Tevredenheids onderzoek van dit forum (02-2003)

Started by J.A.F._Doorhof, February 1, 2003, 01:24:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Tevreden met dit forum ?

Zeker, echt te gek
37 (78.7%)
Jawel, leuk forum
9 (19.1%)
het kan ermee door
1 (2.1%)
Bagger
0 (0%)

Total Members Voted: 47

SiR-ROUND

QuoteSnelle antwoorden en je hebt het idee dat de meeste weten waar zij over praten !

:-[ Sorry...

Ehhh, ik vind het off-topic gehalte wel aan de hoge kant...

Voor de rest volg ik het TT en Isky forum, maar HT is alleen HTforum.

Toppie, helemaal nu het snelheidsprobleem definitief uit de weg lijkt te zijn.

MrPink

Huh? Ik ben nog geen off-topic tegengekomen...

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

Nou je het zegt!

Ik kwam gisteren bij de slager...

;D

patrick1975

Ondanks dat ik een 'leek' ben voel ik me prima thuis op dit forum. Posten doe ik nog niet zoveel, maar heb al zoveel nuttige informatie van dit forum afgehaald en heb de mogelijkheid gehad om via dit forum mijn HomeTheater tot een echte hobby te laten groeien.

The Luggage

Ook van mij niets dan lof. Ik heb hier als totale leek zeer veel bijgeleerd. Ik had tevoren bijv. nooit van ISF gehoord, en ik heb nu dankzij Frank een fantastische tv.

Zeer vriendelijke antwoorden op vragen, ook al zijn het vragen van een newbie die voor velen hier evident zijn en die vaak al meermaals zijn gesteld. Bovendien even behulpzaam voor mensen met een beprekt budget.

Enige nadeel (buiten het feit dat ik hier veel te veel zit rond te neuzen): het groeiend besef dat er veel betere dingen bestaan. Ik was tot voor kort tevreden met een el cheapo 5.1 pc-setje, dan toch maar eens "gaan luisteren", na het lezen van het forum wetend waar ik op moest letten, en prompt weggeblazen. Ignorance is bliss  ;) Het lezen van dit forum heeft al veel mensen geld gekost denk ik. Maar anderzijds ook voor veel leken geld bespaard volgens mij. Met alle inlichtingen die je hier kan vinden kan je veel beter geïnformeerd aankopen doen. (ik had tevoren bijv. nooit aan zelfbouwspeakers gedacht).

Kortom : doe zo verder

Spacebass

Heb eindelijk eens naar de statistieken gekeken...heel indrukwekkend!

MarcoV

Ik sluit me helemaal bij de rest aan. Als ik iets te vragen heb op HT-gebied waar ik niet uitkom, vraag ik het hier  ;D

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey