...
Heb even een financiele meevaller en ben dus op zoek naar een sub, max 400E met eventuele verzending incl. Enkel nieuwe modellen,geen 2de hands.
...

Alleen puur voor film of ook voor muziek? Waarom niet 2e hands; daar kun je goedkoop scoren hoor!

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

ACQUA

Tja 2dehands, in België vind je niet echt veel degelijk 2dehands materiaal. Daarom op zoek geweest in nederland of duitsland maar hier wilden ze niet verzenden dusja.

yorkie13

verzenden kan een dure hobby zijn 40-50 euro is niks
een sub weegt al snel 20-40 kg

ACQUA

En hoe zit het met het instellen van zo'n MJ Acoustics? Op de foto's zie ik veel knopjes staan.

yorkie13

heel eenvoudig, daar kan je op dit forum voor terecht, je an de sub op 2 manieren aansluiten, en nog tegelijk ook
high level via de neutrik kabel die je op je speakeraansluiten aansluit
low level voor je LFE signaal, via een interlink op je sub pre out
fase is een hulpmiddel bij plaatsing

ACQUA

En zou ik er echt verkeerd mee doen om de Klipsch te kopen, moet nog kabels hebben ook ;D

yorkie13

bij de Mj zitten kabels, een 5 m neutrik kabel en een interlink, tevens spikes

DualdudE

Wij hebben een Mordaunt Short, vindt ik ook niet een heel verkeerde sub :) De 308W hebben we, met down-firing woofer :)
Monitor Audio GS-20, Silver Centre, Silver 2.
Marantz Cinema 70S (pre-/center), Arcam SA20 (front), Audiolab 6000A (rear).
UD-5005, Rotel RCD-1072, Pro-Ject Essential II.

ACQUA

En hoeveel voor het verzenden Yorkie? Ik ga nog niet meteen beslissen,is een moeilijke keuze voor mij. En ook een hoop geld voor mij  ;D

Wist eigelijk niet dat de MJ een full option kit had,verandert natuurlijk wel veel als je geen kabels meer moet kopen. Hoe lang is die interlink ongeveer?

Zit nu dus eigelijk met 2 subs waaruit ik moet kiezen. de KSW12 en de MJ

WickedGame

Quote from: DualdudE on March 22, 2007, 16:36:56
Wij hebben een Mordaunt Short, vindt ik ook niet een heel verkeerde sub :) De 308W hebben we, met down-firing woofer :)

is nu de 309 woofer geworden en is zeker een nette woofer.

yorkie13

#17
de interlink is 5 meter
verzenden zal 45 euro zijn, daxie heeft er eentje via UPS laten verzenden
deze kabel overgenomen van een andere forumgennoot, er staan regelmatig leuke kabels te koop


El Penumbra

Quote from: ACQUA on March 22, 2007, 16:45:40
En hoeveel voor het verzenden Yorkie? Ik ga nog niet meteen beslissen,is een moeilijke keuze voor mij. En ook een hoop geld voor mij  ;D

Wist eigelijk niet dat de MJ een full option kit had,verandert natuurlijk wel veel als je geen kabels meer moet kopen. Hoe lang is die interlink ongeveer?

Zit nu dus eigelijk met 2 subs waaruit ik moet kiezen. de KSW12 en de MJ

Als die lfe-kabel van dezelfde kwaliteit is als bij een REL zou ik toch adviseren die te vervangen.  ;)

yorkie13

ja en investeren in een goede kabel, maar dat moet je bij de klipsch ook
ik gebruik zelf een goede monster interlink tussen mijn vincent sa-31 en MJ sub, bevalt prima

bmateijsen

Maar verkoop je nu je eigen subwoofer alweer of heb je er nog 1 staan... (en de hoeveelste is dat die je nu weer verkoopt?)

Quote from: yorkie13 on March 22, 2007, 16:51:00
ja en investeren in een goede kabel, maar dat moet je bij de klipsch ook
ik gebruik zelf een goede monster interlink tussen mijn vincent sa-31 en MJ sub, bevalt prima

yorkie13

heb er nog een staan, en zelf binnenkort 2 voor stereo
en een klipsch voor HT
en op zolder een rel stadium II voor stereo ;D
kan mijn huisje op zijn grondvesten laten schudden

ACQUA

Even de specs opgeroepen van men oude sub,en die gaat "mega" laag  ;D tot 45Hz Dus ik denk dat eender wat ik koop een upgrade zal zijn  ;D

bmateijsen

En is het de bedoeling dat je deze zelf gaat houden, want hoeveel subwoofers van  MJ heb je nu inmiddels gehad en verkocht?
Het lijkt namelijk steeds meer handel te worden.

Quote from: yorkie13 on March 22, 2007, 16:56:16
heb er nog een staan, en zelf binnenkort 2 voor stereo
en een klipsch voor HT
en op zolder een rel stadium II voor stereo ;D
kan mijn huisje op zijn grondvesten laten schudden

ACQUA

Zitten er bij de Klipsch kabels bij?