Welke bewerkingssoftware?

Started by VlisChris, February 12, 2007, 18:58:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

papaleo

Tja,....
Ben je niet stress bestendig,dan moet je zeker niet aan dit 'laag-drempellige' programma beginnen,máár ja... daar kom je altijd pas achter als je er al aan begonnen bent  ;D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

VlisChris

Ik ben opzich stressbestendig genoeg. Het is alleen zo zuur als je op verkeerde momenten ontdekt dat het weer eens fout gaat ;)
En inderdaad. Een volgende keer toch gewoon Premiere Pro pakken. Er zijn hier instellingen die ik toch niet weet te vinden, of wellicht niet aanwezig zijn.
Maar, het is een eerste project, dus te veel eisend zijn is ook zo overdreven ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

denoontje

neem gewoon magix en je hebt dat probleem van vastlopen ook niet meer zo snel, kan ook gewoon 2 schermen aan, veel meer sopren en correctiemogelijkheden.

Bij Pinnacle moet je alle updates gedraaid hebben en dan kans op stabiliteit

suc6

VlisChris

Wat ik nu doe is om de paar minuten een save maken. Als je je dat eenmaal aanwent is het ook geen drama.
Alleen jammer dat het nodig blijkt te zijn :) Ook op deze manier zul je overigens momenten hebben dat je net te laat bent met saven na een paar mooie bewerkingen, maar alla. In dat geval heb je in veel gevallen ook nog de autosave ;)
Morgen gaat een maatje van me verder met bewerken. Neemt het even een middagje over.
Ga nu verder met foto's bewerken :-X
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

denoontje


VlisChris

Thanx :D
Einde van de rit zit er echt een kleine week aan nabewerking en montage in geloof ik :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Cage

#31
Als je er nog niet helmaal uit bent welke software je wilt gebruiken, kijk dan ook eens naar EditStudio van Puremotion.
Deze bevalt mij erg goed. Flexibeler dan Pinnacle (al ken ik versie 10 niet) en eenvoudiger in gebruik dan Premiere, maar wel met heel veel mogelijkheden.
Ik vind het erg intiutief werken.

<Edit> Review: http://www.videoforums.co.uk/reviews/software_reviews/p2_articleid/107/p2_page/1</edit>
:shaun: Arcam avr300 | Oppo BDP-103 | Epson TW-7200 | SqueezeBox Reciever + BOTWS| QNAP TS-119 NAS | Phonar Veritas P6 Edma, C4 Edma, M4 Edma :shaun:

VlisChris

Hi,

Thanx voor de tip 8)
Een volgende keer zal ik bij die software ook zeker even kijken.
Bij dit project ben ik eigenlijk zo goed als klaar. Nog een paar puntjes die ik moet afmaken, maar dat doe ik niet nu nog met een ander programma :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

AlphaMale

Ik hou het bij Avid...  ;D

Inclusief HD-postprocessing
Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i

spijtebijt

Ik werk sinds een week met Ulead Videostudio 10. Prima programma met aardig wat mogelijkheden. Je kunt meteen capturen naar DVD / mpeg2.
"Streite nicht mit Idioten!Sie ziehen Dich auf ihr Level und schlagen Dich dort mit ihrer Erfahrung"

Jiri

Net binnen gekomen via UPS vanuit Ierland.
Upgrade naar Final Cut Studio 2  ;D
Alles voor High End High Definition Editing.

Groet,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

frank2

final cut schijnt erg mooie software te zijn maar alleen voor Mac. Dus omdat ik een pC heb, toch maar premiere pro 2.0 genomen, erg mooi programma, redelijk snel te leren en aanzienlijk prettiger dan pinnacle 9.4 wat ik tot voor kort gebruikte.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren