HT in Style " Dreamtheater "

Started by GTDesign, February 24, 2007, 17:47:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

papaleo

Quote from: gonzales on January 21, 2015, 17:16:34
Dit is weer echt een voorbeeld ruimte. Als je dit hebt gezien zit je naderhand in je eigen HT en denk je van,  "goh, ik moet weer eens aan de slag", terwijl je de dag ervoor nog volkomen tevreden was.
Echt gaaf, complimen :worship:ten!

Héé...,kop op heh!  :D

En ja,dit is een waanzinnige ruimte en dito setup  :worship: 8)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

peelke

Na ruim 8 jaar genieten, krijgt het "Dreamtheater" binnenkort een nieuw baasje.  :(

Met gemengde gevoelens nemen wij binnenkort afscheid.
We hebben hier veel uren kijk en luistergenot beleefd....
Maar er komt een nieuw project op een nieuwe plaats, dus een nieuw avontuur  ;D

Ik zal een nieuw topic openen "Dream Theater II"waar jullie het nieuwe project kunnen volgen.

bmateijsen

Nieuw project, is altijd leuk! Gaat de nieuwe eigenaar ook van de home-cinema gebruik maken?

GTDesign

Je gaat definitief naar een nieuw stekkie ?

peelke

Quote from: bmateijsen on December 15, 2016, 12:47:22
Nieuw project, is altijd leuk! Gaat de nieuwe eigenaar ook van de home-cinema gebruik maken?

Ik heb ook veel zin in het nieuwe project. De nieuwe eigenaars gaan zeker gebruik maken van de home cinema, was uiteindelijk een van de redenen dat ze het huis kochten.

Quote from: Gé on December 15, 2016, 12:52:22
Je gaat definitief naar een nieuw stekkie ?

Yep, verkoop is nu definitief. Niet getreurd, heel mooi stukje grond gekocht met nog meer mogelijkheden. Ik denk dat wij binnenkort maar eens moeten praten  ;)

denoontje

Blijft de electronica ook achter of neem je die mee?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

peelke

Quote from: denoontje on December 15, 2016, 21:43:14
Blijft de electronica ook achter of neem je die mee?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Afgezien van het scherm en mijn oude Optoma beamer gaat alles mee.
Eerst maar eens de nieuwe ruimte (en huis....) bouwen, daarna zien we wel weer verder of ik de upgrade-kriebels onder controle kan houden  :wacko:

Jean Sibelius

Spijtig om te horen dat je dit prachtige Theater gaat verlaten, want dit was 1 van mijn inspiratiebronnen voor mijn eigen 'Confidence Mansion' en nog steeds mijn referentieproject qua afwerking :headbanging:

Het goede nieuws is dat er een MK2 versie komt van Dreamtheater... (met in principe nog 'alles' mogelijk) 8).
Ik ga ook zeker dat project met zeer veel plezier en interesse volgen :colgate: Succes!

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)